11. Bölüm -Çünkü onu seviyorsun.

348 25 4
                                    

"Dün 'biz çıkmıyoruz' diye zırvalıyordun ve bugün 'biz tamamen çıkıyoruz' diyorsun"

 Lizzie, alışveriş arabasını dondurulmuş gıda reyonunda iterken kız kardeşine söyleniyordu. "Sana ne olduğunu bilmiyorum. Ve dürüst olmak gerekirse, artık bana hiçbir şey söylememekten hoşlandığını düşünüyorum."

"Ama gerçek bu. Sadece dün gece çıkmaya karar verdik." 

"Yine mi? Bana söylemediğin başka şeyler var. Maya bile benden önce bir şeyler biliyordu!" 

"Maya'ya hiçbir şey söylemedim, tamam mı. Ethan bunu kız kardeşine söylemek istemişse benim suçum değil."

"Tamam! Anneme ne dersin? Bahse girerim Los Angeles'tayken ona söyledin ama yine de bana söylemeyi reddettin!"

"Aşırı tepki vermeni ya da endişelenmeni istemedim, Lizzie." Lizzie, sanki otomatik pilottaymış ve istediğini nereden ve neyi alacağını biliyormuş gibi raflardan bir şeyler alıp arabaya bırakırken Josie kız kardeşini takip ediyordu.

"Aha! Yani bana Hope'la olan ilişkinden endişelenmem gereken bir şey olduğunu mu söylüyorsun?'' Lizzie durdu ve suçlayıcı bir parmakla Josie'yi işaret etti.

"Hayır.." Josie iç çekti. ''Ryan'la olan karmaşık geçmişimiz yüzünden endişeleneceğini düşündüm. Ama Hope ve ben bunu konuştuk. Bunu istiyoruz."

"Onu seviyor musun?" diye sordu Lizzie, kardeşine bakarken. "Bunu ilk öğrenen ben olmak istiyorum, tamam mı?"

"Ben-" Josie tereddüt etti.

"Biliyor musun?! O kadını tekrar inciteceksin! Önce kocasını çalarak, şimdi de bu!" Lizzie tahminde bulundu.

"Bak! Aşırı tepki verdiğini söylediğimde demek istediğim buydu!" Josie karşı çıktı.

"Basit bir soruya bile cevap veremiyorsun!"

"Peki, ilk randevunuzda MG'yi sevdiğini biliyor muydun? Bilmiyordun değil mi? Bu soru benim için ne kadar adil sence?" Josie karşılık verdi.

"İyi! Başka bir şey soracağım. İkinizin de yakın gelecekte bu çocuğu birlikte büyüttüğünü görüyor musun?" Lizzie meydan okuyordu.

Josie bunu gerçekten görebildiğini fark etti. Hope, küçük yeğeni Ella'yı kollarında tuttuğu an, bunu gerçekten gördü. Bu yüzden kardeşine güvenle söyledi. "EVET."

Lizzie iç çekti. "Ama bu kocasının çocuğu!"

"İşte bu yüzden çocuğumu seveceğini biliyorum."

"Nasıl? Ryan'ın yaptıklarından nefret etmiyor mu?"

"Masum bir çocuktan nefret edeceği anlamına gelmez! Bebeği doğurmak istememem konusunda beni vazgeçiren Hope'du."

Lizzie daha yüksek sesle nefesini tuttu ve irileşmiş gözlerle kardeşine baktı.

" İlk başta bebeği doğurmak istemedin mi?!" diye haykırıyordu Lizzie. 

Kardeşinin onunla paylaşmadığı başka bir şey daha vardı.

 Lizzie yine çıldırdı ve alışveriş sepetini alıp gitti.

 "Bitirdim! Seninle işim bitti, Josette Saltzman."

====

Lizzie mutfakta Maya dışında kimseden yardım istemedi.

 Hope, ikizlerin daha önce kavga ettiğini anlayabiliyordu.

 Hope ve Maya balık avından döndüklerinde ve Maya büyük balık avlarını sergilediklerinde, ikizler o kadar heyecanlanmadılar.

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin