5. Bölüm -Yanımda kal

352 29 15
                                    


Hope, söz verdiği gibi son tasarım taslağını Rebekah'a gönderdi. Gerçek işine birkaç saat ayırmayı başarmıştı. Bunu yapması gerekiyordu çünkü:

1. Rebekah'nın onu rahatsız etmesini ya da tekrar Josie'ye döndüğünü öğrenmesini istemiyordu. Halasının taslağını gözden geçirmesi biraz zaman alacak ve Hope'u bir süre yalnız bırakacaktı.

2. Josie'nin okulu yaz tatiline başlıyor ve Hope her gün çalışmak için New Orleans'a geri dönemezdi, çünkü Josie her zaman evde olacak ve işe gitmek yerine uzak bir yere giderse onu şüphelendirecektir. 

3. Josie, tatil sırasında Hope'u Mystic Falls'u daha fazla keşfetmesi için gezdireceğine söz verdi ve Hope'un da kendi işine ara vermesini ve bu kasabada  turistliğin keyfini çıkarmasını önerdi. Hope böyle nazik bir teklifi nasıl reddedebilirdi ki?

Hope, New Orleans'taki dairesinde Mystic Falls'a yapacağı yolculuk için daha fazla kıyafet toplarken, Rafael onu aradı. Sesi oldukça endişeli geliyordu.

"Hope, yardımına ihtiyacım var. Çok önemli."

"Ne oldu Raf?"

"Ryan çok önemli bir eşya sakladı ve onu ofiste bulamıyorum. Onsuz, müvekkilim..." Raf iç çekti. "Müvekkilim ile başım büyük belaya girecek."

"Tamam, ne tür bir eşya?" Diye sordu Hope

"Aslında bir muhasebe defteri, bir defter. Müşteri, ben hesabı devralmadan birkaç yıl önce mavi deri bir deftere kayıt tutturmuş..."

"Siz hala eskisi gibi hesapları defterde mi yapıyorsunuz? Akıllı muhasebe yazılımınıza ne oldu?"  

"Bu müşteri geleneksel hesap tutma istiyordu." Raf ekledi. "Ve eski hesap yöntemini kullanma konusundaki şartlarını kabul etmemiz için yeterince iyi para ödüyor."

"Tamam, bulmaya çalışacağım ama gerçekten dairede mavi defter gördüğümü hatırlamıyorum."  

"Teşekkürler Hope. Kasalara veya herhangi bir gizli bölmeye bakmayı dene. Belki ayakkabı kutuları falan da olabilir?"  

"Neden bir ayakkabı kutusunda bir defter saklasın ki?" 

Raf cevap vermeden önce bir süre durakladı. "Bilmiyorum. Onu gördüğünü hiç hatırlamadığını söyledin, bu yüzden onu görünmeyen bir yere saklamış olabilir mi?"

"İyi! Her köşeyi arayacağım ve sana haber vereceğim." 

"Teşekkürler Hope. Ve bulursan, hayat kurtarırsın!" Raf ona teşekkür etti.

Telefonu kapattıklarında Hope o mavi defter için ava çıktı. Bir saatlik arama yaptı ama mavi bir deftere dair hiçbir şeye rastlamadı ardından, aramayı kendi dairesinde bıraktı. Belki de şansını daha sonra Josie'nin evinde denemeliydi.

Ama Josie ile bugün yemek planları vardı, bu yüzden belki daha sonra aramaya çalışırım diye düşündü.

====

Josie'nin saçı tatlı lavanta ve vanilya kokuyordu. Hope, çenesini hafifçe Josie'nin omzuna dayayarak saçlarına daha çok yaslanırken Josie'nin şampuanını biraz fazla sevdiğini düşündü.

 Josie'nin küçük scooter'ı ile kasabaya giderken kollarını Josie'nin ince beline doladı.

Akşam yemeği için Mystic Falls'taki popüler bir restoran olan Mystic Grill'e gidiyorlardı. 

Sadece çok kısa mesafe ve yağmurlu olmayan zamanlar da kullandığı scooter'ını almayı öneren Josie'di.

Daha önce hiç bisiklete binmediği için ve sonunda evde yemek pişirmeye ara verebileceklerinden Hope olumlu cevap verdi. 20 dakikalık kısa bir yolculuktu ama asla unutamayacağı bir deneyimdi.

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin