2. Bölüm -Sizin gibi yasta değilim.

413 27 11
                                    


Josie palmiye ağacına bakıyordu. Hala orta boy, şimdilik bir fidandı. Ryan ile tanıştığı yıl ekmişti. Ona her zaman nasıl tanışıp aşık olduğunu hatırlatacak. 

Kahretsin! Gözyaşları tekrar akmaya başladı. Ölümünü öğreneli bir haftadan az oldu. 

Polis intihar olduğunu söyledi. Ama neden?! O gece seviştiler! Ve iyi görünüyordu!

 Boş bir yatakta uyandı ve Ryan'ın evinden çok uzakta olmayan gölde boğulduğunu haber veren bir telefon aldı.

 Yattıklarında bir şey oldu da göle mi gitti? Karısı olamayacağını biliyordu çünkü yatmadan önce karısıyla günlük görüşmesini yapmıştı. 

Geç saatlere kadar çalışmaya meyilli olduğu için her zaman karısını en geç 23:00'te uyuduğundan emin olmak için arardı.

Hope, karısının adı. Josie, Hope hakkında neredeyse her şeyi biliyordu. 

Ryan'ın karısı hakkında konuşmasını engellemiyordu.

 Garip bir şekilde, Hope hakkında bir şeyler duymaktan hoşlanıyordu. Hope'un yetenekli, özellikle büyük sanatsal binalar için aranan bir mimar olduğunu biliyordu.

 Ryan'ın karısının görünüşünü tarif etme şeklinden Josie onun güzel olduğunu anlayabiliyordu.

 Josie, Hope'un fotoğrafını görmek istemedi çünkü kendisinin bu sınırı aşmasını istemiyordu. Aralarında bir mesafe olmalı çünkü Hope'un dünyasını asla istila etmek istemezdi. Bu yüzden New Orleans'ı hiç ziyaret etmedi. Hope Josie'nin varlığından bile habersizdi.

Josie, Ryan ile tanıştığı günden beri, ona muhteşem bir kadınla mutlu bir şekilde evli olduğunu itiraf etmişti.

 Ryan'ın Mystic Falls'a 2. ziyaretinden sonra Josie ve Ryan hızla arkadaş oldular, kendisi için dünyalara bedel olan Hope hakkında konuşuyordu. Ancak Ryan, Josie'yi ve onun özgür ruhlu yaşam tarzını, aşk ve ilişkiler hakkındaki görüşlerini de merak ediyordu. 

Müzik ve şarkı sözleri üzerinden de bağlantı kurdular. Panseksüel kızı seviyor ve saygı duyuyordu. 

Aşk onun için cinsiyete bağlı değildi ve özgürdü.

 O kadar özgürdü ki evli bir adama kendini kaptırmıştı.

 Bununla gurur duymuyordu ve Ryan'a asla onu tercih ettirmeyeceğini açıkça belirtmişti. 

Ryan, Josie'ye aşık olduğunu itiraf ettiğinde, "Ama Hope'tan asla vazgeçmeyeceğim" demişti.

 Josie anlayışla başını sallamış "Ve seni ondan asla vazgeçirmeyeceğim.'' demişti.

Hope'u her zaman seveceğini biliyor ve böyle kalmasını istiyordu. 

Evliliklerinde Josie'nin neden olduğu herhangi bir pürüz olursa Josie, Ryan'dan isteyerek ayrılacaktı. 

Ama şimdi onları terk eden Ryan oldu. Hope'un nasıl başa çıktığını merak ediyordu. Hope da onun kadar yas tutuyor muydu?

Tam o sırada yüksek havlama sesleri düşüncelerini bozdu. Eddy ne yapıyordu? 

Josie evine doğru yürüdü. Sonra köpeğinin neye havladığını gördü. 

Bir yabancıydı. Uzanıp "ne kadar tatlısın!" diye mırıldanarak köpeği sakinleştiren kumral saçlı bir kadındı.

 Eddy şimdi kadının kollarında ve çenesini yalıyordu işe yaramış gibi görünüyordu. Şapşal köpek çok çabuk kanıyordu.

"Eddie!!" Josie köpeğine bağırdı.

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin