-1-

975 17 4
                                    

Koçovalılar çok büyük ve mutlu bir aileydi. Herkes kahvaltı sofrasındaydı bir oğlu hariç. İdris Koçovalı için bu sofra çok mühimdi. Çünkü ne yaşanırsa yaşansın herşey unutulup herkes burada toplanırdı, bir arada olurlardı, onun için aile herşeydi. Ve bir telefon çalmıştı, Sultan heyecanla telefona koştu belki Yamaçtır diye ve evet arayan oydu. Heyecanla açtı oğlunu uzun zamandır görmüyordu üniversite okumak için yurtdışına gitmişti. Annesine müjdeli bir haber vermek için aramıştı konuşma şöyle geçiyordu;

"Annecim nasılsın, seni çok özledim".

"Oğlum iyiyim bende seni çok özledim, sen nasılsın."

"Ben iyiyim anne babama söyle, biri var onu istemeye gideceğiz akşama evdeyim."

"Oğlum ne diyosun sen dur bi hazırlık yok bişey yok ne kızı ne istemesi."

İdris bunu duyunca kalkıp telefonu aldı.

"Noldu lan evleniyo musun yoksa."

"E-evet baba yani müsaden olursa biri var.."

"Eee oğlum lan konuşsana".

"Onu istemeye gideceğiz dedim anneme."

"Tamam oğlum sen gel konuşuruz herşeyi."

"Tamam baba akşama görüşürüz."

İdris'in yüzünde güller açmıştı herkes sofrada haberi duyunca sevindi gürültü kıyametti. Sultan telaşa büründü gelinleride telaşa soktu çok merak ediyordu kimdi bu kız nasil biriydi Yamaç bu zamana kadar hiç bahsetmemişti. Aslında Saadet ve Salih biliyorlardı o kızı...

Cumali hemen girişti lafa "Bu bebe ne zaman büyüdü de evleniyo lan Selim senin haberin vardır kesin."

Selim "Yok valla bilmiyodum ben, yenidir belkide anlarız akşam."

Kahraman:"Kız kesin gavurdur o zaman ben sana diyim bak anne"

Sultan:"Tövbe de oğlum ne gavuru valla eve sokmam"

Saadet:"Anne gavur falan değil sen merak etme ben biliyorum Yamaç söyledi bana adıda Efsun"

Kahraman:"Tamam be Saadet ne kızıyon şaka yaptık"

Sultan:"Aman iyi bari yabancı gelin istemem ben onca yabancının içinde Türk'ü bulmuş bizim deli çocuk adı Efsun demek"

Saadet:"Evet evet Efsun 4 yıldır sevgililer"

Sultan:"Ne! Bizi ayakta uyutmuş resmen gerçi 4 yıldır niye buraya ayak basmadığı belli oldu"

İdris:"Kızım soyadınıda biliyor musun bi araştıralım"

Saadet:"Valla baba hatırlayamadım ki ııı neydi hah Kent soyadı"

İdris:"Tanıdık geldi sanki bi araştıralım bakalım"

Yamaç ve Efsun uçaktaydı nihayet. Okulda tanışmış 4 yıldırda beraberlerdi, güzel gözlüsüydü Yamacın, ilkti ve son olacaktı. Yamaç ilk defa birine böyle bakıyordu. Hırçın bi kadın olsada idare ediyordu çünkü Efsunda onu çok seviyordu canını verecek kadar hemde işte o yüzdende her ne olursa olsun birbirlerinden hiç vazgecmediler gecmeyede niyetleri olmadığı için evlenmeye karar vermişlerdi zaten okulları bitmişti tamamen dönüyorlardı ailelerinin haberi yoktu ikiside sürpriz yapacaktı.

Akşam olmuştu Salih Havaalanından Yamaç ve Efsunu alıp Efsunu evine bıraktı ve sohbet ederek evin yolunu tuttular.

"Bu kızı tuttum hem güzel hem iyi kız babamın oğlu, eee İdris Koçovalı'nın oğlusun nihayetinde bilirsin işini."

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin