-8-

193 8 9
                                    

Ertesi sabah oldu doktor vizite çıkmış Efsun'un odasına doğru ilerliyordu. Yamaç uyuyor Efsunsa uyanıktı ve Yamaç'ın onun için aldığı kitaplardan birini okuyordu. Doktor içeri girince Yamaç irkilerek kalktı.

"Günaydın Adil Bey yoksa çıkıyor muyuz bugün?"

"Bi bakalım hastamız ne durumda ondan sonra taburcu edebiliriz eğer edilebilecek durumdaysa tabi"

"İnşallah hocam ben dışarda bekleyeyim o halde"

"Yok yok kalın sizde bilin şimdi kadın doğum doktorumuzda gelecek"

"Peki hocam güzel haberler sizde"

"Evet Efsun hanım öncelikle durumunuz mucize bir şekilde hızla olumlu sonuçlandı. Yalnız bundan sonra daha dikkat edelim çünkü ameliyat oldunuz stres, üzüntü yok. Hergün en az 1 saat yürüyün ama koşmak yasak bol su, yazdığımız iğne ve ilaçları aksatmadan kullanın, sebze, meyve, sağlıklı olan herşeyi tüketin müzik dinleyin ve görüyorum ki kitap okumayı çok seviyorsunuz okumaya da devam edin, kendinize iyi gelecek herşeyi yapın. Benim söyleyebileceklerim bu kadar bugün taburcu olabilirsiniz eğer Jülide hocamda benimle aynı fikirdeyse"

Jülide devam etti "Geçmiş olsun öncelikle taburcu olma konusunda herhangi bi problem yok fakat bebek için çok dikkat edelim Efsun hanım ve Yamaç bey çünkü ilk 3 ay her gebe için risklidir düşük riski yüksektir. Ağır kaldırmak, tencere vs almak için mutfak dolabına ya da yükseğe uzanmak yok herhangi birşey olduğu zaman beni 7/24 arayıp mesaj gönderebilirsiniz, geçmiş olsun".

Doktorlardan bu haberleri alan Yamaç ve Efsun çok mutlu olmuşlardı.

"Sevgilim ben şu çıkış işlemlerini halledeyim hemen"

"Tamam bende çantamı hazırlayım ve annemi arayım delirmiştir kaç gün oldu konuşmayalı"

"Efsun kurban oluyum konuştuğumuz gibi bak belli etme hiçbir şey sorun çıkmasın"

"Tamam sevgilim merak etme sen konuştuk anlaştık endişelenme biz biriz sen bensin bende sen"

"Seni çok seviyorum Efsun"

"Bende seni çok seviyorum"

"Çok tutmamıştır inşallah"

"Aşk olsun hastane bizim be bebeğim"

"Şebek" dedi gülerek.

Efsun annesini aradı tabii Yamacla konuşmuşlardı hiçbir şey belli etmeyecekti. Annesi biraz sitemkâr biraz endişeli konuşuyordu.

"Kızım sen nerdesin kaç kez aradım açmadın hiç böyle yapmazdın bikaç mesajla geçiştirdin beni"

"Annemm çoookk özür diliyorum senden, ama inan çok yoğundum bi de Yamaçla azıcık tartıştık ondan kimseyle konuşmak istemedim"

"Aşk olsun Efsun ben anneyim kimse değilim"

"Öylesin tabii ki bitanem o anlamda demek istemedim"

"Neyse neyse ben anladım anlayacağımı baristiniz heralde Yamaçla aradığına göre"

"Evet annecim bi problem yok ben seni yine ararım tamam mı babamı çok öpüyorum sizi seviyorum"

"Bizde seni çok seviyoruz kızım hoşça kal"

Efsun içinden bi oh çekerek uzanmaya devam etti. Yamaçta işlemleri halledip odaya geldi.

"İyi haber 1 saat sonra çıkıyoruz kötü haber bizim eve geliyosun"

"Ne gerek var ki sevgilim eve giderdim ben hallederim"

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin