-21-

117 6 8
                                    

-Efsun ben ne hayal ediyorum aslında biliyo musun?
-Ne hayal ediyomuşsun bakalım.
-Seninle bütün dünyayı gezmek dolaşmak istiyorum bir sürü anılar ve fotoğraflar..
-Mmm güzel olurdu aslında neden olmasın gercekleştirebiliriz bunu.
-Bencede gerçekleştirelim çok geç bile kaldık.
-Tamamdır bu arada biraz dışarı çıkalım mı akşam dağıtırız biraz.
-Olur olur şimdi napalım?
-Benim biraz çalışmam lazım bu arada sende artık çalışmaya başlasan iyi edersin.
-Haklısın iki mimar çalışırız sevişe sevişe.
-Yamaaç aklın fikrinde hep oralarda.
-Aklım fikrim hep sende Efsun hanım o kıvrımlı vücudunda.
-Birazda işinizde olsun aklınız Yamaç beycim rica ediyorum lütfen.
-Peki peki, pek mümkün değil ama deniycem.
-Hadi bakalım projelerin üstünde biraz çalışalım.
-Calisalim bakalim.

İkili biraz çalışıp sonra evde yemeklerini yediler ve akşam oluncada dışarı çıktılar bolca eğlenmek için.

-Yamaç yıllar oldu şöyle eğlenmeyeli dmi eğer hala İstanbul'da olsaydık yine problemlerle ugrasacaktin ugrasacaktik.
-Öyle galiba, haklısın gün yüzü göremeyecektik ama bazen tatillerde gideriz dmi?
-Gideriz tabi ama en fazla 1 hafta kalırız ben artık o ortamlarda bulunmamızı istemiyorum seninle mutlu olmak istiyorum.
-Bende öyle Efsun çünkü sensiz geçen onca yıl çok zordu tahmin edemezdim böyle olacağını ama inan seni öyle çok seviyorum ki ben sensiz bi hiçim.
-Bende Yamaç bende buraya geldim ama sanma ki mutluydum.
-Peki neden boşanmak istemedin benden?
-Mmm istemedim çünkü seviyodum hatta sen istesende istemeyecektim bırak sürünsün dedim başkasıyla evlenemesin dedim.
-İyi ki istememişsin Efsun, hem ben senden başkasını napiyim ki zaten.
-Bende öyle düşünmüştüm sevgilim dans edelim mi?
Yamaç kafasıyla onayladı ve dans ettiler gecenin geç saatlerine kadar eğlenmişlerdi. İkiside çok sarhoştu sabah 4te çıktılar ve şoför eve bırakmıştı.

Yamaç sürekli Efsun'u arzuluyordu. Efsunda aynı şekildeydi ama kafasını dağıtıp birlikte başka şeylerle zaman geçirmek istiyordu. Odaya önce Efsun girdi arkasından da Yamaç girip kapıyı kapattı. Efsun takılarını çıkartırken arkasindan yanaşıp elini Efsun'un vücudunda gezdirdi ve en son mini eteğini sıyırıp okşamaya başladı. Efsun gözlerini kapattı, dudağını ısırıyordu Yamaç'a doğru dönüp onu dolaba yasladı topuklu ayakkabıları hala duruyordu minyon olduğu için boyunu biraz daha yüksek tutuyordu topuklu ayakkabı. Yamaç Efsun'un iç çamaşırını aşıp içine soktu ellerini bir yandan da deli gibi opusuyorlardi. Hem aşk hem tutku dolu sevişmeleri yıllardır aynıydı. Efsun Yamaç'ın elini südyeninin içine soktu göğüslerini okşamasını istedi ve Yamacı soydu sadece ic çamaşırı kalmıştı Yamaç'ın. Yamaçsa bi yandan Efsuna sürtünüyor bi yandan göğüslerini okşuyor diğer yandan da deli gibi öpüyordu. Nihayet Efsun'u soydu çırılçıplaktı ve yatağa nazikçe yatırdı. Üstüne çıktı fakat kendi çamaşırını cıkartmadan sevişmeye devam ettiler. Efsun inliyordu. Yamaç birkac dakikanin sonunda dayanamayıp ic çamaşırını çıkarttı ve kondom takmadan birazda o şekilde sürtünerek Efsun'un göğüslerini emdi, Efsun "gel artık" dedi ve Yamaç birden girdi ikiside inleyerek devam ettiler, Efsun Yamacın beline bacaklarını dolamıştı. Yamaçta Efsun'un dudaklarını, boynunu, göğüslerini öpüyordu. Uzun soluklu birleşmenin sonunda yorulup sarıldılar ve uyudular. Yamaç Efsundan önce uyanmıştı bugün gözlerini açtı, Efsun'un açık olan üstünü örtüp saçlarıyla oynayarak onu izledi ve sonra duşa girdi biraz sonra Efsunda uyanmıştı yanının boş olduğunu görünce "Yamaçç" diye seslendi su sesi geliyordu, banyoya girdi Yamaç ordaydı.
-Beni mi arıyodunuz Efsun hanım.
-Evet sizi ariyodum Yamaç beycim.
-Burdayım istersen bana eşlik edebilirsin.
-Çok isterim ama bilemedim.
-Gel bence bekliyorum.
Efsun duşakabine girip Yamaçla öpüşmeye başladı, duştan çıkıp sırılsıklam gece kaldıkları yerden devam ettiler.
..
2 hafta geçmişti aradan Efsun'un regl dönemi gecikmişti. Aklına birşeyler geliyodu ama buna hem hazırdı hemde değildi. Hastaneye gidip kan testi verdi Yamaca kız arkadaşıyla buluşacağını söyleyip. 2 saat sonra çıkacaktı sonuç. Yamaç Efsun'u merak etti aradı açmadı mesaj gönderdi cevap yoktu. Efsun nolursa olsun ona bi şekilde ulaşırdı. Bekledi, bekledi.. Efsunda açsa ne söyleyecekti bilmiyordu sonra o aradı sonucu beklerken dışarda bi yere oturmuştu.
-Sevgilim
-Efsun nerdesin sen niye cevap vermiyosun?
-Dedim ya sevgilim arkadasımlayım diye merak etme biraz rahatsızlandı onunla ilgilendim onu eve bırakıp gelicem.
-Ohh tamam iyisin ya içim rahatladı ama geçmiş olsun arkadaşına haber ver merak ettirme gerekirse ben gelir alırım seni.
-Tamam seni seviyorum görüşürüz.
-Bende seni seviyorum Efsun görüşürüz.
Yamaç bu esnada hem projelere göz atmış hemde aile bireylerini aramıştı. Sultan, İdris ve abileriyle görüntülü konuştu bu sayede onlarida mutlu etmek istedi.
Aradan 3 saat daha geçmiş Efsun nihayet gelmişti, yukarı çıktı Yamaç koltukta uyuyakalmıştı askla baktı sevdiği adamın yüzüne sonra onu dudaklarından öptü.
-Yamaaç sevgilim
-Efsun geldin mi?
-Hıı geldim sevgilim.
-Bi daha öpsene beni dudaklarımdan ama.
-Odamızda öperim hadi gel odaya gidelim.
-Hıı napcaksın bana
-Gidince görürsün kötü emellerime alet edicem seni
-Gorucez bakalım
Yamac ve Efsun odaya geçtiler, Yamaç yatağın ucuna oturdu.
-Ee anlat bakalım ne bu tedirginlik?
-Ne tedirginliği nerden anladın?
-Anlarım ben Efsun birbirimizi gömlek gibi giymişiz anlat hadi.
-Yamaç ben aslında arkadaşımla buluşmadim bugün.
-Ben, ben biliyodum zaten bisey oldu dmi noldu?
-Hayır hayır hiçbir şey yok merak etme yani kötü bisey yok
-E ne peki o zaman Efsun söyle artık
-Yamaç ben hamileyim.
-Ne? Sen, sen ciddisin?
-Evet şakası mı olur bunun
-Efsun beni çok mutlu ettin seni çok seviyorum off baba oluyorum sonunda yaa.
-Dur sakin ol bi
-Annemlere haber vercem ne sakini
-Tamam ara hadi ama riskli dedi doktor düşük riski olabilirmiş yani
-Olsun Efsun ben yardımcı olurum hem evde yardımcı kadında var.
Yamaç hızla odadan çıkıp annesini aradı.

-Alo annecim nasılsın?
-İyiyim oğlum sen nasılsın Efsun nasıl?
-İyiyiz iyiyiz hatta superiz çünküüü
- Çünkü ne oğlum söylesene
-Dur dur hazır mısın babanne oluyosuun.
-Ne? Yamaç çok sevindim oğlum Allahım sana çok şükür Efsunu ver bakiyim bi tebrik edeyim.
-Annecim şimdi duşa girdi söyleyim çıkınca arasın seni olur mu babamada ver güzel haberi hemen.
-Tamam tamam hadi kapat görüşürüz.

Sultan sevinçle bütün evdekilere haberi verdi sonunda rahat bi akşam yemeği yenebilecekti bu haberin üstüne İdris raki sofrasi kurdurttu herkes eğlendi güldü kahkaha kıyametti evin içi bu güzel aile çoğalıyordu..

Aradan 8.5 ay geçmiş Efsun'un sancıları sıklaşmaya başlamıştı ve kafasında düşünceler dolaşıyordu fakat Yamacın haberi yoktu.
-Yamaç
-Efendim sevgilim
-Ben bişey düşündüm hazır doğuma da yaklaştık Türkiye'de yapsam diyorum doğumu.
-Ciddi misin Efsun aslında aklımdan geçti ama sen kabul etmezsen diye hiç söylemek istemedim.
-Güzel olmaz mı sencede hadi hemen toparlanalım ilk uçakla gidelim hem annenler sevinir benim annemde orda torunlarının doğum anınada şahitlik ederler.
-Olur sürpriz mi yapalım
-Aynen sürpriz yaparız annenlerde kalırız annemde oraya gelir ararız gidince.
-Tamam ben uçak biletlerine bakıyım o zaman gidelim hemen hazırlanalımda.

Yamaç uçak biletine bakarken Efsunda yardımcılarıyla birlikte çantaları hazırlamaya koyulmuştu karnı bir hayli büyümüştü bu yüzden çabucak yoruluyordu, uyumak ve yatakta dönmek kâbus gibiydi ama hiç gocunmuyordu ilk bebeklerini kaybettiği için bu seferki bebeği için kendine çok dikkat ediyordu, ismi herşeyi 4-5 aylıkken hazırdı. 2 saatin sonunda çantalar hazırdı hemen çıktılar çünkü en yakın bileti almıslardı ve uçuşa çok az bi zaman vardı. İkisininde içi içine sığmıyordu. Nihayet uçağa binbir hayalle binmişler ve Türkiye'ye gidince yapacaklarını konuşuyorlardı. Yamaç hayallerini anlattıkca Efsun daha çok heyecanlanıyordu. İyi ki sevdim bu adamı herşeye rağmen iyi ki girdi hayatıma diye düşünüyordu ikisininde birbirinden başka gidecek kimsesi yoktu olsada onlar birbirinden başkasında avunamayacak kadar aşıktılar. Hani bazı insanların hayatı boyunca bir defa denk gelecek bir şans olurya işte onlarınki de öyleydi tek fark onlar kıymetini bilmişlerdi aşklarının her nolursa olsun yalansız, ihanetsiz sadece birbirlerine odaklı bi hayatları olmuştu..
Nihayet uçaktan inmişlerdi, Efsun yanına birçok bavul aldığı için Türkiye'deki şoförlerine onları alması için haber vermiş annesine söylememesi içinde sıkı sıkıya tembihlemişti. Arabaya binip Koçovalıların evine doğru yol aldılar ve sonunda gelmişlerdi. Yamaç zile bastı sabahın 5ydi açan olmadı yeniden uzunca bastı. Sultan "Allah Allaah sabah sabah hayrola ki" diyerek kalkıp kapıya baktı.
-Oglum, kızım inanamiyorum hoşgeldiniz çocuklar.
-Hoşbulduk annecim günaydın.
-Kusura bakmayın anne sabah sabah rahatsız ettik sizide sürpriz yapalım dedik.
-Olsun evladım ne rahatsızlığı geçin içeri hadi siz ben babanıza haber veriyim.
Sultan heyecanla odaya gidip İdrisi uyandırdı.
-İdris bey kalk Yamaçlar geldi.
-Birsey yoktur inşallah
-Sürpriz yapmışlar işte hadi ben iniyorum gel sende.

Sultan aşağı inip Efsun ve Yamaca sarıldı. Efsun'un büyüyen karnını sevdi yeniden sarip sarmaladı. O esnada İdriste geldi yanlarina.
-Hoşgeldiniz evlatlarım
-Hoşbulduk babacım dedi ikiside.
-Yav torunum iyice büyümüş he Efsun
-Öyle oldu baba
-E doğum ne zaman
-Baba olmama az kaldı 2 hafta var baba
-Eşek sıpası seni büyüdünde baba olacaksın
-Kızım annenin haberi var mı peki.
-Yok baba kimseye söylemedik onada söylerim buraya gelir eğer sizde uygun görürseniz.
-Tabi kızım başımız üstüne.
-Anne biz çok yorgunuz uyuyalımda Efsun uyuyamadı hiç dinlenelim biraz.
-Tamam oğlum odan boş herşey yerli yerinde çıkın yatın hemen çantanın önemli olanını çıkart sen gerisini sabah abinler halleder.
-Tamam annecim sağolun baba izninle
-İyi istirahatler oğlum.

Efsun ve Yamaç uzun zaman sonra girdikleri bu odada tuhaf hisler yaşamışlardı.

(Arkadaşlar aslında bu bölümü final yapacaktım fakat uzun oldu sıkılmayın diye finalin 2. bölümünü yazıp sonlandırmayı düşünüyorum artık çünkü yazacak bi hikâye kalmadı umarım beğenirsiniz)

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin