-11-

138 3 7
                                    

Hava kararmıştı, Salih, Selim ve Kahramanda hastaneye gelmişlerdi. Efsun eve gitmeyi reddetmişti Sultan ona bir çanta hazırlamıştı Salih onu verdi ve Efsun üzerini değiştirip öyle oturmaya devam etti. Bu arada Engin Baykal'ı aradı.

"Merhaba abi nasılsın?"

"Merhaba Engincim iyiyim sen nasılsın?"

"İyi sayılırım abi bizim Yamaç kaza geçirmişte Türkiye'ye geliyoruz haberin vardır belki"

"Evet Efsun söyledi geleceğinizi Yamaçın durumu fena değil ameliyattan çıktı ama Efsun perişan oldu kız eve de gitmedi hiç"

"Tahmin ediyorum abi Efsun onu çok önemsiyor ama bizim içinde değerli bi çocuk Yamaç. İdrisle tanıştığınızı bilmiyodum bu arada"

"Ya nasıl tesadüf ama değil mi?"

"Öyle abi annelerimizde bizimle"

"Tamam annem isterse bize gelebilir aldırırım ben onu"

"Konuşurum abi kendine dikkat et birazdan bineceğiz biz"

"Görüşürüz kardeşim hoşçakal"

Kent ailesi uçağa binmiş İstanbul'a gelmek üzere yoldalardı.

Koçovalılarsa karışıktı herkes bi alemdeydi zaman geçsin kafalar dağılsın diye herkes birseylerle uğraşıyordu. Sultan gelinlerini etrafına toplayıp "hadi gelin kızlar Yamaçın düğünü için çeyizleri ayarlayalım" dedi. Odaya çıkıp çeyizleri sandıktan çıkarttılar. Sultan son oğlu için son düğün hazırlıkları yapıyordu bir yanı buruk bir yanı heyecanlıydı.

"Saadet Efsun'un ailesi hamile olduğunu bilmiyo sakın pot kırmayın tamam mı?"

"Ne hamile mi Efsun e bu çok güzel"

"Şş Karaca sessiz ol bi sizin haberiniz yoktu sizde bilin istedim"

"Tamam babanne sırrın bizde"

"Sır değil kızım dedende biliyo amcaların herkesin haberi var dün doktor açıkladı"

"Yaa ne kadarlık peki anne" dedi Ayşe.

"6 haftalıkmış doktor uyardı kızın daha dikişleri iyileşmemiş kanaması olmuş bi de üstüne hamile yaşadıkları ağır dikkat edin dedi"

"E Efsun hic dikkat etmiyo ki baksana eve gelipte dinlenmedi bile"

"Orda odası var onun kızım şansa bak ki Baykal'ın hastanesine götürmüş çocuklar amcası oda ayarladı Efsunada"

"Oo ballı kız neyse dinlensinde"

"Aileside geliyo yoldalar napcaz bilmiyorum"

"Hallederiz anne Allahın izniyle düğünü şıkır şıkır yapıp rahatlıycaz bak gör sen daha şimdiden kucağına torunu da verecekler daha ne istiyosun" dedi gülerek Saadet.

"Allah iyiliğini versin Saadet öyle ya torunda var bi yandan gülüyoruz bi yandan ağlıyoruz neyse hadi bakalım kızlar devam"

Efsun Akınla beraber kendi evine gittiler. Akın Efsun'u arabada bekledi Efsun duş aldı hazırlanıp arabaya bindi ve hastaneye girdiler.

 Akın Efsun'u arabada bekledi Efsun duş aldı hazırlanıp arabaya bindi ve hastaneye girdiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin