-15-

123 5 4
                                    

Sabah olmuş ve doktor vizite çıkmıştı Efsun Yamaç ikilisi doktorun sesiyle yeni güne uyanmıştı.

"Günaydın Yamac bey ve Efsun hanım"

"Günaydın doktor bey"

"Eveet bugün nasılız bakalım herhangi bi şikayetiniz var mı?"

"Valla sayenizde tabiri caizse turp gibiyim artık lütfen beni evime gönderin"

"Bende sizi iyi gördüm kanlarinizda temiz taburcu olabilirsiniz bugün"

"Teşekkür ederiz çok sağolun herşey için"

"Rica ederiz iyi günler" diyerek çıktı doktor.

Yamaç sevinçle Efsun'a "Yatağımı o kadar çok özledim ki anlatamam sana" dedi

Efsunda "Ben abilerine haber veriyim" dedi gülerek.

Cumali Efsundan haberi alır almaz annesini arayıp haber verdi hazırlık yapmaları için haberi alan ev halkıda şen şakraktı. Sultan Yamacın sevdiği bütün yemekleri yapmaya başlamıştı bile.

Efsun Yamacin kıyafetlerini çantasına koyuyordu. Yamaçsa onu izliyordu.

"Efsun bu gece çok güzeldi diğer gecelerimizde güzel ama ilk kez bu kadar ayrı kaldığımız için bu başka bi güzeldi"

"Benim içinde öyleydi sevgilim"

"E o zaman akşam devamı gelir dmi?"

"Yamaaçç"

"Tamam tamam şaka yapıyorum"

"Yamaç ben bi eve gitsem iyi olacak akşam gelirim olur mu annemlerede ayıp olmasın şimdi"

"E olur onlarda gelsinler hatta babannen anneannende gelsinler"

"Ama sizin davet etmeniz daha doğru olur ancak öyle gelirler birlikte geliriz onlarla belki gelirlerse eğer"

"Tamam ben babama söylerim arasin o Engin amcayı"

"Tamam hadi çıkalım benide eve bırakırsınız"

Sonunda o hastanenin kapısından elele çıkmışlardı. Yamaç abisine Efsun'u eve bırakacaklarını belirtti ve o yöne doğru ilerlediler.

"Ee aslan parçası nihayet evin yolunu tuttuk"

"Valla o kadar mutluyum ki abi yatagıma ve size kavuşacağım için"

"Hepimiz öyleyiz be oğlum inşallah artık herşey güzel olacak"

"İnşallah abi inşallah"

"Efsun akşam geliyosun dmi"

"Tabi tabi mutlaka gelicem Cumali abi"

"Tamam kızım annemlere söylemedim ha bebekleri"

"Yamaç söylesin o zaman ya da akşam beraber söyleriz"

"Olur duruma göre bakalım artık sen git gelde annenler gelmezse akşam söyleriz"

"Sahi ya onlara ne zaman söyleyeceksiniz bebek işini"

"Ben bugün soylerimde işte Yamaç bişey çıkacak diye endişe ediyo susuyorum bende o yüzden"

"Ama bak bunda bile düğünü ertelediler bırak düğünden sonra öğrensinler bence Efsun ne kadar korktum"

"Düğüne 1 ay var o zamana kadar çıkmaz inşallah hiçbir hazırlıkta yok artık hepsini halledelim Yamaç"

"Tamam tamam yarından itibaren başlayalım"

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin