Efsun gün doğmadan uyanıp yürüyüşe çıkmıştı hergün ki rutiniydi bu kendini ancak böyle dinç ve güçlü hissedebiliyordu. Yürüyüşünü tamamladıktan sonra kahve yapıp işe gitmeye koyuldu bu şehre hala alışamamıştı sanki yıllarca hiç yaşamamış gibiydi..
Yamaç gözlerini açtı yine aynı hastane ve yine o ilaç kokusu.. Efsun'un yokluğundan delirmiş intihar etmeye bile kalkışmıştı. Onu bulamıyordu 3 yıldır neredeydi Amerikada olduğunu biliyordu ama hangi eyalette bilmiyordu yıllarca aradı ne bir iz ne bir haber..
Koskoca 3 yıl geçmişti aradan fakat Yamaç umudunu biran olsun yitirmemişti onu bulacaktı çünkü Efsunla hala evlilerdi Efsun onu istemeseydi boşanmak isterdi diye düşünüyordu. Baykalla görüşmeyi düşündü, Baykal birkaç kez Yamacı ziyarete gelmişti. İdriside Yamaç'ın durumunu öğrenmek için sürekli arıyordu fakat pek bir gelişme yoktu Yamaca sadece Efsun gerekti.
"Anne bugün gidecek misin Yamaç için?"
"Yok oğlum bugün Berrin gelecek bize yarın giderim belki ama hiç konusmuyo ki öylece camdan bakıyo benimde içim paramparça oluyo bulamadılar şu kızıda bi"
"Anne belki Berrin teyze biliyodur yerini diycem ama söylerdi heralde taş olsa dayanamaz"
"Yok oğlum bilse söylerdi kadının halini görsen hem kocasını kaybetti hem kızını onada kolay değil ama Efsun'u böyle bilmezdim ben güçlü derdim hep"
"Napsın anne onada kolay değil kimbilir neler yaşadı babasını kaybetti, çocuklarını kaybetti hemde ikisini birden ölü ölü dogurttular kızı her yiğidin harcı değil bence"
"Tamamda benim oğlumun ne suçu vardı niye gitti?"
"Anne orası biraz karışık işte"
"Nasıl karışık oğlum hep gecistirdiniz ne varsa anlat belki düzelir herşey"
"Anne cenaze gömüldükten 2 gün sonra Yamaç bi bara gitmiş içmiş bildiğin ayakta duramayacak kadar sarhoş olmuş oranın solisti kızda buna kur falan yapmış Yamaç bakmamış ama sonra sarhoş olunca kız bunu kendi evine götürmüş bi uyanıyo sabah ikiside yatakta ama nolduğunu hatırlamıyorum bişey olsa anlardım diyo ve Yamaç uyurken nolmus tahmin et"
"Efsun aramiş dmi ah benim eşek oğlum"
"Aynen öyle anacım kız açmış Yamaç uyuyo demiş Efsun diyo sen kimsin kız diyo asıl sen kimsin olay orda kopuyo Yamaç Efsun'u sonra aramış ama Efsun açmamış yüzünü görmek istemiyorum falan diye mesaj yollamış sonrada basmış gitmiş işte"
"Oğlum çok kötü şeyler olmuş niye söylemiyosunuz sizde?"
"Anne bizde yeni öğrendik daha Selim'e anlatmış"
"Ne konuşmuş mu yani Allahım sana şükürler olsun"
"Bi tek onunla konuşmuş bi dahada konuşmamış 3 gün sonra Salih, Medet bi de Baykal'ın adamları yine Amerika'ya gidecekler Yamaçla konuşmaya gitti şimdi Salih"
"İnşallah bulunur herşey toparlanır be oğlum"
"İnşallah anacım, Damla gülüm ben çıkıyorum bişey isterseniz ararsınız"
Efsun işlerine bayağı yoğunlaşmış bir şekilde çalışıyordu o esnada bir mail geldi. Maili açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efyam'ın Çukuru #warofefyam
FanfictionÇukur Mahallesinin sahibi olan İdris Koçovalı ve ailesinin aksiyon ve dram dolu hayat hikâyesi kurgulanmıştır.