-6-

231 7 4
                                    

Saat 02.00'yi gösteriyordu. Efsun birden irkilerek uyandı. Kötü bir rüyaydı Yamacı kaybediyordu rüyasında birden soluna döndü ve Yamaç mışıl mışıl uyuyordu alnından öpüp sağına dönüp yattı. Yamaç öpücükten dolayı uyanmıştı Efsuna arkasından sarıldı ensesinden öptü "seni çok seviyorum Efsun" dedi. Efsunda ona dönüp "bende seni çok seviyorum canımdan çok seni kaybedersem ben dayanamam ya beraber yasiycaz ya da beraber ölcez" dedi. Yamaç parmağıyla susturdu Efsun'u ve "biz yaşayacağız sevgilim çocuklarımız olacak sonra torunlarımız deniz kenarında bir ev yemyeşil bi bahçe ikimiz sebze meyve ekip onlari toplayacağız var bizimde bi hayalimiz" dedi gülerek. Efsun "inşallah sevgilim çoook istiyorum" deyip Yamacı öptü. Yamaçta karşılık verdi Efsun durdurmak istedi fakat Yamaç durmadı kalktı kapısını kilitledi ve sevdiği kadını öpmeye koklamaya devam etti tek vücut olmuşlardı fakat bilmiyorlardı ki bu güzel geceden tatlı bir bebekleri olacağını..

Saat sabaha karşı 4 olmuştu Efsun ve Yamaç sırayla duşlarını aldılar. Yamaç Efsun'un saçlarını tarayıp kuruttu ve ördü sonrada kokusunu içine çekerek saçlarından öptü "haydi yatalım sevgilim sabah zor kalkmayalım" dedi. Efsun gülerek "zaten sabah oldu Yamaçcım"dedi. Yamaç "olsun daha tam sabah olmadı sevgilim hadi hemen uyuyalım sabahın geri kalanını da getirelim" dedi ve sarılıp yattılar..

Sabah olmuştu saat 09.00 sularıydı Saadet ve Cennet kalkıp kahvaltıyı hazırlıyorlardı. Arkasından Damla ve Sultanda mutfağa girip yardım ettiler. Yamaç uyuyordu, Efsun uyandı ve hemen yataktan kalkıp "ayy çok ayıp oldu ya herkes uyanmıştır" diye söylenerek Yamacin kıyafetlerini ayarlayıp aşağıya indi.

"Günaydın herkese kusura bakmayın uyuya kalmışımda ben"dedi Efsun. Sultan hemen "olsun kızım alışacaksın zamanla" dedi. Efsun "öyle tabi annecim yardım edeyim bende"dedi. Saadet tepsiyi verdi Efsuna içinde bardaklar, çatal, şeker vs vardı. Efsun sırayla hepsini götürdü ve sofrayı kurdu. Evin erkekleri yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı Yamaç hariç. Sultan "Efsun kızım Yamacı uyandırda gel hadi" dedi. Efsun tebessüm ederek "tamam efendim yani annecim" dedi. Sultanda gülerek "hadi bakalım Efsun Koçovalı" dedi. Efsun çok mutlu olmuştu bunu duyunca içi içine sigmamisti sanki. Çünkü sevdiği adamın karısı olup aynı soyadını tasiyacaklardi. Yukarı çıktı Yamacı uyandirmak için içeri girmişti ki Yamaç biriyle konuşuyordu bu bir kadındı fakat bu kadın kimdi? Efsun çok sinirlendi sessizce dinlemeye çalıştı Yamaç çok sinirliydi bağırıyordu kadına "ya nasıl hamile olabilirsin sen nasıl" sadece bunu duymak yetmişti Efsun'a içeri girdi ve Yamaçla gözgöze geldiler ona sinirle baktı daha sonra odadan çıktı ve herşeyi yanlış anlamıştı. Yamaç telefonu kapatıp peşine gitti Efsun balkona çıkmıştı aslında evden gidecekti fakat Yamacın ailesine birşey sezdirmemek adına balkona çıktı. Yamaç arkasından gelip "Efsunum yanlış anladın bu çukurdan bi kardeşimiz hamileymiş ve ailesi çok sıkıntı sevdiği adamla evlenmesine izin vermiyolarmis hamile olduğumu öğrenirlerse beni öldürürler dedi onu konusuyoduk" deyince Efsun "ohh" çekti ve devam etti "ya nasıl izin vermezler hangi devirde yaşıyoruz? Ee nolcak şimdi"dedi. Yamaç "bilmiyorum bana yardım eder misin? Yanımda olur musun?"dedi. Efsun "Yamac ben senin her zaman yanındayım biliyosun bak 5 yıl olacak sen beni ben seni gömlek gibi giymişiz sadece benden bişey saklama yeter ben her zaman yanındayım"dedi. Yamaç "hayir zaten saklamayacaktim sana söyleyecektim bunu Efsun senden asla bisey saklamadim bu zamana kadar herseyimi biliyosun" dedi. Efsun "tamam hadi aşağıda herkes seni beni bekliyo kahvaltımızı yapıp çıkalım ondan konuşuruz ne yapacağız diye kızın yanına falan gideriz belki" dedi. Yamaç "tamam" dedi ve kahvalti sofrasına geçtiler. Yamaç "günaydın benim canım ailem güzel ailem hepinizi selamlıyorum ve öpüyorum" dedi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin