-17-

111 5 2
                                    

Efsun ve Yamaç nikâh sonrası ilk danslarını ediyorlardı birbirlerinin gözüne bakarak. Gerçekten bu mutluluğu artık hakediyorlardı. 4 kişilik bir aile olmanın yolundalardı. Yamaç Efsun'un kulağına usulca fısıldadı.

"Bizim Akın'ın hallerine bak Afra'ya abayı yakmış"

"Evet ben görür görmez anladım zaten ama benim kuzende ondan etkilendi bence"

"Ciddi misin bunlardan çok iyi bi çift olur haa"

"Evet bak şimdi ben Akınla sende Afrayla dans ediyosun sonra eşleri değişiyoruz yoksa bunlar utançtan bişey yapamayacak"

"Tamam ben gittim bile" deyip Afra'nın yanına ilerledi Yamaç.

"Bu güzel hanim benimle dans etmek ister mi?"

"Olur teşekkür ederim"

"Rica ederim buyrun lütfen"

Efsunda Akın'a seslendi.

"Akın bi bakar mısın?"

"Efendim Efsun noldu?"

"Akın Yamaç amcan beni eşsiz bıraktı 2 dakika dans etsek"

"Olur tabi edelim"

"Sağol Akın"

Efsun Akınla, Yamaçta Afrayla dans ediyorlardı. İkiside iki utangaçla ufak sohbetler etmişlerdi. Sonra Efsun ve Yamaç gözgöze gelip Efsun'un işaretiyle eş değiştirmeye koyuldular.

"Akıncım e artık karımı alabilir miyim?"

"Olur amca"

Yamaç Efsun'un elinden tutup kendine doğru çekti. Akın ve Afrada mecburen birlikte dans ediyorlardı utana sıkıla ama birbirlerinden etkilenmişlerdi.

"Şey ellerim biraz terledi sanırım kusura bakma Afra"

"Yok önemli değil Akın istersen dinlenelim artık"

"Olur"

Dansı bitirip yerlerine geçtiler. Efsunla Yamaçta dinlenmek için biraz oturuyorlardı. O esnada oyun havası tarzı birşeyler çalıyordu misafirler oyuna kalkmıştı, Baykalda Engin ve İdris'i zorla kaldırmıştı "Yahu çocuklar hadi kalkın biraz kurtlarımızı dökelim" diyerek eğlendiler. Engin'in de içi rahattı artık Efsun'un lafı sözü edilmeyecekti cemiyette. O esnada birden patlama sesleri gelmeye başladı Cengiz Erdenet intikam için adamlarını yollayıp herkesi öldürtecekti kana bulayacaktı bu düğünü. Yamaç Efsun'u masanın altına sokup silahını belinden çıkarttı çünkü aklına gelmişti böyle birşey olabileceğini o yüzden her ihtimale karşın yanına almıştı.

" Efsun sakın çıkma ordan"

"Yamaç noluyo korkuyorum"

"Efsun çıkma kal orda" deyip koşarak karşı tarafa ateş etmeye başladı. Abileriyle birlikte hepsini alt etmişti fakat geri geldiklerinde heryerin kan olduğunu ve kimsenin yerinde olmadığını görüp telaşa kapılmışlardı. Arka tarafta bi çıkış vardı oraya doğru koştular ve ambulanslar gidiyordu. Damla ve diğer gelinler panik içindeydi. Nolduğunu sordu Cumali gelen cevap " İdris'in, Engin'in ve Baykal'ın vurulduğuydu. Efsun hem öfkeli hemde çok üzgündü yol kenarına gelinliğiyle oturmuş ağlıyordu.

Yamaç hemen Efsun'un yanına gidip yüzünü avuçlarının arasına alıp "İyilesecekler Efsun sen iyi misin?" dedi. Efsun cevaben "I ıh iyi değilim Yamaç hemde hiç iyi değilim" dedi.

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin