-16

143 5 3
                                    

Yamaç'ın alarm sesi kulakları çınlatırcasına yüksek sesle çalıyordu ve uyanamazsa diye tam 5 tane alarm kurmuş 4. alarmı çalıyordu en sonunda Kahraman odasına girip alarmı kapattı ve Yamacı uyandırmaya çalıştı.

"Yamaç kalk hadi oğlum alarmın ötüp duruyo bütün evi inletti, lan kalksana aa efendim anne ne Efsun mu geldi?"

"Ne Efsun mu gelmiş?"

"Haa böyle kalkarsın dmi hıyar ağası seni o kadar seslendim kalkmadın sadece Efsun'un adını duyar duymaz kalktın puh ulan sana"

"Abi ne vuruyon ya ne bağırıyon kulağımın dibinde sabah sabah"

"Oğlum kalk diyorum alarmın çalıyo kalkmazsan soğuk su geliyo şimdi tependen aşağıya karışmam bak kız seni bekliyomuş oğlum hadi biraz önceki şakaydı ama şimdi cidden gelmiş"

"Tamam tamam kalktım hemen abi sen haber verde geliyo de anneme sana zahmet"

"Tamam söylerim hadi gecikme"

"Tamaamm canım abicim"

Efsun kapıda Sultanla sohbet ediyordu.

"Kızım hoşgeldin geçsene içeri"

"Teşekkür ederim Yamaç hazırsa hemen gitsek işimiz çok çünkü"

"Yamaaçç nerdesin oğlum hadi Efsun seni bekliyo"

"Günaydın Efsun, anne Yamaç geliyo şimdi uyuyakalmış"

"Günaydın olsun bekliyorum ben problem değil"

"Kızım sen geç içeri soğuk hava üşütcen şimdi o gelmek bilmez"

"Peki giriyim o zaman"

"Geç kızım ee senin işler ne durumda Berrin babasıyla caliscak diyodu"

"Pek düşünmüyorum babamla çalışmak ama bilmiyorumda düğünden sonra bakıcam galiba"

"Sen bilirsin kızım, istersen çalış istersen evinin hanımı ol ama bence çalış onca yıl boşa okumadın çünkü"

"Haklısınız, çalışmak çok istiyorum zaten ama bi türlü fırsat gelmedi biliyosunuz durumlarıda"

"Olsun halledersiniz daha önünüzde çook zaman var"

Yamaç hızla merdivenden aşağı iniyordu.

"Efsun hoşgeldin"

"Hoşbuldum çıkalım mı hemen işimiz çok"

"Hadi çıkalım görüşürüz anne"

"Görüşmek üzere annecim"

"Görüşürüz çocuklar kahvaltı etmeyi unutmayın"

Efsun ve Yamaç arabaya binip işlerini halletmek üzere heyecanla yola çıkmışlardı.

"Annen annemdir diyosun yani?"

"E öyle tabi aşk sen bensin bende sen demek değil midir ki? Bu da böyle bişey işte"

"Doğru ailelerde bir oluyo öyle olunca"

"Şaka maka evleniyoruz ha Yamaç Koçovalı"

"Bi sorun mu vardı Efsun Kent Koçovalı?"

"Hayır hiçbir problem yok Yamaç beycim"

"Peki Efsun hanımcım"

Espriler ve romantizm dolu yolculuk sonunda nikah dairesine ulaşmışlardı burada işlerini hallettikten sonra gelinlikçiye geçtiler.

Efsun önce birkaç tane gelinlik denemek istedi ilk gelinliğini giyip Yamacın karşısına çıkmıştı. 

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin