-13-

136 4 8
                                    

Efsun bir hayli sinirliydi kapıdan tekrar çıktı Dilan'a yetişmek için Yamaç peşinden seslendi.

"Efsun nereye gidiyosun gelir misin buraya"

Ama Efsun aldırmadı ve Dilan'ın peşinden gitti.

"Dilan seninle biraz konuşalım mı?"

"Hangi konuda konuşcaz?"

"Konuşunca anlarsın bak kızım bu adamdan uzak duracaksın tamam mı ben arkadaşca falan anlamam eski sevgiliden arkadaş olmaz o evli barklı biri zaten"

"Haberim var bebeğiniz de olacakmış hayırlı olsun"

"Hah bak işte hem evli hem baba olacak o yüzden bi daha karşımıza çıkma olur mu"

O esnada Salih Efsun'u hiddetle biriyle konuşurken görünce dışarı çıkıp baktı ki karşısındaki Dilandı.

"Efsun, napıyorsunuz siz burada?"

"Konuşuyoruz Salih arkadaşa bazı durumları anlatıyorum eğer anlarsa"

"Tamam Efsun sakinleşte bi bizimkine bakıver seni çağırıyo kötüleşmiş bi bak istersen ağrıları varmış"

"Ciddi misin hemen bakıyorum" diyerek içeri ilerledi.

Dilan Salihe bişeyler anlatmak istercesine "Salih abi geçmiş olsun ben çok üzgünüm"

"Üzülmek için biraz geç kalmadın mı be kızım "

"Kalmışım abi bayağı geç kalmışım hemde"

"Bak bu saatten sonra sana Yamaçtan hayır gelmez körkütük olmuş o artık anlıyor musun sen çok yaralamışsın benim kardeşimi o da çareyi Amerika'ya gitmekte bulmuş biz bilmiyorduk tabi gittikten sonra anlattı. Sonra Efsun çıkmış karşısına 4.5 yıl önce işte o gündür bugündür bu halde yani çok iyi durumda o yüzden sende umutlanma hiç"

"Yok umutlanmam zaten biliyorum ben onların evleneceğini duymuştum herkes konuşuyo mahallede neyse ben gidiyim abi görüşmek üzere"

"Sağoool, sağol"

Salih içeri geçti. Efsunda Yamaç'ın yanına geldi hemen.

"Yavrum noldu iyi misin?"

"Efsun şu kremlerden sürer misin biraz sırtıma ve göğsüme ağrıyo her yerim"

"Olur sürerimde neden böyle oldun ki birden"

"Birden olur mu her zaman ağrıyo işte ama şiddetlendi stresten heralde"

"Ha bu olayla bi ilgisi yok yani beni içeri çağırmak için oyun değil öyle mi?"

"Yok vallahi Efsunum ciddiyim"

"Tamam şu üstünü bi çıkartalım sürüyüm kremi"

"Efsun seni çok özledim ben hazır krem sürerken şu perdeleride indirsek mi?"

"Yamaçcım hani her yerin agriyodu senin?"

"Öyle ama napim seni çok özlüyorum"

"Biliyorum bende seni özlüyorum ama dayanmamız lazım sevgilim bikac güne taburcu olurmuşsun zaten doktorla konuştum ben"

"Of ya valla oluyum yeter kaç haftadır burdayım"

"Ama normal değil mi çok ağırdı durumun sevgilim"

"Evet ama senin sayende iyileştim, Efsun bebeğimizin kontrolü ne zaman?"

"Normalde 1 hafta sonrayaydı ama doktor izne ayrılacakmış o yüzden yarına ayarladık randevuyu"

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin