-14-

155 3 4
                                    

Efsun, Yamaç ve Salih haberin gelmesini beklerken uzun bir konuşma yapıyorlardı. Bu adam nasıl ölmemişti, nasıl hayatta kalabilmişti ya da hepsi bir oyun muydu Baykal'dan gelen haberle belli olacaktı..

Nihayet Baykal arıyordu Efsun hemen telefonu açıp hoparlöre aldı.

"Amca sendeyiz"

"Efsun şimdi bizim çocuklar detaylı bi tarama yaptıkları için biraz uzun sürdü haliyle aramamda gecikti kızım. Şimdi bu adamın telefonundan olay günü 22.55'te sinyal alınmış yani öldüğü gün. Sonra sabah 06.10'da Kulkan Erdenet'in telefonundan aynı yerde sinyal alınmış biz kamera kayıtlarınada baktık garanti olsun diye Arık ölmüş çocuklar bunda hemfikiriz tamam mı bunlar size kumpas kurup Arık'ın intikamını alacaklar artık nasıl haberleri olduysa muhtemelen onlarda sinyalden baktılar. Ek olarak Seren Erdenette ordaymış hem sinyal o şekilde gösteriyo hemde kamera kayıtları. Dikkat edin eğer yardim istersenizde ben her zaman burdayım"

"Oh tamam amca çok teşekkür ederiz sana şimdiden çokça borçlandım"

"Yok kızım ne borcu sende benim bi evladımsın bişey olursa ararsınız iyi akşamlar"

"İyi akşamlar amca çok teşekkür ederim tekrardan"

"Baykal bey çok teşekkür ederiz iyi ki varsınız"

"Rica ederim Yamaçcım görüşürüz"

Efsun ve Yamaç rahatlamışlardı fakat Yamaç yinede Efsun için endişeliydi çünkü Selim'in söylediği gibi o düşmandan birini öldürmüştü düşmanda onlardan birini yani kesinlikle Efsun'u alacaklardı o yüzden ne yapıp ne edip onu korumalıydı. Direkt babasını aradı ve olanları anlattı. Salihte dışarı çıkıp Çukurdan birkaç kişiyi arayıp hastanenin önünde ve içinde beklemelerini söyledi akabinde Cumali, Kahraman ve Selimde geldiler Yamacın odasına girip 5'i bir istişare yapacaklardı. Efsuna selam verip odaya giriş yaptılar. Efsunda kapının önünde oturuyordu rahatça konuşsunlar diye çıkmıştı odadan.

"Bebe noluyo oğlum böyle ortalık karışmış"

"E belli değil miydi abi zaten karışacağı"

"Bi sakin olalım kardeşler şimdi napabiliriz onu düşünelim"

"Sen onu iyi dedinde biz nasıl sakin olcaz bilmiyorum işte çocuk"

"Abi hepsini gebertelim bence rahatlayalım"

"Yok yok öyle olmaz Kahraman bi düşünelim bakalım"

"Abi Efsun'u korumamız lazım hepsinden önce Selim abim haklıydı ben onlardan birini aldım o da benden birini almak için durmayacak"

"Dur hele babamın oğlu düşünme öyle bakacaz bi yoluna Efsun'u ya yanında tutacaz sürekli ya da bizim evde duracak"

"Durmaz Salih bizim evde öyle durmaz o benim yanımda dururda orda durmaz"

"Niye bebe ne var bizim evde?"

"Bişey olduğundan değil abi beni görmeden duramaz merak eder benide bunaltır evde tıkıldım kaldım diye alışık değil ki o öyle şeylere ben yanında olsam neysede"

"Vaay aşka bak be"

"Bi de ailesi var sürekli bişeyler öğreniyorlar Arık'ı öldürdüğümüde bilmiyolar yaralı sanıyolar babası düğünü erteliyodu Efsunla babam zor ikna etmişler, artık bi sorun daha olmaması lazım yoksa ailesiyle sıkıntı yaşıycaz"

"Tamam oğlum tamam düşünme şimdi bunları biz bakcaz bi yoluna ben Damlaya söyleyim Efsun'un yanina gelsin bi iki günde o kalsın"

"Abi hamile kadın şimdi yormayalım onuda"

Efyam'ın Çukuru #warofefyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin