De rest van de vakantie verliep beter. Ik maakt meer tijd voor mijn vrienden en schreef artikelen als ik niks te doen had. De bezoekers aantallen van mijn blog stegen super snel. Aan het end van de zomervakantie had ik rond de 5 duizend bezoekers per dag. De vakantie ging snel en al snel was het einde in zicht. In de laatste week van de vakantie ging ik nog met Kylie en Jennifer naar de stad om school spullen te kopen.
“Heb je het gehoord van Jay?” Vraagt Kylie. “Wat heb ik gehoord van Jay?” Vraag ik. “De jongens hebben morgen een afspraak met een platenmaatschappij.” Zegt Kylie. Ik kijk haar verbaast aan. “Je weet wel, vorige week bij hun optreden. Er was iemand van een platenmaatschappij en heeft hun zien spelen. Hij was heel enthousiast over hun en heeft een afspraak met hun gemaakt.” “Echt? Nee, Jay heeft er niks over verteld” “Misschien was hij vergeten het te vertellen.” Zegt Jennifer. Ja, misschien was hij het wel vergeten te zeggen.
Als ik thuis kom ga ik naar mijn kamer. Ik ruim alle spullen die ik heb gekocht op en ga op mijn bed zitten. Ik pak mijn mobiel en bel naar Jay. “Hey, schatje.” Zegt Jay. “Hey, hoe gaat het?” “Goed, met jou?” “Ook goed. Ik hoorde van Kylie dat je morgen een afspraak hebt met een platenmaatschappij.” “Ja, klopt. Bij het optreden vorige week was er een man van. Hij vond ons wel goed en wilde graag met ons praten over een contact.” “Echt? Dat is echt super goed nieuws!” Zeg ik. “Ja, hopelijk krijgen we een contact. Dat zou echt gaaf zijn.” Zegt hij. “Zullen we morgen na het gesprek afspreken? Dan kan ik je vertellen hoe het is afgelopen.” Vraagt hij. “Ja, super graag. Lijkt me gezellig.” Zeg ik. “Oké, tot morgen schatje. Ik hou van je.” “Ik ook van jou.” En we hangen op.
JE LEEST
Het leven van een blogger
Teen FictionHet verhaal gaat over Megan die een blog begint. Samen met haar vrienden doet ze er alles aan om meer bezoeker te krijgen. Als op een dag haar vriendje verteld dat hij gaat verhuizen is ze helemaal kapot. Na een paar maanden belt haar manager haar m...