Hier sta ik dan, te kijken naar alle kleren die ik heb meegenomen. Wat moet ik ooit aandoen? Voor de tiende keer ga ik al mijn kleren langs om te kijken of er iets leuks bijzit. Na de tiende keer geef ik het op. Ik loop de inloopkast uit en ga op de bank liggen. Kylie en Jennifer zijn al bezig met hun make-up terwijl ik nog niet eens kleren heb. Misschien kan ik maar beter niet naar het concert gaan. Ik bedoel, ik heb wel iets nodig om aan te doen. Maar als ik niet ga dan zie ik Jay ook niet. Ugh, waarom is het leven zo moeilijk? Nog steeds verslagen lig ik op de bank als er op de deur wordt geklopt. Ik loop er naar toe en doe hem open. Voor de deur staat iemand van het personeel met een doos in zijn handen. 'Ik heb een pakketje voor Megan Wilson.' Zegt de man vriendelijk.
'Dat ben ik.'
'Oké nou hier.' Hij geeft het pakketje. 'Nog een fijne dag!'
'Bedenkt, u ook.' Ik glimlach even naar de man en sluit dan de deur. Dus, een pakketje voor mij. Wat zou er inzitten? Ik loop terug naar de bank en leg het pakketje op mijn schoot. Op de deksel licht een kaartje.
Voor mijn lieve sterretje,
zodat je minder stress hebt voor vanavond.
X Jay
Ik voel een warm gevoel in me opkomen. Nieuwsgierig als ik ben maak ik snel het pakketje open. Ik haal de deksel van de doos en kijk met grote ogen naar de inhoud. In de doos zit een prachtige jurk. Hij is zwart met zilveren details. De deur gaat open en Kylie en Jennifer komen uit de kamer. 'Megan heb je al eindelijk een jurk gevon-' Kylie en Jennifer kijken me aan met open mond. 'Ohmygosh Megan, van wie heb je die jurk gekregen?' Vraag Jennifer. 'Van Jay.' Zeg ik nog steeds verbaasd. Kylie komt naast me zitten en bekijkt de jurk goed. 'Hij is echt prachtig.' Zegt Kylie. Ze heeft gelijk. De jurk is echt prachtig! 'Je moet hem echt aandoen!' Iets bijgekomen van het cadeautje kijk ik naar de klok. Ik heb nog maar een uur om me klaar te maken! Snel pak ik de jurk en loop naar de badkamer om te douchen. Als ik klaar ben met douchen trek is snel het jurkje aan. Ik föhn mijn haar en laat het los. Snel doe ik make-up op die past bij mijn jurkje. Als ik helemaal klaar ben ga ik voor de spiegel staan. Als ik zie hoe ik eruit zie komt er een glimlach op mijn gezicht. Al zeg ik het zelf, ik zie er best goed uit. Het jurkje past precies en valt mooi langs mijn lichaam. Mijn haren vallen losjes langs mijn hoofd en mijn make-up ziet er goed uit. Ik open de deur van de badkamer en stap naar buiten. Kylie en Jennifer kijken tegelijk op. Met open mond kijken ze mij aan. 'Megan, je ziet er prachtig uit!' Roept Kylie. Jennifer knikt als bevestiging op Kylie. 'Dankje.' Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik kijk naar de tijd en zie dat we moeten gaan. 'Zijn jullie klaar om te gaan?' Ik kijk de meiden vragend aan. Ze knikken allebei. 'Allright, let's go.'
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys,
Het heeft even geduurd maar hier is een nieuwe hoofdstuk. Ik ga morgen op vakantie, dus er zullen een paar weken geen nieuwe hoofdstukken komen. Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden.
xx Raïssa
N","s\ٮ
JE LEEST
Het leven van een blogger
Teen FictionHet verhaal gaat over Megan die een blog begint. Samen met haar vrienden doet ze er alles aan om meer bezoeker te krijgen. Als op een dag haar vriendje verteld dat hij gaat verhuizen is ze helemaal kapot. Na een paar maanden belt haar manager haar m...