18

16 0 0
                                    

Voor het gebouw staan allemaal mensen in de rij. Kylie, Jennifer en ik stappen uit de auto en lopen naar de ingang voor VIPS. Als ik langs de rij loop wordt mijn naam geroepen. Ik kijk naar de rij en zie dat iedereen naar mij kijkt. Sommige meiden beginnen te gillen en sommige vragen op een handtekening en of ik met ze op de foto wil. Ik had niet verwacht dat dit zou gebeuren. Als we dan eindelijk door de beveiliging zijn staan we in een grote zaal. In de zaal zijn al veel mensen maar hij is nog niet helemaal vol. We lopen naar de ingang voor backstage. We laten onze kaart zien en mogen naar binnen. Backstage zijn allemaal mensen druk bezig. Ze lopen allemaal heen en weer en praten door elkaar heen. Ook is er een lounge plek waar een aantal mensen zitten. In de hoek staat een tafel met hapjes en drankjes en er hangt een tv op waarop je het podium kan zien. We gaan met z'n drieën op de bank zitten. Na tien minuten zijn de jongens er nog niet, dus besluit ik de wc te zoeken. 'Ik ga even naar de wc.' Kylie en Jennifer knikken. Ik loop een gang in om te kijken of daar een wc is. Overal in de gang zijn zwarte deuren, maar een wc zie ik niet. Ik loop een andere gang in waar ook allemaal zwarte deuren zijn. Er komt een man langsgelopen. 'Hey, weet je misschien waar de wc's zijn?' Vraag ik. 'De gang uitlopen, laatste deur rechts.' Zegt hij zonder me aan te kijken. Voordat ik hem kan bedanken is hij alweer verder gelopen. 'Oké.' Zeg ik verbaasd. Ik loop de gang uit en op de laatste deur rechts staat inderdaad wc. Als ik klaar ben loop ik weer terug naar de lounge plek. Als ik daar aankom zie ik dat het wat drukker is. Nog steeds lopen en praten mensen door elkaar heen. Volgens mij is het erger geworden. Als ik bij de bank aankom zie ik dat Finn en Nick er al zitten. 'Hey boys, hoe gaat het?' Ik geeft allebei de jongens een kus op de wang en een knuffel. 'Alles gaat goed. Het is bijna tijd voor het concert.'

'Waar is Jay?'

'Hij is jou gaan zoeken.' Zegt Nick.

'Uhm, nou ik ben hem niet tegen gekomen.' Opeens voel ik twee warme sterke arme om me heen. 'Hey babe.' Zegt een Lage mannenstem die me een warm gevoel geeft. Ik draai mezelf om. Voor me staat Jay. Hij ziet er echt goed uit en wat heb ik hem gemist!

'Hey,' Ik geef hem een kus. 'ik heb je gemist!' Ik kijk in zijn ogen die glinsteren.

'Ik jou ook, zo erg!' Hij geeft me een knuffel. Dit voelt zo goed. Na twee maanden zie ik hem eindelijk weer, kan ik hem weer voelen. Jay kijkt me van onder tot boven aan. Als hij ziet dat ik zijn jurk draag verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. 'Je hebt de jurk aan!'

'Natuurlijk heb ik hem aan, hij is prachtig!'

De stagemanager komt naar ons toegelopen. 'Jullie moeten klaar gaan staan. Het concert begint zo.' Jay knikt en richt zijn aandacht weer naar mij.

'Nou je hoorde het, ik moet op.'

'Succes, je gaat het fantastisch doen.' Snel geeft hij nog een kusje voordat hij het podium op gaat.

wX

Het leven van een bloggerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu