4

56 3 0
                                    

Drie weken en 18 blogposten verder (ik heb bijna iedere dag een nieuwe gepubliceerd) zijn er eindelijk een paar vrienden terug gekomen van vakantie. Kylie, Nick en Jay zijn terug en Jennifer en Finn komen volgende week. We hebben afgesproken om 's avonds een ijsje te halen en naar het strand te gaan. Als ik bij de ijstent aan kom zie ik Kylie, Nick en Jay al staan. Snel ren ik naar Kylie en geef haar een knuffel. Ik geef Nick ook een knuffel en Jay een zoen. Ik heb ze zo erg gemist. We halen een ijsje en gaan dan naar het strand. Op het strand gaan we zitten. Iedereen verteld over wat ze allemaal op vakantie hebben gedaan. "Wat heb jij allemaal gedaan Megan?" Vraagt Kylie. "Nou, ik ben eigenlijk een blog begonnen." zeg ik. "Daar heb ik bijna elke dag aan gewerkt." "Omg, dat is echt super leuk!" zegt Kylie. "Heb je al een paar bezoekers?" vraagt Nick. "Niet heel veel, maar ik ben ook nog niet zo heel lang bezig." zeg ik. "Misschien kunnen we iets doen waardoor je meer bezoekers krijg" stelt Jay voor. "Ja, dat is een goed idee. We kunnen posters maken en in de stad rond hangen." zegt Kylie. "Ja, dat is echt een goed idee, maar dat kan ik echt niet allemaal zelf doen. Willen jullie helpen?" Iedereen vind het een goed idee. Morgen gaan we met zijn alleen posters maken en in de stad rond hangen. Het word echt een super gezellige dag!

Het leven van een bloggerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu