9

47 2 0
                                    

"Mevrouw Wilson, stop met naar buiten kijken en let op!" Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk de docent aan. We hebben Frans, maar ik kan mijn gedachtes er niet goed bij houden. Het is niet dat ik Frans niet leuk vind, maar mijn gedachtes dwalen gewoon steeds af. Hoe kan ik ooit mijn gedachten bij Frans houden als ik allemaal ideeën voor mijn blog heb? Gelukkig is de les bijna klaar.

Als de bel gaat pak ik snel al mijn spullen bij elkaar. Ik loop de deur uit en loop meteen door naar de kantine. Als ik de kantine binnen loop zie ik Nick, Finn en Jay al zitten. Snel loop ik langs al de tafeltjes naar de jongens. Als ik bij hun aankom geef ik Nick en Finn een knuffel en een kus op de wang. Ik geef Jay een kus op zijn mond en ga naast hem zitten. "En, weten jullie nou al meer over jullie album?" Vraag ik gelijk. Ik kijk hun nieuwsgierig aan. "Jij moet ook alles altijd gelijk weten eh?" Vraagt Nick lachend. "Ik wil het gewoon weten." Zeg ik. "Je kan ook eerst vragen hoe het met ons gaat." "Jaja, sorry hoe gaat het?" Vraag ik aan de jongens. Jay lacht even en geeft me dan een kus op mijn hooft. "We mogen morgen na school naar de studio om te beginnen met het schrijven." Zegt Jay. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Morgen al? Dat is echt super!" Ik geef Jay nog een kus.

Als ik thuis aankom loop ik gelijk naar boven. Ik leg mijn schooltas op mijn bureau en loop naar mijn kast. Ik pak een joggingsbroek en een oversized T-shirt en trek die aan. Snel doe ik mijn haar in een messy bun en loop naar de badkamer. Ik haal mijn make-up er vanaf en loop weer terug naar mijn kamer. Ik pak mijn laptop en ga op mijn bed zitten. Ik start mijn blog op en voel een trots gevoel in mijn buik opkomen. Ik ga naar de reacties en lees die en beantwoord er een paar.

Hey Girl, ik vind je blog echt geweldig. Ik lees je blog iedere dag & ik zie je steeds beter worden. Ik hoop dat ik je een keer kan ontmoeten! Wil je misschien een keer naar New York komen & een meet up houden? Liefs Joan

Als ik dit berichtje lees komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik hou er van als ik zulke berichtjes krijg. Het is eigenlijk helemaal geen slecht idee. Ik pak mijn mobiel en zoek het nummer van mijn manager in mijn contacten. Als ik zijn nummer heb gevonden bel ik hem. Hij gaat twee keer over voordat er wordt opgenomen.

"Met Jake."

"Hey Jake, met Megan. Ik heb een goed idee."

"Laat maar horen."

"Wat zeg je er van als ik misschien een keer een meet up wil houden voor mensen die mijn blog volgen?"

Het leven van een bloggerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu