15

32 2 0
                                    

"Megan, hier zijn we." Roept Jennifer. Naast haar staat Kylie. Ik loop naar hun toe en geef ze allebei een knuffel. "Echt super bedankt dat we mee mogen!" Zegt Kylie. "Natuurlijk morgen jullie mee. Dat is veel gezelliger. Anders moest ik alleen. Nu kunnen we samen dingen doen." Zeg ik vrolijk. We checken in en lopen naar onze gate. Nadat we onze boardingpas hebben laten zien lopen we het vliegtuig in. Gelukkig zitten we met zijn drieën naast elkaar en niet verspreid over het vliegtuig. Ik ga bij het raam zitten. Naast mij komt Kylie zitten en naast haar gaat Jennifer zitten. "New York, here we come!" Roept Kylie vrolijk. Ik moet naar New York voor een paar meetings. Jake heeft ervoor gezorgd dat Jennifer en Kylie ook meekonden. Als ik een meeting heb kunnen ze samen de stad verkennen en als ik vrij ben gaan we met zijn allen. Ook spelen de jongens dit weekend in New York. Het is al twee maanden geleden dat hun toer startte. Ondertussen hebben ze al bijna door heel Amerika gereisd en zit hun toer er ook bijna op. Van de verhalen die ik van Jay heb gehoord gaat het allemaal super goed. Meestal zijn alle zalen bom vol. Veel vrije tijd hebben ze niet. Ze hebben vaak meetings of interviews overdag en dan 's avonds een optreden. Ook de tijdverschillen zijn anders, wat lastig is als we willen praten. Ik kan niet wachten om hem na twee maanden weer te zien!

Ik word wakker van iemand die me schud. Ik open langzaam mijn ogen. Ik kijk rond om te kijken waar ik ben. Ohja, ik was in het vliegtuig. "Megan we zijn geland. We kunnen het vliegtuig uit." Zegt Kylie. We pakken onze handbagage en lopen het vliegtuig uit. We halen onze koffers op en lopen het gebouw uit. Ik kijk rond. Jake moet hier ergens staan. Na tien minuten zoeken hebben we hem eindelijk gevonden. Hij brengt ons naar ons hotel waar we het weekend verblijven. Als we binnen komen kijk ik om me heen. Het hotel is enorm. De lobby lijkt net een balzaal en is chique ingericht. We lopen naar de balie en checken in. We delen een kamer. We gaan met de lift naar de vijfde verdieping, waar onze kamer is. Als we bij de goede kamer zijn aangekomen doe ik de deur open en loop naar binnen. Als ik in de kamer sta valt mijn mond open. Het is prachtig. De kamer is super groot en heeft witte meubels. In de kamer staan twee grote banken een salontafel en kasten. Er zijn vier deuren die naar andere kamers lijden. Ik open de eerste deur die naar de badkamer leidt. De badkamer is niet normaal groot. Hij is bijna drie keer groter dan de badkamer thuis. Ik sluit de badkamer deur en open de volgende. Ik loop een prachtige slaapkamer in. Er staat een hemel bed en een sofa in de kamer. Als ik een andere deur open zie ik nog een slaapkamer. Hij is hetzelfde als de andere. Ik open de laatste deur. Ik sta in een enorme walk-in-closet. "Ohmygosh." Mompel ik. "Deze suite is niet normaal groot." Zeg ik. Jennifer en Kylie knikken met open mond. We gaan op de grote banken zitten en kijken de kamer rond. Het is net een prinsessen suite. Ik kan niet geloven dat Jake dit geregeld heeft.

Na een tijdje sta ik op en open mijn koffer. Ik pak hem uit. Ik hang mijn kleren in de walk-in-closet en leg al mijn toiletspullen in de badkamer. Ik kijk op mijn mobiel. Het is tien uur. Ik besluit mijn tanden te poetsen en naar bed te gaan. Ik ben echt kapot. Als ik mijn tanden heb gepoetst en mijn pyjama aan heb ga ik op bed liggen. Het bed ligt echt heerlijk. Jennifer komt ook op bed liggen. Ik slaap samen met Jennifer omdat je met Kylie echt moeilijk kan slapen. Die rolt van de ene kant van het bed naar de andere kant. "Slaap lekker." Mompel ik. "Slaap lekker." Hoor ik Jennifer nog net zeggen voordat ik in slaap val.

Het leven van een bloggerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu