14

39 3 0
                                    

Om me heen hoor ik allemaal gillende meiden als Jay en zijn band opkomen. Het is vandaag het eerste optreden van hun toer. Ze gaan vier maanden door heel Amerika touren. Ik ben zo blij voor ze. Hun album was een grote hit en is super vaak gekocht. Een paar nummers hebben zelfs in de top tien van de hit lijsten gestaan. Ook worden ze steeds vaker gevraagd voor optredens en interviews. Aangezien we het allebei erg druk hebben zien we elkaar niet zo vaak. Ik moet vaak naar het buitenland voor persreizen en Jay zit vaak in de studio, heeft een interview of optreden. Maar we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien.

Ik kom uit mijn gedachtes als ik de eerste klanken van een nummer hoor. Het is het nummer "Everything will change". Het is een van hun vaakst geluisterde liedjes op spotify. Zelf hou ik meer van de wat minder bekende liedjes. Mijn favoriet is "Trust me". Als Jay begint te zingen gillen de meiden nog harder. Ik sta vanachter in een hoek. Ik heb er nooit echt van gehouden om opgepropt tussen allemaal mensen te staan. Er staan dan allemaal onbekende mensen tegen je aan te duwen. Nee, bedankt ik blijf liever vanachter in een hoek staan. Doordat mijn blog zo bekent is kan ik er beter ook maar niet tussen staan. Ik heb een VIP pas, maar ik wilde graag hun eerst optreden vanaf hier zien. Ik wilde het graag meemaken zoals andere mensen het meemaken. En niet backstage op een klein tv'tje. De laatste klanken van "Everything will change" klinken door de zaal. Als het nummer klaar is begint het publiek nog harder te schreeuwen. Nog even en je hoort het aan de andere kant van de wereld. "Hoi allemaal. Bedankt dat jullie zijn gekomen naar het eerste optreden van onze tour. Deze plek hebben we er speciaal voor uit gekozen. Hier is het namelijk allemaal begonnen. Dit is waar we onze eerste optreden ooit hadden. Ik hoop dat jullie genieten van het optreden. Het volgende nummer is voor Megan. Ik weet dat ze ergens in het publiek staat. Speciaal voor haar d'r lievelings nummer "Trust me". Let's play." Ik voel een warm gevoel in mijn buik. De eerst klanken van het nummer klinken door de boxen. Ik zing het hele liedje mee. Als het liedje klaar is gil ik met de rest van het publiek mee. Na twee liedje komt er een meisje naar me toe. "Hey, jij bent toch Megan Wilson?" Vraagt het meisje. Ik glimlach naar haar. "Ja, klopt." Zeg ik. "Ohmygosh! Mag ik alsjeblieft met je op de foto?" Vraagt ze opgewonden. "Ja, natuurlijk." We nemen samen een paar foto's. Ik geef haar nog een knuffel en dan loopt de het publiek weer in. Na een paar minuten komen er nog een paar meiden naar me toe voor een foto en handtekening. Ik ga met ze allemaal op de foto en geef ze een handtekening. Als ik alle meiden heb gehad besluit ik maar om backstage te gaan. Straks komen er nog meer mensen en ik wil het concert niet verpesten.

"Bedenkt allemaal. Jullie waren een te gek publiek!" Zegt Jay en dan komt de band van het podium afgelopen. Als ik Jay zie ren ik naar hem toe en geef hem een kus. Hij laat zijn armen om mij heen. "Jullie waren echt geweldig!" Jay kijkt me met stralende ogen aan. "Bedankt." Hij kijkt me recht in de ogen aan en doet een pluk haar achter mijn oren. Hij komt dichter bij met zijn hoofd. Ik sluit mijn ogen en voel zijn lippen op de mijne. Hij tikt met zijn tong tegen mijn onder lip. Ik open mijn mond een beetje en voel zijn tong tegen die van mij. Na een tijdje maakt hij zijn lippen los van de mijne en streelt mijn wang. "Ik hou van je." Zegt hij zacht zodat alleen ik het kan verstaan. "Ik hou ook van jou." 

Het leven van een bloggerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu