belirsizlikler

661 109 86
                                    

"Yah, neredesin sen kaç gündür?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Yah, neredesin sen kaç gündür?"

Jeongin, sıraya yatmış olan Felix'in yanına ilerlerken sorduğunda, Felix yavaşça kafasını kaldırmıştı.

Minho ve Jisung müdürün odasını karıştırdığından beri o konu üzerine konuşamamışlardı. Felix okula gelseydi daha erken konuşmayı planlıyorlardı fakat gelmiyordu.

"Efendim Jeongin?"

"Toplantı yapmamız gerekiyor. Sensiz yapamayacağımız için erteleniyor sürekli."

Felix ona boş gözlerle bakmıştı sadece. Jeongin bu tepkiyle göz devirirken onun yanındaki boş sıraya oturdu.

"Neden gelmiyorsun okula? Bize de haber vermedin. Bir şey mi yaptık?"

Felix, Jeongin'in üzgün bir tonla konuştuğunu fark etmiş olsa da bozuntuya vermemeye çalışmıştı.

"Bir şey yok. Plana pek bir katkım yok zaten. Siz yapın ne yapacaksanız."

Hyunjin'in ona yanlarına gelmemesini söylediğini söylememişti bilerek. Onun sözüne alındığını belli etmek istemiyordu. Ya da, ona değer verdiğini kabullenemiyordu.

"Plan umrumda değil şuan Felix. Hepimiz yakın olalım istiyorum. Farkındayım başlarda birbirimizden hiç haz etmiyorduk ve çok alakasızdık. Ama şimdi hepinizin hayatımda oluşundan dolayı çok mutluyum."

Jisung'dan sonra şimdi de Jeongin ona böyle duygusal konuşmalar yapmıştı. Bu durumu sevmediğini söyleyemezdi fakat alışkın olduğu bir şey değildi. Birilerinin ona değer vermesi yani.

Konuyu değiştirmek amaçlı alaylı bir tonda konuştu. "Özellikle Chan'ın hayatında olmasından mutlusun gibi görünüyor buradan"

Jeongin biraz utanırken Felix'e sert olmayan bir şekilde vurmuştu.

"Boş yapma Lee." Sonrasında da onu elinden tutup kaldırarak peşinden sürüklemeye başlamıştı. Boştaki eliyle de Felix'in çantasını almıştı.

"Ders başlayacak beş dakikaya?"

Jeongin onun bunu sadece bahane olarak öne sürdüğünün farkındaydı. Çünkü Felix dersleri önemseyen son kişiydi.

"Okulu ekmeye karar verdik. Benim çantam Jisung'ta zaten."

Felix bir şey demeyip çantasını alırken sınıftan çıkmışlardı bile. Bahçeye çıktıklarında gittiklerinde diğerleri görüş alanlarına girmişti hemen. Felix ufaktan gerilse de düz ifadesini korumaya çalışmıştı. Hyunjin'in bakışları ise kısa süreliğine onu bulsa da anında çekmişti bakışlarını.

Üstüne atlarcasına ona sarılan Jisung'la beraber dengesini kaybedecek gibi olduğunda onu yavaşça ittirdi. Sonrasında ise kolunu omzuna atmıştı. Jisung bu hareketle şaşırsa da fazlasıyla memnundu.

scarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin