7- Yalvarma

346 32 75
                                    

1 senedir yb atmıyordum hahahaa gene harika komedyenim, neyse iyi okumalar

Medya bana ait değildir, linki burda👉 https://pin.it/6U8SKaE

.
.
.

Yui ertesi gün okula gitmedi çünkü fazla halsiz hissediyordu. Hem fiziksel hem metal anlamda.

Daha sevgili bile değilken başıma bunlar geldi..? Nasıl bir şeyin içine düştüm ben..? Bundan sonra işler daha da kötüleşir?

Düşüncelere dalmışken kapı sesiyle irkildi. Annesi yavaşça içeri girip yatağının kenarına oturdu. Yui ona sırtı dönük bir şekilde yatıyordu ve bir şey demedi. Annesi nazikçe saçlarıyla oynuyordu.

Anne- Kızım... Dünden beri iyi değilsin, söyle hadi ne oldu?

Yui- Üstüme gelmesen...

Anne- Yui, senin için endişeleniyorum ve bir şeyler yapmak istiyorum, bu üstüne gelmek değil. Şu yeni tanıştığın oğlanla ilgili mi bir şey var?

Yui- ....

Yui sessiz kaldı. Annesine yalan söylemek istemiyordu ama ona olanları anlatsa kendisine inanmayacağını adı gibi biliyordu.

Anne- Demek şu Rengoku'yla ilgili gerçekten. Kavga falan mı ettiniz?

Yui- Anne gerçekten biraz yalnızlığa ihtiyacım var.

Annesi yavaşça kalktı ve kapıya yöneldi.

Anne- Benimle her şeyi paylaşabilirsin, biliyorsun. İhtiyacın olduğunda burdayım.

Çıkıp kapıyı arkasından kapattı. Yui annesine sonuna kadar güvenebileceğini biliyordu. Bu yüzden kendini hazır hissedince olanları ona da anlatacaktı, fakat henüz bunun zamanı değil.

Yui o gün az bir şey yiyip odasından çıkmadı. Cesaretini toplayıp duyduğu "ruh eşi" kavramını Rengoku ya sormak istiyordu. Akşama doğru cesaretini toplayıp telefonu eline aldı ve Rengoku yu aradı.

Tekefon uzun süre çaldı ama kimse cevap vermedi. Bir kez daha aramayı denedi. Bu kez telefon açıldı ama Rengoku yerine bis çocuk sesi geldi.

Yui- Alo, Rengoku san?

??- Siz Yui ablasının değil mi? Ben Senjuro, Kyojiro nun kardeşiyim. Abim şu an müsait değil, bir şey olduysa bana da söyleyebilirsin.

Yui- Şey... Abin iyi mi?

Senjuro- Evet , sadece şu an babamla konuşuyor ve betalarla kavgaya girdiği için onu biraz azarlıyor da...

Yui- Anladım. Müsait olduğunda atacağım konumda benimle buluşmasını söyler misin?

Senjuro- Tabii ki, Hoşçakal şimdilik.

Yui- Hoşçakal Senjuro.

Yui telefonu kapatıp yine düşüncelere daldı. Benim yüzümden ailesiyle de arası bozuldu... Kafa dağıtmak için biraz kitap okumaya karar verdi.

*
     *
*
O sırada Rengoku evinde:

Rengoku eve bitkin gelmişti ve kardeşi ona yardım edip odasına taşıyacakken bir hizmetli yanlarına yaklaştı ve babasının onu görmek istediğini söyledi. Rengoku gergin bir şekilde babasının odasına gitti. Kapayi çalıp içeri girince korktuğu başına geldi.

Shinjuro: SEN NE BOKLAR YEDİĞİNİN FARKINDA MISIN HA?!! BETALARLA AMAÇSIZCA KAVGAYA GİRMEK DE NE DEMEK OLUYOR?!! GENE BAŞIMA İŞ AÇACAKSIN!!! SANA KAÇ KERE DEDİM BETALARA YAKLAŞMAYACAKSIN DİYE?!!!

Rengoku x Yui (Vampir AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin