©Toate drepturile de autor strict rezervate. Orice reproducere de orice fel fara acordul detinatorului va duce la incalcarea legii dreptului de autor.
Utilizatorii, nu pot distribuii, copia sub niciun fel, sau aa traduca fara acordul in scris al detinatorului dreptului de autor.!?Cartea contine, scene de violenta , scene si limbaj cu conotatie sexuala , limbaj litentios sau injurios, cititi pe propria raspundere.
Lectura placuta!
*---*
𒊹︎︎︎ 𝑨𝒄𝒖𝒎 6 𝒍𝒖𝒏𝒊 𒊹︎︎︎
Iată-ma in Rusia, stand la un mic chioșc cu o cana de cafea în față si leptopul deschis încercând sa sparg datele firmei mele când dintr-o dată cineva îmi bate pe umăr.
-Tu trebuie sa fii Roxana Tyler, nu? Un băiat destul de înalt pe lângă mine, cu părul castaniu si ochii caprui îmbrăcat la costum ma face sa îmi ridic o sprânceană dându-mi ochelarii jos.
— Si tu ar trebuii sa fi..? Spun eu deja confuză neînțelegând ce Doamne Iartă-mă se întâmplă.
— Ryan, numele meu este Ryan Edwards, încântat! Spune acesta întinzându-si mâna, ii zâmbesc fals si ii răspund la salut.
Ceva ciudat ce n-am pățit in viața mea se întâmplă acum! Închid repede leptopul când văd ca își trage un scaun si se așază față in față cu mine. Ma uit suspicioasa, nu il cunoașteam, cu siguranță dar se pare ca el ma știe de undeva, au trecut patru luni de când Andrew si restul nu au mai dat un semn de viață iar daca asta e mâna lor ma întorc după ei si am sa reacționez cum nu am mai făcut-o pana acum.
Ma analizează din cap până in picioare, se uita atat de atent până si la părul meu, chem chelnerița ca sa achit nota dar când ajunge la masa si il vede pe Ryan sau cum îl cheamă, lasă capul in jos imi pune nota pe masă si pleacă fără sa se uite dinou la noi.
— Am auzit de tine la știri, in ziare până si pe rețelele de socializare, ești foarte renumită. Ce cauți aici in Rusia?
Atunci in mintea mea s-a produs o amintire nu tocmai plăcută. Privesc intr-un punct fix si imi fortez mintea inca o data sa readuca la viata acel sentiment cliseic.
Ma trezesc totuși din amintirea aceea de catre zgomotul facut de degetele brunetului din fața mea care bat excesiv in masă, cu un zâmbet fals reușesc sa ii răspund cu ceea ce aveam deja pregătit in minte.
— Sa spunem ca am nevoie de ceva nou, daca ai auzit de mine înseamnă ca si tu ai o firmă, poate facem un parteneriat împreună, nu crezi?
— Da, ar fi uimitor, te pricepi în IT din câte văd si am niște prieteni care vor nespus de mult sa te cunoască, Dyaln si Maria.
De unde mi-am dat seama ca are firma? Ei bine, chelnerițele nu reacționează asa in general iar lumea nu se holbează la tine când vorbești cu o fată care nu e îmbrăcată la fel de elegant, e clar ca băiatul ăsta are un statut.
𝑅𝑦𝑎𝑛 𝑃𝑜𝑣.
Deci se pare ca Andrew si Klaus au avut dreptate, chiar e frumoasă nu știu daca va ține tot teatrul ăsta cu ea, oricum ar ieși un scandal monstru daca ar afla ca aici in Rusia eu sunt cunoscut pentru parteneriatul cu firma ei.
Si pe deasupra sa nu mai spun ca sunt mână in mână cu mafia ei. Adica Andrew, Klaus, Demon, Kyle si Ande minciunile oricum ma vor da de gol pentru ca sigur va afla toate astea.
— Ce ar fi sa mergem împreună ca sa îți arat firma? Sugerez eu cu un zâmbet pe față.
— Eu zic sa mergem undeva unde putem discuta deschis pentru dosarul pe care urmează să il depun la firma ta.
Ma uimește faptul ca știe atâtea, are nouasprezece ani si totuși știe mult prea multe ne ridicam împreună de la masă iesind afara i-am sugerat sa luăm mașina mea un Porche negru dupa care o aud spunând
— Eu nu ma urc in așa ceva, îți sugerez sa luam audi-ul meu R8. Spune ea arătând cu degetul spre mașina ei, botul mașinii era de un negru închis iar pe la jumătatea mașinii trecerea spre culoarea roșie.
Am rămas surprins văzând ca ea știe sa conducă mașini ca aceasta. Într-un final o urmez, da drumul la muzică si pornește mașina, ma sperii puțin pentru ca nu știu ce poate face. Verifica oglinzile si ii face semn băiatului din spate sa stea pe loc, acesta ambalează motorul mașinii si mai tare.
— Oo, deci asa vrei sa jucăm, bine Spartacus sa te văd! O aud spunând asta dupa care in secunda următoare pleacă cu scârț.
Băiatul din spate o tachinează, pare destul de sigură pe ea începe sa rada, in față urmează o intersecție accelerează si mai tare trecând printre doua mașini dupa care face un drift si întoarce mașina bot in bot cu a băiatului, merge cu spatele fara ca macar sa se asigure dupa care oprește in parcare.
Raman chiar surprins cand il vad pe Dylan impreuna cu Maria coborand din masina, Roxana doar ii priveste cu o spranceana ridicata si mainile incrucisate la piept.
— Roxana, ei sunt prietenii mei despre care vorbeam ca vor sa te cunoasca.
Ii trag o privire urata dupa care cei trei incep sa faca cunostinta , Dylan mereu trebuie sa faca lucrurile pe dos practic opusul a ce spun eu sa faca pe cand Maria asculta mereu dar e infulentata de brunet pentru faptul ca sunt impreuna.
Eu si Roxy intram inapoi in masina si plecam lasandu-i pe cei doi vorbind in fata masinii.
CITEȘTI
Asasini de Suflete si Mafia VOL II
Romance25 mai 2022 #1 in Power Curter reuseste sa scape dinou dar de data asta ii voi da motive sa ma caute. Zambetele baietilor care se afla in fata mea acum dispar de pe fetele lor cand glontul asurzitor trece prin capul lui Ryan. Trupul lui mii se preli...