24.

39 9 8
                                    

"24. Pretuieste fiecare moment alaturi de ai tai in orice secunda poate fii ultimul."

Nu credeam ca ziua asta va venii vreodata, imi voi razbuna parintii tot timpul in care mama era fericita, toate momentele in care tata zambea si ne strangeam in living pentru o seara in familie mi-au lipsit atat de mult. Am fost iubita de amandoi si nu am realizat ca trebuie sa ma bucur de ei cat timp sunt in viata nu am stiut sa-i raspund mamei la telefon cand ma suna in disperare atunci cand il urmaream pe Andrew la curse putea fi ultima data cand ii aud vocea si regret , regret ca nu am ascultat-o cand vorbea.

-Surioara, stiu ca astepti asta la fel de mult ca si mine dar te rog, respira si ia-o incet, bine? Sunt alaturi de tine. Imi spune fratele meu punandu-si mana pe umarul meu. 

-Andrew, ma simt vinovata pentru tot ce au patit, ma simt vinovata ca uneori nu am ascultat ce mii se spunea si nu vreau sa te pierd imi e frica de asta! Dupa ce imi privesc fratele il strang in brate cu putere.

Fiecare dintre noi ia cate o masina, inafara de Maria si Dylan ei vor pleca impreuna. Sunt sapte masini. In mod normal nu as accepta dar daca planul merge prost vom fi nevoiti sa incurcam oamenii lui Demon si Curter fiecare plecand pe cai diferite, dupa doua ore de condus si sters ajungem.

Intru in clădirea uriașă, urmată de băieți! Trebuie sa ne vedem azi cu Curter dar se pare ca in locul lui vine Demon ca sa stabilim condițiile păcii sa nu mai fie războiul ăsta intre noi la intrare sunt niște paznici care îi controlează pe băieți de arme dar toți se prefac ca nu avem niciunul nimic. Desii eu am un pistol pus la spatele blugilor negrii si doua cutite in ghete, practic toti suntem inarmati.

Pe mine nici măcar nu s-au obosit sa ma perchezitioneze, Ryan le face cu ochiul deci acestia sunt oamenii lui despre care vorbea ca sunt infiltrati printre Curter! Zâmbesc învingătoare si pășesc pe holul întunecat. Pe de-o parte și de alta sunt uși cu oameni închiși înăuntru care implorau sa lii se dea drumul.

Ma uit la Andrew si el la mine, ne e mila de ei, stim ca majoritatea sunt fete minore care sunt jucăriile lui si ceilalți ostatici de prin bătăliile cu mafiile adverse.

Ajungem la o ușă mare si albă pe care un tip o deschide cu amprenta de la degetul mare. Intru prima înăuntru, o cameră destul de albă cu o masa lunga stil dreptunghi plina de scaune. In capătul aceștia statea Demon cu oamenii lui Curter. Imi venea sa îi zbor creieri ca sa ii pot șterge zâmbetul ala de pe buze.

- Bine ați venit la noi, va așteptam atât de nerăbdători! Spune Demon deschizandu-si brațele.

Ma așez pe scaun in fata mea fiind o masa mare lunga in miljocul camerei la capatul celalalt aflandu-se Demon imi întind picioarele pe masă, băieții se pun in spatele meu stand in picioare gata sa acționeze daca se întâmplă ceva.

Inima imi bate cu putere iar maxilarul meu simt ca nu mai rezista. Demon tocmai mi-a jignit fratele si familia iar asta e un amanunt peste care nu pot trece, eu l-am facut pe nenorocit ce este azi. L-am protejat si luat sub aripa mea ca sa ii fac un bine iar el ma rasplateste asa , asta se termina aici si acum.

-Repeta ce ai zis adineauri Demon! Spun eu ridicându-ma in picioare si punând mâinile pe masă!

Andrew, Bryan, Klaus si Ryan au intrat in alerta venind in spatele meu încercând sa ma calmeze dar au eșuat maxim! Am venit aici pentru a face pace dar vad ca nu se poate!

- Am spus ca frac-tu e un încuiat si nu te poți înțelege cu el iar tu ești prințesa grupului după care se învârt toți, tu poate nu iti dai seama dar toți vin dupa fundul tău si ce e cel mai important e ca fratele tău te acceptă, nu te supăra Andrew dar ești prost!

In momentul ăla scancesc din dinți, îi permit sa spună ce vrea despre mine dar nu despre familia mea! Pun mâna pe pistolul de la spatele blugilor dar fratele meu pune mâna peste a mea, îmi face semn din cap negativ dar e prea târziu, scot pistolul si îl țin îndreptat spre Demon.

Atunci toți au scos si ei pistoalele, din păcate pentru brunet avea oameni mai putini față de mine, nu ca ăsta ar fi avantajul dar deja nu mai suport ca familia mea sa fie bătaia de joc a lui Curter si Demon.

-Ascultă aici, poți sa zici ce dracu vrei despre mine dar niciodată in viața ta sa nu îmi insulti familia, tu nu ai locuit cu noi ca sa ne critici tu nu sti nimic tu esti nimic si termina cu astea pentru ca nu ieși viu din treaba asta fratele meu te-a protejat ani de zile si te-a luat sub aripa lui așa ca tine-ți gura! Spun asta si trag un glonț in umărul lui.

- Roxy, ești sigura ca reacționezi cum trebuie? Spune spune fratele meu uitându-se cu o spranceana ridicata spre mine.

-Am sa lupt inapoi pentru voi, nu am sa îi permit sa imi ia nimic nu dinou Andrew nu cand am ajuns aici si la dracu nu cand prietena mea cea mai buna ii poarta astuia copilul! Spun asta iar oamenii din spatele lui Demon lasă armele jos si vin in spatele nostru.

- Daca il trădați pe Curter va omoară pe toți, e mult prea puternic ! Spune Demon suspinând stand cu mâna pe rană!

-Curter ca sa ajungă la ai mei trebuie sa treacă de mine si ca sa treacă de mine e al dracu de greu speram sa inveti asta pe propria piele, oricum Alec urmează după tine dar până atunci ii fac un cadou frumos lui Curter! Spun asta si mai trag o data in el la fix trei milimetri de inima.

În momentul ala Demon cade cu tot cu scaun, sângele curgând incontinuu, nu e mort dar cel mai probabil va avea probleme de memorie ceva timp.

Ma uit tot o data la Klaus care își privea fratele, îmi pare rău ca am făcut asta dar nu pot lăsa pe nimeni sa se apropie de cei dragi mie, daca ar sti el ca Demon l-ar fi omorât pentru Curter nu ar mai fi avut aceasta privire plina de milă.

Asasini de Suflete si Mafia VOL IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum