𝑨𝒍𝒆𝒄.
Nu am crezut vreodata ca pot fi mai fericit de atat. Iris implineste astazi cinsprezece ani iar eu si Roxana suntem mai mult decat mandrii de ea.
Klaus este mereu in spatele ei la orice pas ca si cum sunt frati si poarta o legatura foarte stransa, acum sunt pe drum cu tortul ei sperand doar ca o sa-i placa. Telefonul imi vibreaza pe bord.
- Imi pare rau sa va deranjez domnule Black, stiu cat ati fost de clar in legatura cu apelatul azi dar unul dintre oamenii dumneavoastra va tradeaza!
- Ajung in cinci minute, fi sigur ca este in biroul meu cand ajung!
Calc accelaratia la podea! Singurul lucru de care ma tem acum este fata mea, am atatia dusmani in cat sunt dispusi sa faca orice ca sa o ia de langa mine.
Roxana o protejeaza foarte mult, merge la o scoala privata doar ca lucrurile au scapat de sub control in ultimul timp asa ca la saptasprezece ani o vom muta in Manhattan la Drako el este singurul din afara orasului in care avem incredere.
Ajung acasa si parchez masina foarte repede la subsol. Urc scarile nervos si trantesc usa biroului asezandu-ma pe scaunul din piele.
- L-am adus! Imi spune unul dintre angajati impingand-ul in fata.
-Jur ca nu am spus nimic nimanui!
Ma ridic de pe scaun punand mainile pe birou strangand usor din dinti. Verific camerele de supraveghere din casa si nenorocitul asta chiar mi-a spus o parte din plan cui nu trebuie.
Imi scot pistolul de la spate si il intind catre barbatul care il tine pe nesuferit, Kyle este si el inauntru alaturi de mine.
- Baieti, scapati de el!
Ma asez cu fundul pe marginea biroului cu mainile incrucisate la piept cand usa se deschide brusc, il opresc pe Kai fix inainte sa traga.
- Tati? Imi intorc caoul catre usa.
- Da baby ?! Glasul dulce al fetitei mele lumineaza toata incaperea facandu-ma sa zambesc catre ea.
Poarta o pereche de blugi albastri stramti si rupti pe alocuri, cu o camasa care are cateva snururi mai jos de piept decoltata alba, in picioare are niste adidasi albi.
Parul perfect roscat si usor ondulat la varfete ii cade pe umeri. Am cea mai frumoasa fata din lume.
- Ce faci cu el? Ma intreaba ea aratand cu degetul catre barbatul din fata mea.
- Nimic important draguto, doar afaceri, sa intamplat ceva?!
Nu credeam ca pot fi mai incordat de atat, tocmai era sa vada cum moare un om.
- Tati, imi e foame! Cu o fata inocenta, se joaca cu mainile lasand capul plecat.
- Kyle, nu i-ai dat sa manance?
- Imi pare rau, am uitat!
Ma stramb la el venindu-mi sa ii trag un pumn direct in fata aia ca data viitoare sa isi uite si capul nu numai ce are de facut.
- Ce ai vrea sa mananci? Se lumineaza la fata lingandu-si buzele.
- Inghetata!
Ii arunc o privire nebuna lui Kyle care se conformeaza imediat si isi baga arma la spatele blugilor.
- Uite baby, cobori cu Kyle in bucatarie iar in cateva minute promit ca vin si eu, azi petrecem timp impreuna, bine?
- Haide, micuto! O vad pe Iris cum sare fericita din tocul usii alergand pe scari cu Kyle in urma ei.
Imi pun amortizorul la pistol si fara alte discutii traga in capul baiatului din fata mea. Dylan se uita terifiat la omul din fata lui.
Imi las oamenii sa curete dezesatrul si cand pasesc in bucatarie, Roxana si Iris se bat cu faina iar Kyle filmeaza. Imaginea perfecta, familia pe care mi-am dorit-o cu femeia visurilor mele pe care o iubesc nespus de mult.
Klaus si Bryan pasesc in spatele meu usor si imi pun pe cap un coif negru pe care scrie la multi ani, de ce negru? Pentru ca Iris uraste roz-ul, iau tort-ul din micul frigider care se afla pe hol si pun lumanarile pe el aprinzand-le.
Cateva secunde mai tarziu confeti zboara peste tot formand o bubuitura mica. Zambetul ei minunat si micile lacrimi din coltul ochilor ei ma fac sa mor de fericire.
- La multi ani, iubito!
Inima sta sa imi sara din piept iar bucuria pe care o simt acum ma face implinit. Este tot ce am nevoie. Exact cum am nevoie sa fie.
- Alec, calmeaza-te iubitule, sunt bine dar am nevoie de o rugaminte!
- Orice! Spun asta mangaind-ui parul blond.
- Vreau sa incepem antrenamentele cu Iris de maine, si pe langa asta trebuie sa-ti prezinte pe cineva.
Ma uit cu o spranceana ridicata la ea, nu , sper din suflet sa nu fie ce cred eu ca este.
Fetita mea nu este pregatita sa aibe un iubit! Ce cald sa facut in camera dintr-o data! Soneria se aude de la intrare si o vad pe Iris cum alearga catre usa deschizand-o larg.
Intra in camera cu un baiat putin mai inalt decat ea , bine facut cu un tatuaj mic pe mana , imbracat la costum .
- Tata, el este Sebastian iubitul meu!
Kyle incepe sa rada de felul cum fata mea a luat o postura serioasa in mai putin de cinci minute. De ce nu imi inspira incredere?
CITEȘTI
Asasini de Suflete si Mafia VOL II
Romance25 mai 2022 #1 in Power Curter reuseste sa scape dinou dar de data asta ii voi da motive sa ma caute. Zambetele baietilor care se afla in fata mea acum dispar de pe fetele lor cand glontul asurzitor trece prin capul lui Ryan. Trupul lui mii se preli...