3.

65 13 11
                                    

Ajung la apartamentul meu , parchez masina si urc scarile. Ajung in incapere si imi arunc ghiozdanul pe canapea luand stic-ul din el.

Ma schimb in ceva mult mai comod pentru mine, pantaloni de trening si un tricou larg gri si ma pun direct in fata leptopului. Transfer toate fisierele de pe el , cand vreau sa deachid folder-ul cu firma lui mii se blocheaza.

Deci asa funcioneaza, a virusat fisierele ca sa nu poata fi transferate pe alt leptop pacat ca eu ma pricep cel mai bine la asta.

Dupa doua ore petrecute in fata ecranului reusesc sa sparg datele de pe fisier si sa le pun cap la cap.

Firma lui chiar consta in telecomunicatii dar pe langa asta a uitat sa imi spuna ca face transport aerian catre militari. Totul pare sa fie in regula doar ca un singur CV al unui angajat mi-a atras atentia.

Numele lui este Kyle si se potriveste exact descrierii celui mai bun prieten al meu din mafie.

*𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝙱𝚊𝚌𝚔*

- 𝙰𝚗𝚍𝚛𝚎𝚠 𝚙𝚞𝚜𝚝𝚒𝚞𝚕 𝚊𝚕𝚊 𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚜 𝚙𝚎 𝚓𝚘𝚜, 𝚗𝚞 𝚟𝚎𝚣𝚒? 𝙲𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚌𝚞 𝚝𝚎 𝚞𝚒𝚝𝚒? 𝙰𝚓𝚞𝚝𝚊-𝚕.

𝚂𝚝𝚛𝚒𝚐 𝚕𝚊 𝚏𝚛𝚊𝚝𝚎𝚕𝚎 𝚖𝚎𝚞 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚛𝚊 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚒 𝚟𝚎𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚊𝚖 𝚘𝚊𝚖𝚎𝚗𝚒𝚒 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚒 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚞 𝚍𝚞𝚙𝚊 𝚋𝚊𝚝𝚊𝚒𝚊 𝚍𝚒𝚗 𝚏𝚊𝚝𝚊 𝚙𝚒𝚜𝚝𝚎𝚒 𝚍𝚎 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎.

𝙽𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚌𝚊 𝚏𝚛𝚊𝚝𝚎𝚕𝚎 𝚖𝚎𝚞 𝚗𝚞 𝚖𝚊 𝚊𝚜𝚌𝚞𝚕𝚝𝚊 𝚜𝚒 𝚒𝚖𝚒 𝚊𝚛𝚊𝚝𝚊 𝚍𝚎𝚐𝚎𝚝𝚞𝚕 𝚖𝚒𝚕𝚓𝚘𝚌𝚒𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚒𝚖𝚙 𝚌𝚎 𝚒𝚒 𝚌𝚞𝚛𝚐𝚎 𝚜𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚍𝚒𝚗 𝚗𝚊𝚜.

-𝙰𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚜𝚙𝚛𝚎𝚣𝚎𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚒, 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚞𝚛𝚌𝚊-𝚝𝚎! 𝚂𝚝𝚛𝚒𝚐𝚊 𝚏𝚛𝚊𝚝𝚎𝚕𝚎 𝚖𝚎𝚞 𝚒𝚗 𝚞𝚛𝚖𝚊 𝚕𝚞𝚒 𝚕𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚎.

𝙰𝚕𝚎𝚛𝚐 𝚜𝚙𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚒𝚊𝚝𝚞𝚕 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚎 𝚝𝚊𝚛𝚊 𝚙𝚎 𝚓𝚘𝚜 𝚒𝚒 𝚙𝚞𝚗 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚙𝚎 𝚞𝚖𝚊𝚛 𝚜𝚒 𝚛𝚒𝚍𝚒𝚌 𝚖𝚊𝚒𝚗𝚒𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚖𝚗 𝚍𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚍𝚊𝚛𝚎 𝚣𝚊𝚖𝚋𝚒𝚗𝚍𝚞𝚒.

- 𝙽𝚞 𝚝𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚛𝚒𝚊, 𝚜𝚝𝚊𝚒 𝚗𝚎𝚖𝚒𝚜𝚌𝚊𝚝 𝚊𝚖 𝚜𝚊 𝚝𝚎 𝚊𝚓𝚞𝚝, 𝚋𝚒𝚗𝚎? 𝙸𝚝𝚒 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚝 𝚌𝚊 𝚗𝚞 𝚒𝚝𝚒 𝚟𝚘𝚒 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚒𝚖𝚒𝚌 𝚛𝚊𝚞 .

𝙼𝚊 𝚊𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚝 𝚌𝚞 𝚘 𝚖𝚒𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚌𝚞𝚛𝚝𝚊 𝚍𝚒𝚗 𝚌𝚊𝚙 𝚍𝚞𝚙𝚊 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚙𝚎 𝚊𝚜𝚏𝚊𝚕𝚝𝚞𝚕 𝚛𝚎𝚌𝚎 , 𝚙𝚞𝚗 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚙𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚒𝚘𝚛𝚞𝚕 𝚕𝚞𝚒 𝚜𝚒 𝚒𝚒 𝚜𝚒𝚖𝚝 𝚘𝚜𝚞𝚕 𝚛𝚞𝚙𝚝.

𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚙𝚕𝚒𝚗 𝚍𝚎 𝚜𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚜𝚒 𝚌𝚞 𝚐𝚛𝚎𝚞 𝚜𝚎 𝚜𝚙𝚛𝚒𝚓𝚒𝚗𝚊 𝚍𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚌𝚊 𝚜𝚊 𝚜𝚎 𝚙𝚘𝚊𝚝𝚊 𝚛𝚒𝚍𝚒𝚌𝚊. 𝚄𝚗 𝚞𝚛𝚕𝚎𝚝 𝚒𝚒 𝚙𝚊𝚛𝚊𝚜𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚋𝚞𝚣𝚎𝚕𝚎 𝚊𝚝𝚞𝚗𝚌𝚒 𝚌𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚊𝚛𝚌𝚊 𝚜𝚊 𝚏𝚊𝚌𝚊 𝚞𝚗 𝚙𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚏𝚊𝚝𝚊.

Asasini de Suflete si Mafia VOL IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum