"19. Nu incerca sa pari ce nu esti cand stai in fata mea s-ar putea sa-mi dau seama de intentiile tale iar eu nu sunt o persoana prea amabila."
Il las pe Drew sa imi monteze inauntrul gecii scurte din piele microfonul. Nu ma deranjeaza nici pe departe. M-am schimbat intr-o bluza stramta alba care imi ajunge pana peste degetele mari de la mana, o pereche de blugi negri, bocancii si geaca.
Drew ma pupa apasat pe obraz. Nu grabeste nimic intre noi si nu stiu cum am avut puterea sa ma calmez pana acum. Tocmai din cauza ca nu vreau sa imi vars nervii pe el decid sa plec.
Chiar daca stropi mari de ploaie îmi lovesc fața nu ma grăbesc, merg încet între timp fumez si încerc sa îmi pun ordine in gânduri, azi trebuia ca mama sa fie la ziua mea de naștere implinesc douazeci de ani. Păcat ca nu a mai apucat-o.
Halal zii de nastere mai am, nimeni nu si-a adus aminte de ea nici macar nu ma mira, urc in masina si conduc pana la marginea orasului asteptand telefonul lui Drako, afara se intuneca, iar eu imi fumez si ultima tigara din pachet.
Dupa cateva minute telefonul incepe sa sune si imi dau seama ca e Drako sa îmi spuna ca va ajunge tipa in curand.
Încep sa o iau la pas spre interiorul padurii, asta dupa ce parchez masina in spatele unei cladiri parasite. Merg pe jos pana la capatul opus al pădurii , ma așez pe iarba rece si aștept. O fată își face apariția, ma ascund după un tufiș mare pregătită sa atac, cuțitul pe care îl țineam in mână îl strâng cu putere.
Se apropie incet de pădure, eu ies din spatele tufisului si o tai adânc pe picior, incepe sa urle si sa fugă dar fata se împiedica de o rădăcină ieșită din copac si își rupe piciorul.
-Nu îmi face rau te rog, iti dau tot ce vrei! Spune ea plângând incontinuu.
-De tot ce am nevoie acum e sufletul tău! Spun asta apropiindu-ma de ea!
Apuca o piatră si imi da cu ea in cap. Sângerez puțin cand ma zgârie pe față după care îi tai gâtul ca mai apoi sa ii iau capul punand-ul intr-un sac.
-Drako, la marginea pădurii, te aștept! Spun asta si închid .
Fumam liniștită tigarile gasite in buzunarul fetei chiar daca eram plină de sânge, iar corpul fără cap zăcea pe iarba rece! Ma uit la ea si râd cât de naivă poți fii sa vii singură in pădure la 10:00 seara știind ca la stiri circulă un criminal in serie.
Drako isi face apariția cu încă doi băieți au coborât din mașină împreună cu brunetul tatuat. Îi arunc sacul la picioare si el se oprește privindu-mă isi pune mâinile la gură.
- Roxana, ți-am spus sa o chinui si sa o sperii nu sa îi tai capul, femeie ai înnebunit? Spune Drako venind in fața mea.
Ma ridic la el si îi fac semn sa tacă când imi dau seama ca era urmărit, oare cine era fata asta? Brusc ma uit la tatuajul de pe încheietura ei, sora lui Dean.
Dean e capul unei mafii vechi de mai bine de douăzeci de ani, făcea afaceri cu mama si tata când eram mică.
* 𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝙱𝚊𝚌𝚔 *
𝚂𝚝𝚊𝚞 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚞𝚌𝚊𝚗𝚍𝚞-𝚖𝚊 𝚌𝚞 𝚙𝚊𝚙𝚞𝚜𝚒𝚕𝚎 𝚙𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝙰𝚗𝚍𝚛𝚎𝚠 𝚒𝚖𝚙𝚛𝚎𝚞𝚗𝚊 𝚌𝚞 𝚝𝚊𝚝𝚊 𝚖𝚒 𝚕𝚎-𝚊𝚞 𝚏𝚊𝚌𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚍𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚞𝚕 𝚝𝚛𝚎𝚌𝚞𝚝 , 𝚌𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎 𝚞𝚜𝚊 𝚒𝚜𝚒 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚒𝚝𝚒𝚊 𝚞𝚗 𝚋𝚊𝚛𝚋𝚊𝚝 𝚙𝚞𝚝𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚒 𝚝𝚊𝚗𝚊𝚛 𝚍𝚎𝚌𝚊𝚝 𝚝𝚊𝚝𝚊 𝚊𝚟𝚊𝚗𝚍 𝚘 𝚌𝚒𝚌𝚊𝚝𝚛𝚒𝚌𝚎 𝚞𝚛𝚒𝚊𝚜𝚊 𝚙𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚊, 𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚞𝚕 𝚝𝚞𝚗𝚜 𝚜𝚌𝚞𝚛𝚝 𝚜𝚒 𝚙𝚘𝚊𝚛𝚝𝚊 𝚞𝚗 𝚝𝚛𝚒𝚌𝚘𝚞 𝚜𝚒𝚏𝚘𝚗𝚊𝚝 𝚌𝚞 𝚋𝚕𝚞𝚐𝚒 𝚙𝚊𝚝𝚊𝚝𝚒 𝚙𝚊𝚛𝚌𝚊 𝚍𝚎 𝚜𝚗𝚊𝚐𝚎.
CITEȘTI
Asasini de Suflete si Mafia VOL II
Romance25 mai 2022 #1 in Power Curter reuseste sa scape dinou dar de data asta ii voi da motive sa ma caute. Zambetele baietilor care se afla in fata mea acum dispar de pe fetele lor cand glontul asurzitor trece prin capul lui Ryan. Trupul lui mii se preli...