Il intind in pat pe Drew. Se vede destul de clar ca nu se simte bine. Caut prin toate usile trusa de prim ajutor si din fericire gasesc una. Scot rivanol si o bucata de vata, torn incet pentru a nu murdarii patul si îi pansez cu grija spranceana si buza. Inchid trusa dupa ce ii pun un plasture pe spranceana. Ii mangai fata incet si il acopar cu patura, nu inainte de al schimba de tricoul plin de sange. Inchid usa incet si ma asez pe canapea.
Kyle decide sa plece, dupa ce a vazut ca am ajuns amandoi in siguranta, nu inainte de a ma imbratisa si de a imi spune sa il sun la orice ora.
Privesc tavanul in intunericul camerei, incerc sa imi calmez nervii. De ce sa dus singur? Nu mi-as fi iertat niciodata moartea lui. Trebuie sa uit, trebuie sa ii uit pe toti, macar in seara asta. In scurt timp o idee tâmpita imi apare in minte.
Pun mana pe telefon si il sun pe omul care imi poate da ce caut acum.- Buna, Drako, ce faci? Spun eu in timp ce îmi caut blugii mei negrii si maioul strâmt, prin ghiozdanul adus de Kyle.
- Vai dar ce plăcere, domnișoară Roxana nu ma așteptam sa ma suni la ora asta , cu ce pot ajuta ? Spune Drako "dornic" de ajutor.
Sunt plictisita de aceste manifestări din partea lui si deja ma enervez vrând sa trec la subiect.
-Droguri, stiu ca ai, iar eu in momentul ăsta am nevoie! Spun asta si deja m-am îmbrăcat.
Am luat cheile si am coborât incet scările sa nu ma auda nimeni mi-am băgat căștile in urechi. Andrew si-ar iesii din minti daca ar stii ca vorbesc cu Drako despre asta si mai ales daca ar afla ca ies cu el nu ca mi-ar pasa prea tare dar nu am chef sa ii trag un pumn in fata.
- Te aștept la depozitul care duce la ieșirea din oraș! Sper ca ai ceva frumos pentru mine Roxana.
I-am inchis telefonul in nas. Nu am mai vorbit cu el de când sa întâmplat faza cu Klaus si Alec, nu regret ca ma duc la el pentru ca nu îmi pasa! Mi-am luat de data asta motocicleta, pornesc in trombă.
Îmi era dor de motocicleta mea! Chiar dacă sunt îmbrăcată subțire nici frigul nu il mai simt pot spune ca nimic altceva nu imi mai incalzeste trupul sau inima. Dragoste un singur cuvant si un amlgan de emotii si minciuni, sunt dispusa sa nu ma mai atasez niciodata de vre-un baiat pentru ca dragostea necesita sacrificii nopti nedormite si inimi frante.
Dupa ce fac un drift parchez motorul si stau rezemata cu fundul de el, îmi aprind o țigară si aștept, urăsc când băieții se fac așteptați. Farurile unei mașini mari imi bat in față iar tot ce e fac sa ridic sprânceana si sa expir fumul de țigară.
Drako coboară din mașină lejer, da sa ma îmbrățișeze dar il împing si dau mâna cu el.
- Nu știam ca ești pe legale prințesă, ce sa întâmplat cu tine? ! Spune Drako puțin speriat de situație, adevarul este ca niciodata nu i-am cerut droguri.
- Uite Drako nu am venit aici sa iti povestesc viața mea si nici sa ma culc cu tine sau sa îmi fac relație, am venit aici pentru droguri, le ai? Spun asta devenind din ce in ce mai nervoasă.
El doar scoate din buzunar si de sub capota mașinii patru pliculețe, a adus ceva cu el. Când sa mii le dea le ridică puțin in aer si se uita la mine cu capul într-o parte.
- Uite îmi pare rau pentru ce ții sa întâmplat si pentru faptul ca Alec trăiește dar tu nu meriți asta, sper sa îți revii repede si nu uita ca sunt aici mereu. Si am o propunere pentru tine daca te hotarasti vreau sa imi intorci favorul asta cu o tipa pe care vreau sa o sperii putin stiu ca tu te pricepi daca te hotarasti într-o zi, ne vedem la mine acasa si îți arat.
-Te cunosc Drako, ce e la mijloc, pe langa asta? Îl întreb direct pentru ca el mereu are planurile cu el, e deșteptat dar nu la fel ca mine!
Se apropie de mine si imi baga pliculețele in buzunarul din spate al blugilor, se aștepta sa îl îndepărtez dar mie nu imi e frică de nimeni pe Pământ cu atât mai puțin de el.
Dau sa îi întind banii dar ma refuză, îi simt respirația pe gâtul meu, strâng din dinți forțat ca sa nu ii dau una acum sa fac o criză dar il sărut pe obraz si zâmbesc ca un copil mic clipimd des.
- Nu te juca cu mine Drako ca te arzi dragule! Îi spun asta in șoaptă la ureche. După care urc pe motor si plec inapoi de unde am venit.
Stiu sigur ca îl va suna pe Alec sa îi spună ca am apelat la el dar brunetul nu mai este problema mea pentru ca ma mintit si detest persoanele care ma mint , am ce îmi doresc așa ca nu mai bag in seamă nimic.
Instinctele mele o iau razna când un Range Rover negru fără numere de enmatriculare urmat de alte trei mașini vin din spatele meu si merg in ritm cu mine. Privesc in oglinzile motocicletei si accelerez din ce in ce mai tare.
Gonesc pe șosea cu 250 km/h iau curbele prin drifturi, franez brusc si ma poziționez intre primele doua mașini ca cele din spate sa imi blocheze ieșirea. Au geamuri fumurii si nu vad pe nimeni.
- Așa jucăm deci, bine mie imi convine! Spun asta si sparg geamul mașinii, sar înăuntru, îl împușc in inima pe tipul de la volan si îl arunc pe șosea.
Motocicleta mea a intrat in cele trei mașini si sa auzit o izbitura puternica dar nu a luat foc. Opresc motocicleta in fata apartamentului lui Drew. Ma asez pe treptele de la intrare si intind pe cardul de credit pliculetul de la Drako.
Imediat cum termin, imi aprind un cui si nu urc in apartament pana cand Soarele nu rasare pe cer. Imi iau ochelarii si mii asez pe ochi dupa care, cu greu ma sprijin de bara care urca pe langa scari. Imi vine sa rad atat de tare in cat ameteala ma cuprinde.
Deschid usa lui Drew, iar cand il vad cu telefonul la ureche ingrijorat doar in pantaloni scurti, pielea mii se face de gaina. Ma holbez la bustul lui gol de parca ar fi vre-un Zeu. Conturul corpului lui imi incanta ochii care acum probabil sunt rosii.
- Nu mai este nevoie. Am gasit-o. Acum a intrat in apartament, tu cum crezi ca e?
Isi inclesteaza maxilarul si vine spre mine inainte ca picioarele sa ma lase si sa cad. Imi trage ochelarii din ochi si ii pune pe masuta. Cu grija ma aseaza pe canapea.
- Daca stiam ca el te raneste atat de mult l-as fi executat demult.
- Shh, nu trebuie sa faci tu nimic. Ma bucur ca esti in viata si langa mine. Faptul ca sunt drogata si tu nu ma certi incepe sa ma mustreze rau.
Rade. Un ras atat de frumos pentru urechile mele. Sta langa canapea si se gandeste la ceva. Astazi nu a plecat la sectie desii ma asteptam sa o faca.
- De unde le-ai luat?
Ma intreaba in timp ce ii dau si restul pliculetelor.
- Secretele nu se spun. Am omanei peste tot Drew. Orice vreau primesc.
- Fericirea nu ti-o poti gasi pe la colturi Roxana, stii prea bine asta. Drogurile nu te vor face sa il uiti.
- L-am uitat deja. Alta problema am eu cu el. Klaus, Ryan chiar si Dylan. Cat despre tine.. Tu straduieste-te sa ramai in viata. E tot ce-ti cer.
Ma priveste lung. Zambeste si se apropie de urechea mea cand usa se deschide intrand pe ea ca un vartej, Andrew, Klaus si Kyle.
- Era sa mori pentru mine Roxana, daca simti ceva pentru mine mai bine spunemi-o in fata ca sa stiu cum sa ma ocup de restul pampalailor din jurul tau.
Camera se invarte cu mine, nu mai inteleg nimic din ce vorbesc baietii acum. Un tiuit ma face sa imi duc mana instictiv la urechi. Imi inchid ochii pret de cateva secunde. Rasuna in timpane rasul lui Drew.
Mai rezist asa cateva ore. Nu mai fac asta toata viata mea. Desii nu am facut-o niciodata pana acum sincer nici nu vreau sa mai incerc. Cu totii se uita la mine pana cand, lui Drew ii suna telefonul in disperare, raspunde agitat.
Nu la mult timp ne spune ca Alec a adus la sectie adevaratul barbat care a facut toate ilegalitatile si ca dosarul meu este sters din arhiva politiei. Respira cu totii usurati. Toti mai putin eu. Am halucinatii. Pot sa jur ca l-am vazut pe Drew cu un buchet de flori in mana si un copil mic, cu parul brunet ca al lui pe care il tine de mana.
Perfect. Am ajuns sa te vad peste tot. Nici drogurile nu te mai scapa de locul pe care l-ai prins in mintea mea. Oare este la fel de puternic? Oare merita o sansa din partea mea?
CITEȘTI
Asasini de Suflete si Mafia VOL II
Romance25 mai 2022 #1 in Power Curter reuseste sa scape dinou dar de data asta ii voi da motive sa ma caute. Zambetele baietilor care se afla in fata mea acum dispar de pe fetele lor cand glontul asurzitor trece prin capul lui Ryan. Trupul lui mii se preli...