29.

21 12 14
                                    

"29. Nu realizezi ce ai avut pana nu pierzi."

Sunt pe holul spitalului incercand sa-mi pastrez calmul. De cand am ajuns Roxana e in operatie, au trecut patru ore in care nimeni nu a spus un cuvant si nu a iesit din salon niciun doctor sau asistenta.

Andrew si Kyle isi pierd mintile langa mine trosnindu-si degetele isi arunca sageti din priviri, puteam sa o salvez. E doar vina mea si asta pentru ca nu am fost in stare sa fiu langa ea.

-Alec, spune-mi frate, cum sa intamplat? Intr-un final vocea lui Andrew sparge tacerea deplina ce sa asezat intre noi de cand au ajuns.

Mainile imi tremura iar corpul mi-l simt atat de incordat incat sta sa imi explodeze fiecare muschi. O iubesc pe Roxana , mereu o voi iubii cu pretul vietii mele si daca stiu ca dau foc lumii ea va deschide ochii si am sa ii demonstrez cat de mult mi-a lipsit. Imi ridic capul catre fratele ei privind-ui ochii imi las coatele pe genunchi .

-Eu zic sa vezi singur! Ii spun miscandu-mi capul catre telefonul lui, are camere in toata casa .

Cu mainile tremurande si ochii in lacrimi isi deblocheaza telefonul. Oftez lung cand Kyle si Drako se ridica de pe jos catre brunet, sunetul vocii ei se aude pe coridorul gol. Lacrimile incep sa-mi curga pe fata cand micuta mea vorbeste iar cuvintele ei mii se infig in inima ca niste sageti otravite.

Imi trec mainile peste fata ca mai apoi pumnul meu sa loveasca cu putere peretele spargand-ul. Imi lipesc spatele de acesta lasandu-ma in jos pe gresia rece, imi privesc tricoul negru patat de sange, sangele ei, blugii s-au rupt in genunchi amintindu-mi cum i-am prins capul in palmele mele inainte sa faca contact cu parchetul.

-E numai vina mea! Ma impins din aria pistolului, trebuia sa fiu eu in locul ei, Andrew daca pateste ceva nu o sa mi-o iert niciodata! Spun asta ca mai apoi baietii sa se aproprie de mine.

-Alec, suntem in aceeas situatie cu totii. Se astepta ca nenorocitul de Curter sa ne omoare pe toti iar ca noi sa triam a trebuit sa se sacrifice ea, eu am speranta ai si tu!

Mana grea a lui Drako imi bate umarul cand usa salonului unde se afla Roxy se deschide printr-un mic scartait. Plin de sange pe manusile si vestimentatia alba doctorul isi da masca jos de pe fata , cu totii ne uitam la el sperand la tot ce e mai bine.

-Are cineva dintre voi grupa de sange Rh pozitiv? Intrebarea lui ma face sa ii rup capul de pe umeri.

Doctorul este nimeni altul decat Chris , imi aduc aminte cand lucra pentru familia Tyler nu putine au fost zilele cand Roxana mergea la el sa isi bandajeze mainile sau sa ii scoata cate un glont din picior este cel mai bun doctor pe care il stiu.

-Kyle tu ai aceeas grupa ca a Roxaney din cate imi aduc aminte , am nevoie urgenta de tine. Dupa ce termin revin sa va dau vestile!

Fara sa mai stea mult pe ganduri baiatul il urmeaza grabit pe medic. Ar fi trebuit da ii ard corpul lui Curter, ar fii trebuit sa il omor eu cand am avut ocazia doar ca am vrut sa o vad pe Roxy macar cinci minute.

Imi ardea pielea de dorul atingerilor ei iar cand am vazut-o la trei metrii de mine am simtit ca traiesc dinou, nu pot sa o pierd nu vreau sa traiesc fara ea. Acum pot spune ca stiu exact ce a simtit ea cand am jucat teatrul ala nenorocit mintind ca i-am murit in brate singura diferenta este ca ea chiar poate sa moara.

Tipatul asurzitor pe care la avut atunci cand m-am prabusit in bratele sale si lacrimile calde ce-i curgeau pe obraji m-au facut sa-mi dau seama cat de gresit a fost sa o las singura si regret al dracului de tare faptul ca am lasat-o sa treaca prin toata suferinta.

-Pana cand asistentele fac transfuzia de sange vreau sa stiu cum mama dracu a ajuns cea mai puternica fata pe care o stiu aproape moarta pe patul meu de spital! Vocea rastita si groasa a lui Chris se aude in timpanele mele facandu-ma sa inghit in sec.

Nimeni nu vorbeste, ne simtim vinovati cu totii pentru ce a patit. Suntem barbati in toata firea doar ca mereu ea are planurile facute mult prea bine incat nici noi nu ne-am fi asteptat la una ca asta.

-Curter a ajuns si el la spital doar ca mult prea tarziu , Roxana la omorat pe loc cu tinta sigura cat despre starea ei de sanatate voi face tot ce imi sta in putere sa o salvez momentan nu raspunde la niciun stimul extern. Am scos glontul care a intrat mult prea aproape de inima dar daca Damian a trait poate si ea, o puteti vedea pe rand.

Primul care intra este Andrew dupa el Kyle, Drako, Klaus , Maria, Dylan iar ultimul eu.

Trag aer puternic in piept si apas clanta salonului. Pasesc timid inauntru de parca este prima data cand o vad si inchid usa in urma mea.

Raman in picioare cateva secunde. Este conectata la aparate, masca de oxigen ii acopera mare parte din fata, parul ei blond si lung este ravasit pe toata perna iar in mana dreapta are o perfuzie alaturi de umarul invelit in panza alba.

Ma apropii cu pasi marunti de ea tragandu-mi scaunul aproape de patul din metal. Ii cuprind mana sarutand-o bland, lacrimi amare mii se aduna in coltul ochilor iar cei care spun ca baietii nu plang se inseala amarnic. Cand fata pe care o iubesti isi da viata pentru tine realizezi cat de mult iti regreti greselile si cat de pretioasa este, suspin indelung sarutand-ui fruntea palida.

-Roxana iubito, iarta-ma te rog! Sunt aici cu tine si voi ramane aici tot restul vietii mele, te rog intoarce-te la mine imi e dor de tine , regret foarte mult tot ce am facut gresit fata de tine. Imi doresc sa te ridici de aici si sa ma cuprinzi in brate asa cum nimeni nu e in stare sa o faca, esti tot ce mi-a mai ramas bun in viata, stiu cat am gresit si imi pare rau ! Cuvintele imi parasesc gura asteptand sa primesc o reactie de la trupul ei linistit.

Vreau sa ii privesc albastrul din ochii ei frumosi sa imi spuna ca ma iubeste si ca putem trece peste toate impreuna. Imi ridic capul catre ea privind cum ii se scurge o lacrima pe obraz. Stiu ca ma aude am nevoie sa ma auda.

Prefer sa tipe la mine sa incerce sa ma indeparteze de ea decat sa moara. Prefer sa stau departe o viata intreaga de ea numai sa o stiu bine pentru ca asta este motivul pentru care am plecat asta am tot incercat sa evit. Nu mi-am dorit niciodata sa fie asa in situatia asta.

-Dau foc lumii pentru tine micuto stiu cu cata ardoare iti doreai sa iti spun asta esti fata mea Roxana daca cineva va mai incerca sa-ti faca rau vreodata va sfarsii la trei metri sub Pamant. Da-mi te rog inca o sansa iubito promit sa am grija de inima ta! Imi musc buza puternic.

Gustul sangelui imi inunda simturile. Mana ei catifelata o strange pe a mea si zambesc cu lacrimile care imi pateaza sufletul. Nu o voi lasa niciodata , este exact ce am nevoie cand am nevoie si voi avea grija de ea.

Asasini de Suflete si Mafia VOL IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum