27.

27 13 14
                                    

"27. Risca, este o lectie pe care trebuie sa o inveti."

Imi privesc fratele cum trage dupa el valiza plina cu haine catre masina. Ochii incep sa ma intepe iar lacrimile isi fac aparitia pe obrajii mei cand inchid usa in urma lui, imi pare rau ca il parasesc atat de brusc dar il iubesc si vreau sa fie bine si fericit.

Dupa plecarea gastii privesc casa goala si amintiri amare imi incurca gandurile. Fix acum sapte ani Curter a intrat pe usa casei mele legandu-ma de scun in living unde ma aflu si acum. Mama sa ales cu un glont patruns in inima iar tata a trebuit sa priveasca cum sotia lui isi da ultima suflare, sa tinut tare pentru mine si Andrew , stia ca va murii si totusi nu a spus nimic.

Asta este ziua in care Curter va suferii pentru tot. Fiecare scaun si masa din casa asta ascunde cate un pistol sau o arma automata, cineva a fost infiltrat aici dandui toate detaliile nenorocitului doar ce el nu stie este ca nu sunt chiar atat de singura pe cat isi imagineaza Alec a fost de acord sa-mi fie partener in porcaria asta.

Deschid usa biroului tatalui meu si ma asez pe scaunul imbracat in piele neagra stiu exact ora la care Dean si Curter vor patrunde in curte. Ca sa le fac treaba mai usoara le-am spus pasnicilor sa se dea din fata portii cand vad trei sau patru masini intrand in curte pentru ca am totul pregatit. Cei doi nu stiu ca gasca e plecata asta le va da de gandit. Nu fac altceva decat sa trag de timp pana cand casa asta va lua foc cu noi inauntru.

-Roxana, esti sigura de asta? Ma intreaba Alec aparand de nicaieri langa mine.

-Da, sunt mai mult decat sigura, Alec asculta-ma bine! Daca se intampla ceva neplacut cu mine sa nu dea dracu sa il lasi pe Andrew, Kyle sau Drako sa se invinuiasca pentru mine, nu o sa ii lasi sa cada niciodata imi risc viata pentru ai mei , m-ai inteles? Il intreb clar si raspicat venind in fata lui.

Ma aproba cu o miscare scurta a capului dupa care incep sa ii spun planul.

-Nu vei fii din prima cu mine in birou, te duci la panoul din pod si il setezi fix la zece minute ca sa urmeze pana de curent dupa care ii trimiti un mesaj lui Drako sa armeze bomba din curte, in urmatoarele secunde te grabesti sa ajungi aici . Cand auzim bomba atacam, pistoalele din birou stii foarte bine unde sunt puse nu si-au schimbat locul, cutitele nu vreau sa lipseasca din ghetele tale.

-Roxy, am sa fiu alaturi de tine cum n-am mai fost demult iti promit. Imi spune asta dupa care ma trage intr-o imbratisare stransa pupandu-mi crestetul capului apoi pleaca.

Doua ore mai tarziu ceasul indica ora 20:30, cei doi barbati alaturi de oamenii lor sparg usa de la intrare cotrobaind prin toata casa pana cand ajung in birou moment in care ma intorc cu scaunul catre cei doi prapaditi din spatele meu.

-Luati un loc baieti, nu stati asa in picioare, uite va servesc si cu un shot de tequila sau votka?! Spun eu cu un zambet mare pe fata mandra de mine luand trei pahare mici din sertar turnand in ele alcool.

-Roxana? Ma intreaba Curter, sangele incepand sa imi fiarba in vene facandu-ma sa strang puternic din dinti.

-Da, Roxana. Nu-mi spune ca nu pe mine ma cautai , ah da, chiar pe mine ma cautai sau aveai treaba cu Andrew? Kyle poate Klaus? Spun asta razand fara sa ii dau satisfactia de a imi ranii familia .

- Cum dracu esti cu un pas in fata mereu? Ti-ai trimis gasca undeva departe, stiai ce urmeaza? Ma intreaba Dean rastit fiind foarte incordat.

- Ai uitat cu cine stai de vorba? Lasa-ma sa-ti amintesc atunci sunt cea care tie ti-a omorat sora iar tie copilasul iubit, nu? Sunt dovada vie ca roata se intoarce cu putin ajutor de la mine muriti amandoi in seara asta. Spun eu in timp ce zambetul imi dispare incet de pe buze.

Raman amandoi uimiti cand usa din spatele lor se deschide pe ea facandu-si aparitia Alec , se indreapta catre mine punandu-mi mainile pe umeri masandu-ma usor.

-Doar nu credeati ca sunt chiar atat de idioata, nu? Care-i planul? Banuiesc ca surse sigure v-au spus ca-s singura si mai banuiesc ca nu ati fi venit singuri pe un teren minat de mine. Acum putem discuta deschis, noi patru.

-Roxana, nu totul se invarte in jurul tau, cand te-am rugat sa vorbim calm l-ai omorat pe Ryan mai exact l-ai atarnat in gard. Imi spune Curter iar Dean se uita uimit la mine parca nevenindui a crede ce spune prietenul sau.

-Da pai din pacate pentru tine toate se invart dupa cum spun eu asa ca fa-te util. Mainile mele fac contact cu marginea biroului strangand cu putere lemnul de pe margine.

-Altfel ce? Ma intreaba el crezand ca detine avantajul in toata lupta asta.

-Altfel iti arat cu usurinta de cine am fost antrenata si iti trag un glont in cap iar la final toata lumea e fericita. Tata a fost cel mai mare mafiot din tot Los Angeles-ul iti demonstrez cat de usor este sa omori tradatorii, ce spui?  Il intreb stiind deja care ii era raspunsul.

-Alec, serios? Tot dupa ea te invarti? Il intreaba Curter razand .

-Iti dau ocazia sa vorbesti cu ea , ar trebuii sa te simti barbat facand-o avand in vedere ca te-a lasat in viata dupa ce i-ai omorat parintii. Sincera sa fiu nu putea exista cineva in plus care sa ma faca sa zambesc acum.

Stiu ca eu si Alec am avut atatea neintelegeri  de-a lungul timpului si de parca soarta a vurt sa fie alaturi de mine mereu ne-a adus impreuna. Fie din motive banale fie ca nu puteam renunta unul la altul.

Au fost momente din viata mea in care ma rugam sa dispar cateva minute din peisaj pentru liniste. Ii apuc mana lui Alec sarutand-o fin, el chiar a ramas aici indiferent de situatie desii stiu ca nu voi ramane in viata la final el o va face si am sa fiu atat de mandra de el chiar daca nu spun asta prea des.

Asasini de Suflete si Mafia VOL IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum