23.

35 12 6
                                    

"23. Transforma durerea in putere si ridica-te."

Ma ridic brusc punandu-mi mana la frunte privind in jur , sunt tot in spital trebuie sa ies de aici, trebuie sa scap o data de toate persoanele care mi-au ranit familia si care m-au ranit pe mine usa e larg deschisa iar in dreptul ei e Kyle privindu-ma , se indreapta catre mine luandu-ma in brate.

-Kyle, am nevoie ca toti oamenii nostrii sa fie prezenti la mine acasa,Curter si ai lui trebuie sa dispara in cel mai scurt timp!

Fratele meu , Ryan, Klaus, Sara, Bryan si Drako asculta linistiti inainte sa intre in mica camera a spitalului. Ma aproba fiecare in parte venind cu cate o idee.

-Mai intai de toate, surioara trebuie sa mananci ceva nu te-am vazut mancand de cateva zile. Andrew se aseaza pe pat punandu-mi o tava cu mancare pe picioare.

Mananc in liniste fara sa mai protestez nu mai am puterea asta, sorb lent din cafeaua pe care Ryan mi-o inmaneaza, termin de mancat dupa care imi aprind o tigara vreau sa ies de aici, urasc spitalele.

Klaus pleaca cu Kyle pentru fisa de externare iar eu ma imi iau hainele de pe scaun si fug in baie inchid usa ca sa ma pot schimba cu niste pantaloni de trenidng gri si un hanorac negru , tenesii directia fiind iesirea spitalului. Ma aplec incet cu mainile pe usa masinii, ma dor coastele foarte tare dar nu e momentul pentru a ma plange de asta.

-Roxana, esti bine? Ma intorc zarindu-i chipul lui Theo, ma strange intr-o imbratisare atat de calduroasa in cat strang ochii savurand momentul.

-Da, ma grabesc acasa alaturi de ai mei, mi-au cam luat-o inainte! Spun asta batand-ul usor pe umar, nu vreau sa par paranoia dar nu am incredere in el si fratele lui.

Nu am de unde sa stiu ca nu lucreaza pentru Dean iar tot ce au facut a fost doar pentru a imi castiga increderea sau din prietenie. Cu planul pe care il am in cap nu vreau sa mai amestec pe nimeni in asta, e o lupta pe care eu am sa o duc pana la capat. Il privesc cum se indeparteaza de mine semn ca pleaca iar eu ma urc in masina.

Ne strângem toți cei care suntem capete de mafii si încercăm sa punem un plan bine realizat pentru Curter. Eu, Drako si Ryan cam asta e tot ce am putut găsit momentan .

Eu sunt capul mafiei din L. A si bineînțeles toți oamenii mei vor fi prezenți când îi chem. Drako are mafia din Menheten care e cunoscută de mai bine de jumătate din L. A.
Ryan care are toată mafia rusă si bineînțeles rudele lui care ar sări indiferent de situație.

Ne-am strâns toți la mine acasă in living fiecare aducându-și oamenii lor de încredere. Aduc harta si panoul la care lucrez de când au murit ai mei cu toate drumurile pe care le are Curter toate tunelurile si toate clădirile care sunt ale lui.

-Drako, stii ce ai de făcut? Spun eu în timp ce îmi mut privirea spre el! Stăteam cu mâinile pe hartă.

- Doi dintre omenii mei vor sta cu lunetele pregătite pe clădirea din fața firmei lui Curter, alți doi vor fi infiltrati in firma lui iar alții in spatele clădirii cu mașinile pregătite pentru orice fel de posibila evadare. Spune el in timp ce traseaza cu creionul pe schita firmei.

-Bun! Spun eu apropand cu o mișcare scurtă a capului! Tu, Ryan? Spun eu in timp ce ii zâmbesc intorcandu-mi atentia spre el.

- Cinci dintre oamenii mei sunt infiltrati in firma lui Curter ca paznici, alții patru sunt acum cu Demon in drum spre clădire, motocicletele sunt băgate in spatele tufisurilor din pădure pe fiecare dintre motocicleta este câte un om de-al meu! Spune el privindu-mă foarte serios si usor incordat.

-Băieți vreau atenție maximă din partea tuturor trebuie sa înțelegeți ca de data asta sunt in joc viețile multora, iar eu va sunt recunoscătoare pentru ce faceți in momentul ăsta pentru mine, va rămân datoare.. Nu apuc sa termin ce am de spus ca Drako imi ia cuvintele din gura.

- Ți-ai plătit datoria față de mine acum mulți ani Roxana, termină, îți suntem alături atât eu cat si oamenii mei, Curter ne-a făcut zile amare tuturor si merită asta! Spune Drako in timp ce fratele meu il aproba.

- De mine nici sa nu te îndoiești, micuțo mereu voi fi alături de tine si fratele tău dar te rog, nu reacționa urât din prima stiu ca ești impulsiva si nu ar ajuta oricum nu îl omorâ pe Demon, l-ai avea pe conștiință toată viața. Afirmatia lui Ryan ma face totusi sa ma incrunt putin.

Nu o recunosc prea des dar băieții au dreptate, trebuie sa îmi găsesc calmul necesar pentru a duce la bun sfârșit asta

Asasini de Suflete si Mafia VOL IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum