„A co by to tedy mělo být?" Otočila jsem se zas na něj se zájmem ho poprvé a naposledy v jeho životě vyslechnout.
„Exkluzivní výběr momentů strávených se mnou, přeci!" Uchechtnul se blbě. Na to se mi jen ústa zkřivila do ironického úsměvu, popadla jsem svoje pití, bundu a rázným krokem zamířila ven z kuchyně.
„No tak, Pam, to byla jenom legrace," volal za mnou, jeho hlas se nijak neoddaloval a z toho jsem usludila že musí být docela blízko za mnou. Zastavila jsem bez varování, že do mě Tom skoro vrazil. „Celý týden budeš kydat Nintendovi box." Stanovila jsem podmínky. „A Severusovi taky!" Dodala jsem se zdviženým ukazováčkem. Cass by mi neodpustila, kdyby z toho pro ní taky něco nekáplo.
„To všechno oproti mojí malicherné podmínce? Ty jsi nějaká upnutá. No i když... co se divím? V autě ti tehdy stačilo taky jen málo." Nadzvedl vítězně obě obočí. Několik lidí kolem se otočilo v reakci na naši konverzaci.
„Ty poslouchej mě teď." Procedila jsem skrz zuby a zároveň toho nadutého pitomečka bodala pohledem. „O tej kavárně tehdy, ani o tom, jak jsi mě vezl domů, se nikdo z mých blízkých nedozví, jasné?" Nadzvedla jsem taky obočí očekávajíce souhlas.
„Vaše přání je mi rozkazem, m'lady, ale za to chci do hry přihodit ještě jednu svojí podmínku. Tady se hraje o rande. Vyjížďka, večeře... a pak uvidíme." Mrknul na mě spiklenecky.
„Jak jako pak uvidíme?!" Vyjekla jsem. „Můžu se napít?" Zastavila jsem holku, která procházela kolem s kelímkem plným alkoholu.
„Jasný." Dala mi pití do ruky a šla dál. Vyžahla jsem rudý kelímek na ex. Nevím, co to bylo, ale dala bych si ještě druhý kolo.
„Pamela se nam rozjela." Zasmál se. Natáhl ke mně ruku. Moc jsem jeho gesto nepochopila, a tak jsem mu do ní vrazila prázdný kelímek. „Ale ne, ty trdlo, chtěl jsem uzavřít sázku." Hodil kelímek za sebe na zem a už mi zase nabízel, abychom si potřásli.
„Tak co, dáme ten beerpong?" Přiběhla za mnou Cassidy a nedala mi moc prostoru na rozmysl.
„Dáme, našla jsem nám soupeře a zároveň obsluhu boxů na celý jeden týden." Skenovala jsem Hollanda pohledem. Ani nehnul brvou. Stiskla jsem jeho ruku na znamení uzavření dohody.
„Těším se na naše rande, madam." Naznačil políbení hřbetu mé ruky a klukovsky se zasmál. Zas ty jeho zuby jak z reklamy na Colgate. Moji pravou ruku jsem z jeho sevření ihned vytrhla.
„Jaký rande?" Zajímala se Cassidy už trochu v náladě.
„To je ovšem na dlouhé povídání." Odbyla jsem jí prostě a šly jsme spolu ke stolu na beerpong.Nebyl by to ovšem Tom, aby z toho neudělal velkolepost. O naší sázce informoval snad polovinu všech úsčastníků večírku. Kolem stolu se nahromadilo početné publikum. Hodně holek stálo na straně mě a Cass. Tom a jeho parťák měli za sebou spíše zástupce mužského pohlaví. Už si ani nepamatuji, odkud se vynořil menší oplácaný kluk s megafonem a začal náš duel „moderovat".
„Dámy a pánové, lidé všeho věku! Přistupte blíže a staňte se svědky nejkrvelačnějšího zápasu v beerpongu všech dob!" Všichni kolem zajásali a začali tleskat.
„Do čeho jsme se to dostaly." Hlesla jsem směrem ke Cassidy.
„Užívej si to Pam, tomuhle se říká sociální život." Zvolala má nejlepší kamarádky směrem ke mně a protahovala si ruce v rámci příprav na nejkrvelačnější zápas v beerpongu všech dob.
„Dámy mají přednost. Jak se jemnujete, holky, smím-li se ptát?" Došel k nám ten týpek s megafonem.
„Já jsem Cassidy a tohle je Pamela." Vzala to za mě Cass, když poznala, že ještě nejsem v náladě na výstup před tolika lidmi.
„A vaše nejoblíbenější pití?"
„Vodka a džus." Odpověděly jsme obě jednohlasně.
„Tak tady to máte, lidi, po zápase můžete pozvat Pamelu a Cassidy na vodku a džus!" Odešel kluk s megafonem na druhou stranu stolu, kde čekali naši vyzyvatelé.
„A koho to máme tady? Vždyť to je Tom a Harrison!" Zvolal moderátor a dav opět zajásal. „Jeď, Tome!" Zaslechla jsem jednu holku z řad obecenstva.
„Ahoj, Johne, jak jde právo?" Zasmál se Tom.
„Pěkně na hovno, děkuji za optání. Ale kvůli tomu tady nejsme. Šušká se kolem, že nadcházející duel má nějaký podtext. Uvedl bys nás do situace?"
„Řekněme, že tamhle Pamela si prostě nedá říct a za každou cenu zastírá svůj zájem o mou osobu. Když vyhraju, dostanu pusu a beru jí na rande." Sebevědomě se na mě ušklíbl. Nezmohla jsem se na nic, jen jsem si dlaní zakrývala obličej.
„Harrisone, a co se stane, když vaše strana prohraje?" Namířil John megafon k ústům o kousek vyššího chlapce s hnědými rozcuchanými vlasy.
„Nejprve bych rád podotkl, že se to nestane. Ale každý žeton, i ten výherní, má dvě strany. Připustíme-li fakt, že dnes budeme mít špatný den, bude muset Tom kydat slečnám z protější strany stolu boxy jejich koní po dobu celého jednoho týdne." Dořekl Harrison a věnoval nám sebevědomý pohled, téměř identický s tím Tomovým.
„Karty jsou rozdány! Poslední slova před zahájením zápasu?" Zeptal se John ještě kluků.
„Dnes rozhodně špatný den nemáme!" Zvolal Tom a jejich fanbase zajásala.Zbytek večera si pamatuju jen ve střípcích. Vím, že padlo hodně kelímků na obou stranách. Zápas byl až do konce vyrovnaný a bylo vidět, jak naši prostivníci postupně ztráceli nervy a i z přehnané snaživosti měli problém se trefit. Na stole pak na každé straně zůstalo po dvou kelímcích.
Nějak jsem se do toho psaní zase opřela 😂. Budu ráda za hlasy a komentáře, příběh se nám zamotává. Btw uvažuji o tm, že začnu další fanfikci... mám tu nějaké milovníky Måneskin? 😏❤️ Hezký den všem!
ČTEŠ
Shut up, Tom! [Tom Holland FF]
FanfictionJen další enemies-to-lovers fanfikce smrdící po koňském hnoji. „Tys měla celou tu dobu kluka? Proč jsi mi to neřekla?" „Neptal ses."