1.3

488 58 130
                                    

decalcomania~jeon jungkook

17 Ocak 2017

JYP'ye gitmek...

Blackpink artık bir JYP grubu olacak...

Bu fikri son iki haftadır kızlarla derinlemesine düşünüyor artık mecburen yavaş yavaş kabullenmeye başlıyorduk.
"Belki de bizim için daha güzel olur?"
"Konseptimizi değiştirirler mi acaba?"
"Ya Twice gibi olduğumuzdan daha çok şeker kız konseptine dönüştürürse JYP bizi?"
"Bambam orada en azından..."
"Sözleşme aynen devam eder mi yoksa yenisi mi yapılması gerekir acaba?"
"Ya YG'de anlaştığımız para miktarından daha az teklif edilirse?"
"Kazancın %60'ını verseler bari..."
"Moda ikonu da olamayız bu gidişle..."
"Kaprisimizi de çekmezler, sonçta dış kapının dış mandalı olacağız."

Aklımıza gelen deli sorular ve dahi endişeler bizleri geceler boyu uykusuz bırakıyor, yavaştan tüm üyeler olarak depresyona girmeye başlıyorduk. JYP'ye ya da başka bir şirkete gitmeyi hiçbirimiz istemiyorduk. Büyüdüğümüz, beş yıldır eğitim aldığımız, odalarında yatıp kalktığımız bir nevi evimiz olan bu şirkette kalıp beklemeyi içten içe hepimiz istesek de geçtiğimiz beş yılda bekleyişlerimizi düşündükçe bu bilinmezliğe daha fazla tahammül edemeyeceğimizi de çok iyi biliyorduk.

Onca bekleyiş, çalışma ve yılların çabasının bu şekilde zai olacağını ve başarısız bir grup olarak anılacağımızı varsayıyor kendimizi her geçen gün harap ediyorduk. Bunun için başta Başkan Yang olmak üzere şirketin yönetim departmanındaki her üyeye aşırı derecede kızgındık. Her biri ellerinden gelen bir şeyin olmadığını söylüyor bizleri geçiştirmeye çalışıyordu. Ellerinden gelebilecek çok şey vardı aslında. Fakat bunun için bazı şeyleri ortaya çıkarmak zorunda olduklarından ve kaybetmeyi göze alamadıklarından bizim gibi çaylak bir grubu başka bir şirkete satıp en azından borçlarının bir kısmını kapatmak onlar için daha kolay geliyoru anlaşılan.

Üç büyüklerin arasına girebilmiş bir şirketin neden hâlâ bu şekil sorunlara maruz kaldığına ve idolünün şirketin borçlarını ödeyecek* duruma düştüğüne sinirleniyor, sinirlendikçe daha da stres oluyorduk. Bu sancılı dönemin sonunu getiren an iki gün önce gece yarısı Banşkan Yang'ın bizi şirkete ani bir toplantı için çağırması ile son bulmuştu.

O gecenin sabahında JYP'nin YG'ye gelip Blackpink ile sözleşme imzalayacağını varsayarsak neredeyse hayatımızın dönüm noktası bir andan teğet geçmiştik. O gece Başkan Yang ve ekibi, R. Tee ve Teddy Park ile saatler süren bir toplantı yapmıştık:
•••
"Geliştirme departmanı ve producer ekibimizle son anda bir fikir geldi aklımıza. Size de geleceğin Blackpink'i hakkındaki planlarımızı aktarmak isterim."

Elindeki grafikleri tek tek önümüze koyduğunda hepimiz kağıtları incelemeye başlamıştık.
"Kağıtlar Youtube izlenmelerini içeriyor. Spotify, QQ, Apple Music ve diğer platformlar arkasındaki kağıtlarda. Ağustosta yayımlanan Boombayah ilk ayında 20 milyon izlenirken PWF ilk ayında 15 milyon izlenmiş. Dördüncü aylarında Boombayah 75 milyona ulaşırken PWF 49 milyona ancak ulaşabiliyor.

Karşılaştırmayı en çok dinlenen şarkınız Boombayah ile yaptık. Sonuç daha görülebilir olsun diye. Uygulamak istediğimiz strateji göster ama verme olacak."
Sahir zamanda bu tabire gülecek olsak da hem gece yarısının hem de gergin bir dönemde olmamızın verdiği ciddiyetle ifademizi bozmadan dinlemeye devam ettik Başkan Yang'ı.

Reputation || RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin