פרק 11- sup, bitch?

1.8K 119 63
                                    

ממש שיעמם לי אז תרגמתי עוד פרק תהיו גאות בי:(

פיי,

דיברתי עם לני על מצב כף הרגל שלך והוא החליף לך משמרות עם וורן, תהיי בדלפק היום במקום לנקות חדרים היום החל מהשעה שתיים, שמרי על עצמך.

אבא.

אני נאנחת, מקמטת את הפתק לתוך האגרוף שלי וזורקת אותו בחזרה אל השולחן, השפעת התרופה פגה, מזמנת את הכאבים הנוראיים בכף הרגל שלי.

בחוץ, השמש זורחת בשמיים, פועמת בחלונות ושולחת קרניים בוהקות אל המטבח המאובק.

המילה עייפה אפילו לא מתחילה לתאר את מה שאני מרגישה ברגעים אלה. השעה כבר אחרי אחת, מה שאומר שאין לי הרבה זמן לפני שאני מתחילה לעבוד.

אני מדדה אל המקלחת, עוטפת את עצמי במגבת רכה ומייבשת את עצמי בקצרה. אני מכריחה את עצמי לחטוף את הקביים ולעשות את דרכי באיטיות לעבר המקרר. הניסיון לשאת את קרטון החלב בעוד הקביים בשתי ידי הוא בעייתי, כך שבסופו של דבר שפכתי ארבעה ליטרים של חלב על כל רצפת המטבח, ואם זה לא היה מספיק, נחתתי הישר על התחת שלי במרכז השלולית.

"שיט!" אני מקללת מתחת לאפי, דוחפת את עצמי על הרגליים ותופסת בדלפק עד לאיזון מוחלט לפני שנפלתי שוב.

היד שלי מגששת לעבר מגבות הנייר, רק כדי לגלות שנגמרו לנו.

השעון במסדרון הראה את השעה שתיים, ועכשיו אני באופן רשמי גמורה. ספוגה בחלב דל שומן, עשיתי את דרכי אל הדלת, נמענת מהאגם הלבן באמצע הבית שלי. אני רק צריכה לשמור את אבא שלי מחוץ לבית כדי לנקות את כל האסון הזה.

אני יודעת שעזיבת שלולית ענקית של חלב באמצע הבית זה רעיון נורא, במיוחד באור השמש הקופחת, אבל אולי זה פשוט יתאדה ואני לא אצטרך לדאוג בקשר לזה.

או שאני אבוא הביתה כדי למצא חלב שהחמיץ מציף את המטבח והסלון שלי.

אני מעדיפה את הרעיון הראשון.

כאשר אני מגיעה בסופו של דבר אל המשרד הראשי, הוא נטוש, וזו הקלה גדולה. אני מחליקה מאחורי הדלפק, משעינה את הקביים שלי ומתייצבת ליד המחשב והטלפון.

כמו שאני יכולה להגיד, יחסי האנוש שלי דיי גרועים. אני לא מעריצה גדולה של עבודה בדלפק, אבל זה לפחות אומר שאני לא צריכה להשקיע הרבה זמן בלהסתובב או לזוז.

וזה ממש קרוב לרעיון של מגש סופגניות בחינם.

הטלפון מצלצל, ואני מרימה את השפורפרת ולוחצת אותה אל האוזניים שלי.

"בוקר טוב," אני אומרת. "איך אוכל לעזור לך?"

"בוקר טוב." אני מזהה את המבטא הבריטי הצרוד באופן מיידי. "חשבתי שעכשיו שניים וחצי בצהריים."

NAKED- פאנפיק מתורגם על הארי סטיילסWhere stories live. Discover now