פרק 5- נקניקיות מגן עדן

1.9K 108 44
                                    

הארי התרומם מחוץ לבריכה. עיניי מקובעות על שריריו כיאילו אני באיזה טראנס.
"בחייך," הוא צחק, מותח את ידו לכיווני. תפסתי אותה והוא סחב אותי, אור הירח בוהק מעל לגופנו המטפטפים. הרגשתי כל כך חשופה ונבוכה, אך זה ללא ספק היה החשש האחרון שלי.

הארי עדיין ניסה להחזיק את הצחוק כאשר הוא התחיל לרוץ, עדיין מחזיק בידי, מושך אותי קדימה. ללא היסוס , הוא משך אותי מאחורי איזו פינה של סככה, כשהיינו בחושך, מוסתרים מהעין. בדיוק כאשר אבא שלי ולני הגיעו לאיזור של הבריכה.
"פיי?" אבא שלי קרא שוב, חופן את ידו ומגרד את הזיפים על פניו.

הארי לא הפסיק לצחוק.

"תשתוק," לחשתי ודחפתי את המרפק שלי בצלעותיו. אנחנו כל כך קרובים אחד לשני, ביחד, מתחממים בחום הגוף של האחר. הזרוע שלו החליקה נגדי, עדיין מדיפה ריח של בריכה, עורו סומר, והוא המשיך לפרוץ בצחוק רם.
"הארי, תשתוק!"

כאשר המילים שלי לא הספיקו, לקחתי את העניינים לידיים שלי, מתאזנת על קצות אצבעותיי כדי לדחוף את הפה שלי נגדו, ציחקוקיו פגו כאשר הוא לגמרי נספג בנשיקה שלנו. זה הפסיק כשלשונו הברישה את השפה התחתונה שלי, מתחננת לכניסה עד שנשענתי אחורה, מגחכת אליו בחשכה.

"זה השתיק אותך," הערתי.

"תנשקי אותי שוב או שאני אצרח." הארי התגרה מתחת לאף שלו וניקרתי את שפתיו במהירות, מפנה את תשומת הלב שלי לסצנה המתרחשת על שפת הבריכה.

"של מי הבגדים האלה?" לני החזיק את התלבושות שלנו מול פניו של אבא שלי, פניו התקשו. אבא לקח את החולצה. מעלה אותה כדי לחקור בתאורה העמומה.

"פיי!" הוא קרא שוב, ונשמע אפילו יותר זועם הפעם. "פיי אני יודע שאת כאן!"
"מר סטיילס?" לני צעק. "אתה שם?"

"חרא," הארי מלמל, בוחן את הבגדים. דקרתי את כתפו כדי להשתיק אותו.
"בואי נלך מכאן."
"מה?"

"בואי פשוט נלך," הוא מלמל, ומשך את ידי סביב הזרת שלי וברחנו מאיזור הבריכה.
"לאן אנחנו הולכים?"

"לחדר שלי."

"אבל אנחנו עירומים."

"כן."

התחמקנו מאורות הפנסים, מקפצים מצל לצל, היד האחת שלי תחובה בידו של הארי, והאחרת עושה כמיטב יכולתה לכסות את הגוף שלי. הארי לקח את הסימן שלי כדי להסתתר.

"אל תדאגי, פיי." הוא אמר, ואני לא עניתי.

הקרקע קרה מתחת לכפות הרגליים שלי, הרוח מקפיאה אותי למוות. למרות המצב שאני בו, היה כאן כל כך שקט ושליו שלא יכולתי להסתיר את החיוך. הארי החזיר לי אחד, שיניו נצצו באור הירח. מחשבות עולות בראשי.

"הארי?"

"הממ?"

"למה היית אצלי בבית באותו הלילה?" שאלתי.

NAKED- פאנפיק מתורגם על הארי סטיילסWhere stories live. Discover now