״אני נשבעת באלוהים,״ האישה שרברבה את שפתיה, ונקשה באצבעותיה בלהט.
״אם אין לי לאטה ביד תוך שלוש שניות, אני הולכת לקפוץ מעל הדלפק ולקרוע את הקוקו מתוך הראש הקטן והיפה שלך, את שומעת אותי?״ היא הפנתה אלי את אצבעה השלישית מתוך הציפורניים המלאכותיות והאדומות שלה.נבהלתי.
״אני מצטערת על העיקוב גבירתי, אך המשקאות שלך יהיו מוכנים מיד.״
טילטלתי את מכונת הקפה בעודי משבשת לחלוטין את הכפתורים. המכונה כמעט התפוצצה, אך לא פלטה את המשקאות.
״בחייך.״ ירקתי, חורקת בשיניי ומתוסכלת מחתיכת החרא שנקראת מכונה.
״היי פיי-״
״הו, תודה לאל״, צעקתי, זורקת את זרועותי סביב וורן בשמחה.
״מיס פורטר כאן רוצה לטאה ואני לא מצליחה להפעיל את המכונה.״״אני יכולה לעשות את זה.״ וורן חייכה בנימוס ודחקה אותי בעדינות עם מרפקה.
״אם אני עושה את העבודה שלך, תוכלי לעשות את שלי?״
לא יכולתי להכיל את אנחת הכעס שלי.
״את יודעת שאני שונאת לנקות את החדרים,״ לחשתי, מנגבת את הזיעה שהצטברה על מצחי מהלחץ ומהשמש הטרופית שבצבצה מהחלון.
וורן משכה בכתפיה. ״פיי, אני לא יכולה לעשות את שניהם.״ היא השיבה. בלי לומר מילה, החלקתי מהבר, מתחת לסכך העץ המחודד ביאוש.
הכפכפים שלי סטרו את האריחים ספוגי השמש בזמן שעשיתי את דרכי לכיוון הבניין הראשי, עברתי דרך הגשר שמסביבו היו שתולים עצי דקל ופרחים שנצדו למעקה.
אתר הנופש מדהים, ולעיתים קרובות אני נאלצת לצבוט את עצמי כשאני מבחינה בבראד פיט נח על שפת הבריכה או בריטני ספירס מזמינה משקה. זה אחד היתרונות בלעבוד כאן. זהו מפלט טרופי החבוי מול חופי אדלייד, מקום היוקרה והאירוח הסודי. מה שהופך אותו למקום פופולרי עבור סליבריטאים שרוצים להתאושש מניתוחים או פשוט להתרחק מהמעריצים והתהילה לזמן מה. המנהל של אבא שלי הסכים לתת לי להישאר איתו כול זמן שאני עושה את עבודתי באופן מלא. ברונזה פלאס רסורט הוא למעשה שם מדוייק למדי למקום הזה. כמו שאני ללא ספק האדם הכי לבן על האי הזה, ניסיתי להשתזף כדי להתאים את העור החיוור שלי לאחרים, אך השמש שרפה אותו לגוון אדום של לובסטר. וזה בהחלט לא אטרקטיבי ולא נוח בכלל. (אוקיי באנגלית זה נשמע יותר טוב אבל ברונזה זה גם אומר שזוף ופלאס רסורט זה ארמון נופש- הערת המתרגמת)
YOU ARE READING
NAKED- פאנפיק מתורגם על הארי סטיילס
Fiksi Penggemar"האם 14 ימים הם מספיק זמן בשביל להתאהב?" • אני לא כותבת את הפאנפיק הזה, אלא מתרגמת אותו, תהנו:)