פרק 3- השותף המיני שלי היא מכונת כביסה

3.3K 134 9
                                    

״אז, אממ,״ עיניו של הארי נעוצות בקרקע בצורה מוזרה.

״אני צריך את המכנסיים שלי״.

״כן,״ אני נאנחת, מניחה את הידיים שלי על ירכיי.

״אה...״ אני מחטטת בשידה שלרגע עלתה על גדותייה, שולפת מכנסי כדורגל קצרים ושחורים. ״הנה״

״אממ,״ הוא תופס ופורס אותם, בוחן אותם בעין חשדנית. ״אני לא יודע״

״פשוט שים אותם״ אני מגלגלת את עיניי. כאשר הוא מניד את ראשו, הוא מושך אותם מעלה וחוץ מהעובדה שהם קצת קצרים על ירכיו,הם נראים בסדר.

״אני לוהט?״ הוא מסובב את מותניו, ומעביר עם לשונו ליקוק סביב פיו. אני לא יכולה שלא לצחוק.

״הכי.״ אני עונה, לוקחת את השורט שלי, נאחזת בו ממתחת למיטה ומחליקה אותם על רגליי.

״לפחות אתה מקבל את הג'ינס שלך שטוף בחינם.״

״אבא שלך כמעט תפס אותך עושה לי ביד,״ הארי מסמיק ואני מרגישה את פניי מתפוצצות.

״אה,״ אני מגמגמת, משחקת עם הגומי סביב כף היד שלי. ״כן.״ אנחנו פוגשים את העיניים אחד של השניה ומחליפים חיוכים עדינים.

"אם, אממ, אה.. לא אכפת לך שאשאל...אממ.. הייתי-״ אני בולעת רוק. ״לא חשוב. אני הולכת... אממ... לחדר כביסה״. אני מהדקת את שיניי על הלשון המתרפרפת שלי.

הגיע הזמן שתשתקי, פיי.

״אני גם בא.״

מילותיו הופכות את הראש שלי למסוחרר ואני מתקשה להבין אותן. הארי עושה לי נזק מוחי, עם הריח המשכר שלו, הגומות הממכרות שלו... הו אלוהים, רמה כזאת של יופי גברי צריכה להיות בהחלט לא חוקית, ואם אתם לא מסכימים, זה ברור שבחיים לא הייתם כה קרובים לשלמות חיה ונושמת שכזאת. לעזאזל, אני נתתי לשלמות הזאת עיסוי של כלב מפחיד.

מזל טוב פיי, סוף סוף הצלחת להוציא גבר מהמכנסיים שלו.

אני נושכת את לחיי הפנימיות כדי להסתיר את החיוך שלי, אך הוא רואה אותו כשהוא החליק לצד פני. זרועו כרוכה סביב מותניי, מושכת אותי לכיוון הדלת.
אני עוקבת אחריו ברפיון.

״איפה חדר הכביסה?״ הארי שואל בעודו מוביל אותי למטה במדרגות הכניסה ומורד השביל.

"אה,״ אני אומרת. הארי זוקף גבה. ״זה.. אהמ...״

הוא רוכן אליי, השמש הכתומה משתקפת בקצות תלתליו. אני פותחת את הפה שלי שוב.
״פיי, את בסדר?״

״כן!״ אני עונה בהתלהבות יתר. ״אני פשוט...זה, אה... משמאל.״ אנחנו פונים בחדות, עושים את דרכנו במורד הטיילת הראשית. המבנה הלבן המוצק נגלה לעיני תוך זמן קצר.
מכונות פועלות נשמעות ככל שאנחנו מתקרבים לדלת, הרעש הולך ומתגבר ככל שנכנסים פנימה.

NAKED- פאנפיק מתורגם על הארי סטיילסWhere stories live. Discover now