Pikkunen varotus vaan et tää on sit aika outo luku, mut kirjoitin tätä kolmelta yöllä niin se on reason why:D
Aleksi
Puhelimeeni tulee viesti. Tuntematon. Noh ihan sama, katson sen silti.Moikka Aleksi!
Mietittiin jätkien kanssa haluisitko tulla meidän kaa tekee biisiä, niin haluisitko?
~Joel HokkaJoel Hokka. Mistä toi nimi on tuttu? Avaan Googlen ja kirjoitan hakuun 'Joel Hokka'. Se on blind channelin jäsen nähtävästi. Mut miks ne haluu just mut niitten kaa tekee biisejä?
Joo kyl mä voin tulla
Okei. Meillä on huomenna treenit klo:11.00, jos haluut tulla
Juu
Jees, huomenna mukaan blind channelin treeneihin sit.
-
Aamulla:
Herään herätysääneeni, joka on lempibiisini 'you give love a bad name' (en siis oikeesti tiedä mikä on Alen lempibiisi, mut toi on eka joka tuli mieleen). Nostan puhelimeni yöpöydältä. Kello näyttää olevan 9.45. Nousen sängylleni istumaan. (Allulla ei oo sit muuten koiraa tässä). Ei yhtään tekisi mieli nousta. No pakko kai se on. Otan lattialta mustat revityt farkut ja harmaan hupparin. Värikästä. Kävelen keittiöön ja pistän kahvin keittymään. Kävelen vessaan ja otan sieltä kaapista pyyhkeen.
-
Kävin juuri pika suihkussa. Ihanan raikas olo. Kuivaan itseni ja puen päälle. Kahvi on valmis jo, joten otan kupin kaapista ja kaadan siihen kahvia. Kaivan jääkaapista maitoa, jota kaadan sitten kahvini sekaan. Menen istumaan sohvalle, ja juomaan kahviani.Kahvin juotuani huomaan kellon olevan jo 10.15. Minun pitäisi kävellä studiolle vielä 45min ja en halua olla myöhässä, joten lähdin jo kävelemään.
Puen päälleni mustan nahkatakkini ja mustavalkoruutuiset vanssini. Pistän myös päähäni keltaisen piponi. Avaan oven ja kävelen portaat alas. Avaan alaoven ja hyvästelen lämpimän käytävän. Kylmä syksytuuli puhaltaa kasvoihini. Lähden kävelemään studiota päin.
-
Olli
Olen menossa studiota päin juuri autollani. Tänään meiän kaa tulee sit vissiin tekee uutta biisiä 'violent pop' albumillemme, Aleksi Kaunisvesi. Oon kuunnellu joskus paria sen biisejä, ja on vaan pakko sanoo että on se kyllä ihan hiton hyvä dj. Katsoin myös hänen kuviansa ig:stä, ja hän on myös aikas hyvännäköinen.
-
Nään henkilön kadulla kävelemässä. Henkilö näyttää jokseenkin tutulta. Hei wait! Onks se Aleksi? Pysähdyn hänen kohdalleen ja tööttään. Hän kääntyy katsomaan minuun päin. Hän tosiaan on Aleksi. Avaan auton ikkunan ja huikkaan:"moro Aleksi! Kelpaisko kyyti?" "Ootko sä se Blind Channelin basisti, Olli?" Hän kysyy. "joo" vastaan kysymykseen. Hän nyökkää, avaa auton oven ja hyppää kyytiin.
-
Pääsimme juuri studiolle. Emme puhuneet autossa, muuta kuin vähän vain kyselin hänen urastaan, johon hän vastasi vain lyhyesti. Hän ei vaikuttanut kovin halukkaalta puhumaan. Ehkä kysyisin vielä joskus siitä häneltä. Studiolla ei ollut vielä ketään koska olimme 30min etuajassa täällä. Aleksi meni jo käynnistämään tietokonetta, joka oli tarkoitettu biisien äänittämiseen, editointiin yms. Itse hain bassoni sen telineestään, ja aloin soittamaan sillä vähän. Noin 15min kuluttua loputkin alkoivat jo tulla. Aleksi on nyt juttelemassa Joelin kanssa ilmeisesti siitä biisistä, jonka teemme hänen kanssaan. Joel katsoo nikoo ja huutaa tälle:"Niko tänne!" Niko kävelee heidän luokseen, ja he alkavat jutella jostain. Hetken kuluttua Niko ja Joel menevät äänitys koppiin. He laittavat mikrofonit valmiiksi, ja alkavat sitten äänittämään heidän osuuksiaan biisistä.
-
Aleksi
Saatiin just äänitettyä suurin osa Joelin ja Nikon osuuksista. Loput hoidettais vissiin ylihuomenna. Seuraavaksi on Joonas. "Joonas nyt ois sun äänitysten vuoro!" Huudan hänelle. Tuo juoksee Sandels tölkki kädessä keittiöstä. Hän kaataa vähän tölkistä Joelin päälle, jonka jälkeen heittää tölkin pöydälle ja juoksee hakemaan kitaraansa. Joel juoksee Joonaksen perään oma tölkki kädessään. Kaikki nauravat heille. Kieltämättä kyllä hauska näky. Lopulta Joonas luovuttaa ja antaa Joelin kaataa tölkin sisällön hänen päälleen.Joonaksen vaihdettua vaatteet kuiviin aloitamme äänittämisen. Ihailen Joonaksen soittoa. Ja se kun hän laulaa taustaosuuksia, se on vain niin lumoavaa. Ja minä vain rakastan hän eläytimistään. Huomaan sivusilmällä Ollin tuijottavat minua. Katson häntä suoraan silmiin kysyvästi. Hän kääntää katseensa muualle. Huomaan hänen punastuneen. Mitähän vittua?
-
Olli, Joel, Niko ja Tommi lähtivät juuri kaupasta hakemaan bissee. Minä ja Joonas jäimme siis kahdestaan studiolle. "sä soitit tosi hyvin" sanon hänelle. "kiitti" hän kiittää. Nousen ylös tuoliltani ja istun hänen viereensä sohvalle. Hän hymyilee minulle. Hymyilen takaisin. Juttelemme Joonaksen kanssa siinä jonkin aikaa, jonka jälkeen hän laittaa kätensä reidelleni. Katson ensin hänen kättään jonka jälkeen häntä hymyillen. Laitan käteni hänen poskelleen ja suutelen häntä. Juuri kun olimme irrottautuneet suudelmasta, nään Ollin katsovan meitä studion ovelta. "tervetuloa bändiin Aleksi" hän tuhahtaa ja kävelee keittiöön. Voi vittu! Joonas nousee sohvalta ja kävelee Ollin perään.Olli
"Anteeks Olli, anteeks, anteeks, anteeks" Joonas pahoittelee ja tulee ihan minun lähelleni. Otan hänen leuastaan kiinni ja sanon:"älä koske, mun!"(apua en kestä kuin oudolta tää kuulostaa lmao). Sen jälkeen Joonas suutelee minua intohimoisesti ja painaa keittiön seinää vasten.Aleksi
Kuulen keittiöstä hieman epäilyttäviä ääniä. Kävelen keittiön ovelle, ja nään Joonaksen ja Ollin kuolemassa siellä. "Mitä vittua" puolihuudan. Juoksen vessaan ja lukitsen sen. Katson itseäni vessan peilistä ja itken. Otan paitani pois ja katson kaikkia niitä mustelmia ja arpia, jotka eksäni, Iiro, teki minulle. Katson myös kehoani. Kuinka huonoksi ihminen voikaan itsensä tuntea? Katson löytyisikö vessan kaapista jotain terävää. Kynsisakset. Katson rannettani hetken ennen kuin painan saksien terän iholleni. Teen neljä syvää viiltoa käteeni. Alkaa hieman pyörryttämään. Nojaudun seinää vasten istumaan kylmälle lattialle. Miks Aleksi, miks sä taas teit tän? Aleksi, sä olit vuoden tekemättä tätä ja tässä sitä nyt sit taas ollaan. Joku tulee koputtamaan oveen. "onko kaikki hyvin? Oot ollu siellä jo 15 minuuttia" Niko kysyy. Kerronko totuuden vai valehtelenko? Ehkä se toka on pakko nyt vain tehdä tässä tilanteessa. "Joo, kaikki on hyvin" vastaan. "Okei hyvä. Tuutsä nyt sielt pois et voitais juoda vähän" Niko naurahtaa hieman. "joo" . Avaan hanan ja laitan käteni veden alle. Putsaan kädestäni veret pois, jonka jälkeen suljen hanan. Lasken hihani alas ja avaan oven. Kävelen muiden luokse ja otan yhden bisse tölkin käteeni. Avaan sen ja juon kaiken kerralla. Olli ja Joonas katsoo minua suoraan silmiin. "pelattaisko 'oletko koskaan' peliä?" Niko kysyy. Kaikki suostuvat Nikon ideaan."Okei ensimmäinen...hmm...en ole koskaan ollut jätkän kaa yhessä tai et on ollu säätöö" niko sanoo. Kaikki muut paitsi Tommi juovat. Eli kaikilla paitsi Tommilla on ollut juttua jätkän kaa?!
Olemme pelanneet jo noin tunnin ja on minun vuoroni keksiä. Ihan vain vittuillakseni sanon:"en ole koskaan pussannut jotain jonka jälkeen on menny pussailemaan toista" . Joonas juo. Kaikki-paitsi minä ja olli-katsoo Joonasta silleen 'mitä vittua äijä'. "Vitut kaikki oli Ollin syytä! Ite se haluu sut ja ei haluu et mä kosken suhun!" Tuo huutaa. Tässä vaiheessa kaikki olivat jo ihan ihmeissään. "JOONAS VITUN PORKO" Olli huutaa Joonakselle ja lyö tuota. "Mitä vittua sä teet?!!" Huudan Ollille ja menen auttamaan Joonasta. Tämän nenästä vuotaa verta. Miks vitussa Olli teki noin? Olli lähtee juoksemaan pois paikalta. "voiko joku lähtee sen perään?" Niko kysyy. Joel ja Tommi lähtevät.
-
"Mistä tossa oli kyse?" Kysyn Joonakselta ulkona. Ja ennen kuin mietitte, menimme ulos juttelemaan. "Olli haluu sut, eikä se halua että mä kosken suhun" Joonas kertoo. "Entä jos mä haluan että sä kosket muhun" sanon hieman flirttailevasti. Joonas katsoo minua hymyillen, ja ottaa kädestäni kiinni. "Sitten mä kosken suhun, kävi se Ollille tai ei" hän sanoo hymyillen.
YOU ARE READING
People are evil, you hide it or not | AleksixOlli
FanfictionLukekaa ite Melkein kaikki tw:t mitä löytyy