ootsä varma tästä?

312 17 7
                                    

Aleksi
Joonas painaa minut seinääni vasten ja suutelee intohimoisesti, heti päästyämme luokseni. Pian hän siirtyy kaulalleni, minun toistellessa hänen nimeään. "Aleksi" "ni-hhh...niin?" Saan sanottua huokailujen välistä. "ootsä varma tästä?" Hän kysyy. Nyökkään. "okei little man, sä saat mitä sä haluut" hän sanoo ja siirtyy makuuhuoneen puolelle, minä hänen sylissään. Joonas kaataa minut sängylleni ja tulee hajareisin päälleni. Hän tulee niin lähelle minua, että nenänpäämme koskettavat toisiaan. Hän katsoo minua hymyillen suoraan silmiin. "nyt ei oo aika tuijotus kilpailulle, mennään asiaan jo" hoputan häntä. Hän hymyilee vielä leveämmin, ja alkaa suudella minua. Hän siirtyy tekemään fritsua kaulaani. Tästä jäisi kyllä jälkiä, ja tiedän ettei Olli tykkäisi, mutta minua ei kiinnosta. Pian Joonas siirtyy alemmaksi ja alemmaksi. Ja loput saattekin fantasioida itse;)
-
Makaan Joonaksen paljaalla rintakehällä. Olen vieläkin ihan hiessä ja hengästynyt äskeisen aktin jäljiltä. "Joonas" "niin?" "Sä oot maailman paras sängyssä" "niin säki" Joonas hymyilee ja pussaa minua hiusteni sekaan. Suutelen tätä huulille pitkään. "söpö oot" hän sanoo ja pörröttää hiuksiani. Hän koittaa nousta mutten päästä häntä, ja tarraudun häneen tiukemmin kiinni. "mennään suihkuun. Mulla on nimittäin aikas kuuma, ku sä oot siinä" Joonas sanoo. Suostun tuon ehdotukseen ja lähdemme kohti suihkua. Katson lumoutuneena Joonaksen alastonta kehoa. Hän katsoo kättäni. Ei vittu mä unohin kokonaan mun ranteen! "Allu" hän katsoo minua huolissaan "mhh" mutisen. "voi sua" hän halaa minua tiukasti. "Voidaanko nyt keskittyä johonkin muuhun" kysyn halauksen jälkeen, pistäen käteni hänen niskan taakse. "ahah, että uusintakierrosko?" Hän kysyy ottaen lantiostani kiinni ja painaen sen omaansa vasten. Huokaisen hieman nautinnosta. "sä taidat tykätä" Joonas hymyilee. Puren alahuultani ja katson häntä hymyillen. Joonas painaa minut seinää vasten ja suutelee. Näykkäisen hieman hänen alahuultaan, ja hän avaa suunsa. Kieleni tehdessä tutkimusmatkaa hänen suuhunsa, Joonas siirtyy tekemään käsillään jotain muuta alaspäin. Irrottaudun kielarista ja huokailen Joonaksen tehdessä hommia. Nojaan seinää vasten tiukasti. "j-joonas...hhh...mä tuun...k...hhh...kohta" sanon huokailujen välistä. Joonas katsoo minua hymyillen ja lopettaa hetkeksi homman. "Et sä voi noin tehä" valitan hänelle. "en vai?" Hän kiusoittelee. Hän siirtää minut istumaan lattialle, ja tulee päälleni istumaan(öhöm taisitte tajuta miten istumaan...). Okei skipataampas nyt hetki...
-
Painan kahvinkeittimestä nappulaa josta se menee päälle. Joonas on tekemässä meille leipiä ja muroja-tai siis ei se niitä ite tee vaan tiiättekö pistää murot kuppiin ja leipään voita, juustoo ja kinkkua-. Otan kaapista kaksi muumimukia valmiiksi. Otan myös jääkaapista maitopurkin pöydälle valmiiksi. Joonas vie leivät ja murot keittiön pöydälle. Hän tulee halaamaan minua takaapäin. Käännän pääni häneen päin ja suutelen tuon pehmeitä huulia. "sä saat haisuli kupin" naurahdan tuolle. "jaahas" hän naurahtaa. "Mullepa on pikkumyy kuppi" näytän Joonakselle kieltä. "mä kyllä keksisin sun kielelles muutakin käyttöä" hän sanoo flirttailevasti. Käännyn häneen päin ja nousen keittiötason päälle istumaan. Joonas tulee ihan minun lähelle. "nyt mä näytän sulle miten kieltä käytetään" sanon ja otan hänen leuastaan kiinni. Suutelen ensin tuota hennosti, mutta sitten näykkäisen hieman hänen alahuultaan ja laitan kieleni hänen suuhunsa. Siinä kielioppitunnimme tulee keskeyttämään Niko, joka oli ilmeisesti avannut avaimilla oven ja katsonut jo hetken toihujamme, ennen kuin tajusi hieman yskäistä että huomaamme hänet. "hui vittu" huudahdan säikähtäneenä. "mitä te oikeen hommaatte?" Niko kysyy huvittuneena. Siinä sitten oli selittelemistä Nikolle, siitä että ei olla yhessä mut molemmat tykkää toisistaan ja me pannaan ja nuollaan koko ajan. Ju. Niko kysy miks ei olla yhessä, mut eihän me ees ite tiedetä. Alettiin siinä sit Nikon lähdön jälkeen miettimään asiaa tarkemmin. Sovittiin että sen jälkeen kun ollaan viikko oltu silleen ku oltais yhessä, aletaan oikeesti seurustelee. Syötiin aamupalaa ja juotiin kahvia samalla kun mietiskeltiin. "Enhän mä ees kerenny opettaa sulle miten sitä kieltä käytetään" muistan. "Haluisitko sä näyttää sitkun ollaan syöty?" Joonas kysyy. Nyökkää hymyillen. Ja no siis syönnin jälkeen opetin Joonasta käyttämään kieltä, ja sit vaan nukuttiin ja katottiin Netflixiä loppu päivä. Aamulla heräsin herätykseeni klo:11.00. Treenit alkaisivat tänään klo:13.30. Tokavika kerta ennen kun en enää nää Joonasta. Nimittäin biisin tehtyämme, joudun muuttamaan toiseen kaupunkiin. Takaisin opiskelemaan lisää DJ juttuja. Pitäisi kertoa siitä Joonakselle. En kerkeä olla hänen kanssaan enää kuin viikon. Alan kuulemaan pieniä heräämisen ääniä vierestäni. "huomenta Allu" Joonas sanoo käheällä aamuäänellään "huomenta Joonas." Vastaan hänelle. Nousemme hetken päästä ja lähdemme tekemään aamupalaa. Käännyn katsomaan Joonasta ja sanon alakuloisesti:"meillä on enää viikko aikaa ennen kun mä lähen" . Joonas katsoo minua ihmeissään. "minne sä lähet?" "Mä muutan toiseen kaupunkiin, koska me tehään nyt vielä näissä kahissa-mun vikoissa treeneissä teiän kaa-se biisi loppuun, ja mä lähen opiskelemaan lisää DJ juttuja ja ei mulla ees riitä rahat maksaa tätä vuokraa enää." Kerron. Huomaan Joonaksen poskelle tulleen pari suolatippaa. Hän tulee halaamaan minua tiukasti. "Nautitaan vikasta viikosta ihan uudella tavalla" Joonas sanoo.

People are evil, you hide it or not | AleksixOlliWhere stories live. Discover now