Joonas
Sain tänään aiemmin tietää, että Aleksi muuttaa pois Helsingistä. Lupasin hänelle, että nauttisimme viimeisestä yhteisestä viikostamme ihan uudella tavalla. Allu otti sen ehkä liian tosissaan, koska hän tällä hetkellä tekee fritsuja kaulaani keskellä studiota. Kieltämättä tuntuu kivalta, mutten kyllä haluaisi Ollin tuijottavan minua tämän takia murhaavasti. Ehdotan Aleksille jos mentäisiin mielummin vessaan hoitamaan hommat, kuin Ollin katseen alle. Tämä suostuu, ja kävelemme vessaan. Aleksi laittaa minut istumaan vessanpöntön kannelle ja laittaa oven lukkoon. Hän tulee päälleni hajareisin ja kuiskaa minulle:"mä haluan sua ihan helvetisti". Hän katsoo minua. "ootko valmis vuosisadan parhaimpaan kertaan?" Nyökkään, ja hän tekee niin kuin suunnittelikin.
-
Olli
En hyväksy sitä mitä Joonas teki minulle. Hän vei Aleksin minulta, ja panee nyt sen kanssa vessassa. Eikö se vaan voinu kertoo Aleksille asiaa niin kuin se oli. Olin nimittäin sinä iltana vähän öhöm...käyttänyt aineita. Ja Joonas tietää, että käytän huumeita ja että käyttäessäni niitä olen sekaisin. En minä tarkotuksella ollut ilkeä Tia lapsellinen, tai varsinkaan väkivaltainen. No mutta kai minä voisin kertoa Aleksille. Mutta entä jos hän kertoo muille? Pelottaa kertoa. Enhän minä Ollillekaan kertonut itse, hän vain huomasi sekavuuteni ja sitten löysi sohvaltani pussin jossa ne oli.
-
Time skip 3 tuntii
"Allu hei tuutko käymään röökillä?" Kysyn Aleksilta. Tuo nyökkää. Kävelemme eteiseen ja laitamme kengät jalkaan ja takin päälle.Menen istumaan portaille studion pihaan. Aleksi istuu samaisille portaille noin 1,5 metrin päähän minusta. Hän kaivaa takkinsa taskusta askin ja turkoosin sytkärin. Hän sytyttää röökin ja katsoo minua kysyvästi. "niin oliko sulla asiaa?" Tuo kysyy. Nyökkään ja sytytän itsekin tupakkani.
"Sillon kun olin tosi mustasukkanen Joonakselle susta, niin en se ollu minä. Tai siis kyllä se oli, mut olin sillon vetäny vähän kamaa ennen sitä, niin olin vähän sekava. Ja mä toivon et voitais alottaa alusta, joten oisko se mitenkään mahollista?" Selitän Aleksille. Hän katsoo minua hämmentyneenä.
"Siis käytätkö sä huumeita?" Aleksi kysyy. Nyökkää pienesti, ja käännän pääni pois päin hänestä. Aleksi tulee viereeni ja halaa minua. Halaan tuota tiukasti. Samalla hetkellä sitten Porko päätti tulla ovesta ulos. Siinä hän sitten katsoi minua suoraan silmiin. Irrottaudun halauksesta ja pyyhkäisen hihallani poskelleen valuneet pari kyyneltä.
"Mäpä taidan mennä sisälle" sanon ja lähden sisälle. Huomaan että Aleksi katsoi minua ihmeissään ennen kuin huomasi Joonaksen ja muuttui hieman haikeaksi. Mikäköhän sille tuli? Noh ainakin sillä on sen herra täydellinen siellä nyt.
Aleksi
En tiedä miksi, mutta heti kun Olli lähti, tuli jotenkin haikea olo. Hänen kanssaan oli todella turvallista olla. Haluan hänet tänne takas."Mitä toi oli?" Joonas naurahtaa tullen viereeni istumaan. Käännän kasvoni pois päin hänestä ja katson maahan. "mene pois" sanon ehkä liiankin tiukasti. Joonas nousee ja mumisee vaan jotain 'mitä vittua' tai jotain sinne päin, en ole varma. Oven mentyä kiinni purskahdan itkuun ja painan pääni polviini.
-
Avaan kämppäni oven ja potkin kengät pois jaloistani. Heitän takkini myös jonnekin eteisen lattialle. Kävelen keittiöön ja otan hanasta kylmää vettä lasillisen. Juon lasin tyhjäksi, ja pistän sen tiskipöydälle. Kävelen olohuoneeseen ja istuudun sohvalle. Enää vaan yhdet treenit jätkien kanssa. Vittu.
-
Olen nyt katsonut vain Netflixistä jotain sarjaa ja maannut sohvallani. Kello on jo 23:45, ja minua väsyttää mutten pysty silti nukkumaan. Mietin vain Ollia ja Joonasta. Oliko Olli oikeassa? Hän vaikutti siltä ettei valehdellut. Ja Joonas taas...noh, en tiedä pystynkö enää olemaan hänen kanssaan. Hän nimittäin tiesi, että Olli oli sillon aineissa ja ettei hän oikeesti ole sellainen, mutta silti hän ei antanut Ollille toista mahdollisuutta. Hehän ovat parhaita kavereita. Tai no en tiedä kuuluuko tämä siihen.Kaivan puhelimeni taskustani ja etsin sieltä Ollin numeron. Soitan hänelle ja kysyn tätä minun luokseni. Tämä suostuu, ja pian kuulenkin jo ovessani koputuksen. Menen avaamaan oven ja näen siellä Ollin. Pyydän hänet peremmälle. Tuo ottaa takin ja kengät pois, ja menee sohvalleni istumaan. Menen hänen viereensä ja halaan tuota. Hän halaa minua takaisin. "onko kaikki hyvin?" Tuo kysyy. "mä haluun jättää Joonaksen" kerron. Olli on hetken hiljaa ennen kuin vastaa "miks? Mä luulin et teiän suhde olis niinku all right". Poskelleni valuu pari suolatippaa. Olli kai huomaa sen ja irrottautuu halauksesta ja pyyhkii ne poskeltani. "mikä on, Aleksi?" Hän katsoo minua huolestuneena. "voidaanko vaan mennä nukkumaan?" Kysyn. Olli nyokkää. Päätimme, että menemme molemmat minun sänkyyni nukkumaan. Menen makaamaan peiton alle. Olli tulee perästä ja sanoo hyvät yöt, jonka jälkeen nukahtaa. Itse olen vielä täysin hereillä. Nousen ylös ja tarkistan pikaisesti, että Olli varmasti nukahti. Tarkistettuani, hiippailen eteiseen ja otan Ollin takin taskusta pienen pussin. Pussissa on 5 valkoista pientä pilleriä. Otan pussista yhden, jonka jälkeen vien pussin vessan kaappiin. Menen keittiöön, josta haen nopeasti lasillisen vettä. Katson kättäni jossa pilleri on. Laitan pillerin suuhuni ja otan vettä päälle.
En vielä ainakaan tunne mitään.
-
Päässäni alkaa pikku hiljaa jo tuntua ja minun täytyy mennä istumaan. Silmissä alkaa sumentua. Nään edessäni mustan tumman hahmon. Se kävelee rauhallisesti kohti minua. Kun hahmo on ihan lähelläni ja laittaa kätensä olkapäälleni. Katson hahmon kättä, jonka jälkeen taas hänen kasvojaan. En kuitenkaan tunnista onko tuo hahmo ihminen vai mikä lie mörri möykky. Sitten pimeni.
-
YOU ARE READING
People are evil, you hide it or not | AleksixOlli
FanfictionLukekaa ite Melkein kaikki tw:t mitä löytyy