Aleksi
Herään johonkin ääneen ja kylmyyteen. Hetkinen se äänihän oli lintu. Ja täällä on aika kylmä. Avaan silmäni ja hieron niitä hetken. Katson ympärilleni. Olen metsässä. Ja vieressäni nukkuu Olli. OLLI ILMAN FUCKING PAITAA TAI HOUSUJA! Mitä vittua me ollaan tehty viime yönä. Päädyn vihdoin katsomaan omaakin vaatetustani. Vittu pelkät bokserit mullakin jalassa. Tähyilen vaatteitani. Ne ovat Ollin toisella puolella mytyssä Ollin vaatteiden kanssa. Huomaan myös pienen pussin vieressäni. No vittu oltiin sitten näköjään eilen vedetty aineita ja pantu metsässä. No se selittää kyllä kaiken, mutta silti. Ou mai gaad mun hävettää. Miks mulle aina käy näin? Ja luultavasti se olin minä joka sitä panemista ehdotti. Huomaan Ollin nousevan. Olli katsoo ympärilleen siristellen nähdäkseen jotain. Huomaan tuonkin miettivän että mitähän vittua täällä tapahtuu. Hän katsoo minua ja asustustani, jonka jälkeen omaansa. Hän ojentaa minulle vaatteeni ja kiirehtii omat vaatteensa hänen päälleen. Vedän housut jalkaan ja paidan päälle. Löysin myös jotenkin kenkäni ja tottakai sitten pistin ne jalkaan. Olli oli ilmeisesti itse myös saanut vaatteet päälle tässä ajassa. Hän nappaa pienen pussin kiveltä ja laittaa sen takkinsa taskuun."Heiii, se on mun" valitan Ollille yrittäen saada pussia takaisin.
"Valitan, mut sä et enää saa näitä itelles. Sul meni nimittäin eilen sen verran lujaa. Kahdessa eri tarkotuksessa" tuo kertoo. Punastun varmaan yhtä punaiseksi kun tomaatti, kuullessani tuon viimeisen lauseen tuosta.Olli vetää minut perässään autoon. Menen istumaan pelkääjän paikalle, ja Olli taas ajajan.
-
Matkan aikana Olli pisti kätensä reidelleni, joka sai minussa aikaan kylmät väreet. Ja myös jotain muuta, mutta siitä meidän ei tarvitse puhua.
-
Päästyämme Ollin luokse, hän joutui ottamaan kätensä pois reideltäni. Jäin ajatuksissani vain nojaamaan siinä sitten penkin selkänojaan. Olli koputti ikkunaa, jolloin vasta heräsin pilvilinnoistani. Otin turvavyön pois ja tulin ulos autosta. Olli lukitsi ovet, ja minä vain katsoin vierestä tämän touhuja. Kävelimme sisään rappukäytävään ja tilasimme hissin. Hissi oli pieni, jotenka pääsisin olemaan tuon komean basistin lähellä koko hissimatkan. Kävelimme sisään hissiin, ja minä tahallaan nojauduin ihan kiinni Olliin. Katsoin tuon täydellisiä silmiä, kunnes hissi pysähtyi. Astuin ulos hissistä ja annoin tietä Ollille. Tämä hymyili minulle flirttailevasti. Punastuin. Olli avasi oven ja käveli sisään kämppään. Menin tuon perässä kuin mikäkin ankanpoikanen. Suljin oven päästyäni sisälle. Kumarruin ottamaan kenkiäni pois, kun tunnen Ollin kädet lantiollani."Saanko ottaa eka kengät ja takin pois?" Kysyin huvittuneena.
"Ehkä sä tän kerran saat" tuo myöntyi, ja irrotti otteensa minusta.Sain vihdoin kengät ja takin pois päältäni. Olli syöksyi heti tottakai luokseni. Hän otti toisella kädellä lantiostani kiinni, ja toisella niskani takaa. Hän suuteli minua ensin hitaasti ja rennosti, jonka jälkeen ihan päin vastaiseksi. Pian tuo siirtyi kaulaani. Voihkin tuon tehdessä minusta kirahvin näköistä. Sitten tuo lopetti ja katsoi minua silmiin.
"Susta kuuluu kivoja ääniä" tuo sanoo hymyillen. "mut eiköhän jatketa tästä sit ens kerralla"
"Okei" sanon vielä antaen pusun tuon nenän päähän.
-
Olli kävelee keittiöön. Sanoi menevänsä keittämään kahvia. Itse menin olohuoneeseen katsomaan telkkaria.
(Tw verta)
"Ai saatana!" Yhtäkkiä kuuluu keittiöstä. Puolijuoksen sinne katsomaan tilannetta. Ollin ranteesta vuotiaan aivan helvetisti verta.
"Mitä vittua täällä on tapahtunu?" Kysyn Ollilta huolissani.
"Tossa pöydällä oli toi...aihh...keittiö... veitsi, ja se tippu...ai vittu...ja viilsi mun...käteen syvän haavan" Olli saa kerrottua.
"Tarviiko soittaa ambulanssi?" Kysyn.
"No jos mitenkään viittisit"
-
Toinen ensihoitajista on juuri paikkaamassa Ollin kättä. Kävelen toisen niistä luokse(siis se joka ei paikkaa Ollin kättä)."Mites Ollin käy?" Kysyn tuolta.
"Hänen ranteestaan oli kerennyt vuotaa paljon verta ja hän on hieman heikossa tilassa sen takia, joten hän voi jäädä tänne jos hän lepää loppupäivän ja mielellään myös huomisen." Ensihoitaja kertoo.
"No pystyyks se sit kuitenkin sen lepäämisen jälkeen soittamaan bassoa?" Kyselen lisää.
"Kyllä pystyy. Mutta ei vaan nyt ihan lähipäivinä. Silleen just että pari lepopäivää ja sen jälkeen miltä hänestä itsestään tuntuu hyvältä." Tuo kertoo.
-
YOU ARE READING
People are evil, you hide it or not | AleksixOlli
FanfictionLukekaa ite Melkein kaikki tw:t mitä löytyy