(nyt on siis menny kuukausi siitä ku aleksi pölli niitä ollin pillereitä)
Aleksi
Olli on ollu ihan outo viime aikoina. Mä haluisin tietää mikä sillä on, mutku ei se suostu kertoo."Olli voitko pliis kertoo mikä sulla on?" kysyn Ollilta.
"en" tuo vastasi vain.
"Olli, en mä voi olla ihmisen kanssa yhdessä joka ei suostu kertoo mulle mikä sillä on" sanon Ollille puoliksi itkien.
Näen Ollin silmistä, että hän haluaisi kertoa muttei jostain syystä kuitenkaan kerro.
"mä suutelin eilen Joonasta studiolla" Olli kertoo. Tuon poskelle valuu pari kyyneltä.
"millon mun rakkaus riittää? Vai etkö sä enää tunne sitä" sanon hiljaa katsoen lattiaa.
"tottakai tunnen mut...en mä tiiä. Ehkä tää ei vaan toimi" olli mutisee hiljaa.
"eli sä jätät mut" varmistan kyynelten valuessa. Olli nyökkää.
Nousen ylös sohvalta, otan tavarani ja lähden vittuun ollin asunnosta. En tiedä minne olen menossa. Ehkä vain käppäilen ympäriinsä.
-
Niko
Aleksi kysyi juuri voisiko tulla luokseni ja vastasin tottakai, että voi.Ovikello soi. Se oli aika nopee. Avaan oven ja oven takaa paljastuukin itkevä Olli. Hän syöksyy heti halaamaan minua.
"hei mitä on käyny?" kysyn tuolta, tämän lopetettua halaamiseni.
"en mä voi kertoo...Mut mä vaan halusin halaa jotain niin tulin tänne" Olli kertoo.
"mut muista et voit kyl kertoo, jos haluut" muistutan Ollia. Tuo nyökkää.
Sitten Aleksi tuleekin jo ovesta ja jää katsomaan Ollia.
"sori…" Olli sanoo hiljaa ja lähtee.
YOU ARE READING
People are evil, you hide it or not | AleksixOlli
FanfictionLukekaa ite Melkein kaikki tw:t mitä löytyy