Joonas
Kävelen studioon sisään ja näen ensimmäisenä Ollin ja Aleksin istumassa sylikkäin sohvalla. Kävelen keittiöön ja otan lasin vettä. Kuulen oven kolahtavan. En välitä asiasta ja juon vettä. Tunnen kädet ympärilläni."Haha sä et laittanu huivia kaulalle" Niko naurahtaa.
"Häh miks oisin laittanu? Onks tänään vai joku villin lännen teema päivä?" Kysyn Nikolta.
"Vois olla, mut en mä sitä meinannu. Tuu" Niko vetää minut perässään vessaan.
"Kato" Niko kuiskaa ja osoittaa sormellaan kaulaani. Ai niin vittu ne fritsut.
"Niko! Nyt mä näytän siltä et mulla ois lemmikki vampyyri joka vähän alko riehumaan" valitan Nikolle. Tuohan ne kuitenkin teki.
"No eikös se mennykin vähän silleen" tuo naurahtaa. "kyllä mä voisin sun oma vampyyri lemmikki olla. Ja mä voisin aina alkaa vähän riehumaan"
"Ai sä haluut lisää?" Käännyn ympäri ja painan Nikon seinää vasten.Kasvoni ovat niin lähellä Nikon omia, että tunnen tuon hengityksen ihollani. Niko katsoo minua silmiin ja sitten suutelee.
"Öö hei jätkät, täällä on muitakin" Olli sanoo vessan ovelta. Irrottaudun nopeasti nikosta.
"Mmm jooh…" Niko mutisee nolostuneena.Menemme äkkiä olkkariin istumaan sohvalle, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olemme hiljaa ja istumme vain siellä.
• • •
Moro! Anteeks lyhyt luku mut kirjotin tätä bussissa niin ei jaksanu kauheen pitkää kirjottaa. Mutta tässä teille nyt jotain.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
People are evil, you hide it or not | AleksixOlli
ФанфикLukekaa ite Melkein kaikki tw:t mitä löytyy