Pov George:

Ráno mě vzbudil táta. Vzbudil mě v 5 ráno s tím že mám vypadnout z baráku. Říkal že mám vypadnou alespoň na týden. Neměl jsem sílu ani brečet. Pouze jsem doufal že mě Dream nechá u sebe.

Zbalil jsem si nějaké věci do batohu a ve čtvrt na 6 jsem šel k dreamovy.

V půl 6 jsem byl před dreamovým barákem.

Pov Dream:

Ráno mě v půl 6 vzbudil mobil. Někdo mi volal a ten někdo byl George. Nevím proč mi volá tak brzo ale okay.

Hovor:

D= „čus, proč voláš tak brzo ráno?“

G= „běž před barák“

*konec hovoru*

Byl jsem docela confused ale nevadí.

Vyšel jsem před dům a uviděl jsem tam George. Vypadal hrozně. Měl rudé oči nejspíše od pláče.

D= „co se stalo?“

Neodpověděl mi. Pouze vešel do mého domu a sedl si v obýváku na gauč.

D= „Georgi co se doma stalo?“

Pov George:

U dreama doma jsem si sedl na gauč. Chtělo se mi brečet ale nechtěl jsem před ním.

Když se mě zeptal co se doma stalo, tak jsem totálně ztuhl. Nechtěl jsem mu říkat o rodičích.

D= „Georgi prosím mluv se mnou. Co se doma stalo?“

G= „nic“

Odpověděl jsem jednoduše.
Musím vymyslet jak se ho zeptat jestli tady můžu zůstat aby se mě neptal na důvod. Snad mi to dovolí.

D= „Georgi prosím. Řekni mi co se děje.“

G= „nic, jsem v pohodě.“

D= „Georgi proč mi lžeš?

G= „můžu se na něco zeptat?“

Dreamovy došlo že je to marný.

D= „jasně“

G= „nemohl bych u tebe chvíli zůstat. Prosím?“

Pov Dream:

Docela mě zaskočilo když se zeptal jestli tu může zůstat dýl. Teď je mi jasné, že se doma něco stalo.

D= „jo klidně“

G= „děkuju“

D= „v pohodě“

Chtěl jsem vědět co se stalo. Ale nevěděl jsem jak to zjistit.

D= „jak dlouho si spal?“

G= „asi 9 hodin.“

D= „moc na to nevypadáš“

G= „je vidět že jsi nikdy neusínal s pláčem“

D= „počkat co? Proč si usínal s pláčem? Georgi co se ti doma děje?“

G= „měl jsem jenom špatný den. Už jsem ti říkal že rodiče jsou fajn.

Věděl jsem že lže. Bylo vidět že se mu chce brečet.

D= „můžeš mi věřit“

G= „já jsem opravdu v pohodě“

D= „jo? Tak proč máš pod krkem tu modřinu?“

Bylo vidět že George totálně zkameněl. Je jasné že něco tajil. Najednou se sebral a utekl do koupelny kde se zamknul a já šel pomalu za ním.

Pov George:

Když si Dream všiml té modřiny zastavil se mi dech. Rozběhl jsem se do koupelny a následně jsem se tam zamknul. Začal jsem potichu brečet. Teď jsem měl fakt pocit že je všechno v prdeli.

D= „Georgi prosím otevři.“

Pov Dream:

George mi odmítal otevřít. Pouze jsem slyšel jak se snaží potichu brečet.

D= „Georgi prosím otevři ty dveře.“

George se furt neozval.

Po deseti minutách konečně vyšel z koupelny. Bylo vidět že celou dobu brečel. Hned jsem ho obejmul a on mě obejmul taky.

Pov George:

V koupelně jsem celou dobu brečel a zase se pořezal. Ale jenom na ruce na těch místec kde už byli pouze jizvy.

Když jsem vyšel z koupelny tak se na mě Dream zděšeně podíval a rychle mě obejmul.

G= „omlouvám se. Způsobuji jenom problémy.“

Začali mi téct slzy ale nebrečel jsem.

D= „nezpůsobuješ. Ale nechceš si o tom promluvit? Bude ti potom lépe.“

G= „já se bojím“

D= „proč? Nevěříš mi?“

Přestal jsem ho objímat a šel jsem si sednou zpátky na gauč. Dream si hned sedl vedle mě.

G= „věřím ti ale nechci tě zatěžovat svými problémy. Nejsou až tak hrozné.“

D= „stačí mi když mi řekneš od čeho je ta modřina.“

Mám tady lhát nebo?

Fakt jsem nevěděl co odpovědět. Tak jsem prostě byl z ticha.

D= „okay no.“

Dream odešel do kuchyně (je oddělená od obýváku) a já v tu chvíli začal až moc přemýšlet.

Naštval jsem ho? Udělal jsem něco špatně? Má mě ještě rád? Co když se mě opravdu snažil pouze zmanipulovat? Co když si myslí že mu nevěřím?  Co když mě vyžene z baráku? Co když měli ostatní pravdu a moje problémy jsou opravdu nepodstatné?

Z mého přemýšlení mě vyrušil Dream, který mi přinesl tousty a nějaké pití.

D= „sněz to. Už jsi dlouho nejedl.“

Dal jsem si pouze půlku toustu protože pak už jsem neměl hlad.

_______________________________________

Je tady další kapitola. Omlouvám se že vychází takhle pozdě. Chtěla jsem ji vydat ještě před půlnocí ale kvůli stresu jsem se k tomu nějak nedostala. Ale snad to chápete.

Omlouvám se za chyby

ILY!  :]

Nepřátelé | DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat