Pov Dream:
Rychle jsem se za Georgem rozběhl a klekl si k němu. Teče mu po obličeji teče krev a hrozně brečí. Teď je jasné, že ho ti kluci zmlátili.
D= „Georgi co tady kurwa děláš?! Říkal jsi že jsi v pohodě!"
Jo, začal jsem na něj řvát. Asi to bylo dost zbytečné, ale tvrdil mi že je v pohodě.
George se na mě podíval a řekl jenom „omlouvám se".
Chtěl jsem mu dát vlasy z obličeje, abych na něj líp viděl, ale on sebou strašně cukl a zakryl si hlavu rukama.
D= „Georgi neboj se. Já ti nic neudělám."
George se mě očividně fakt bál, a to jak jsem na něj řval tomu moc nepomohlo.
G= „omlouvám se že jsem lhal ale prosím neubližuj mi."
D= „neublížím neboj se."
Pomalu jsem šel blíž k němu, pak jsem ho opatrně vzal do náručí a šel s ním směrem k mému domu.
Pov George:
Chvilku jsem tam takhle seděl, a pak ke mě někdo přišel. Byl to Dream. Fakt jsem nechtěl aby mě takhle vidět. Začal na mě trochu řvát, ale nedivím se mu. Něco mi říkal, tak jsem se jen omluvil. Vzal mě do náručí a šel směrem k jeho domu.
G= „prosím odeseš mě domů?"
D= „to mě ani nenapadne. Teď budeš u mě"
Já jsem neměl sílu nic říkat, tak jsem jenom kývl a zabořil svoji hlavu to jeho hrudi.
Když jsme konečně byli u něj doma tak si se mnou sedl na gauč(obrázek na začátku kapitoly akorát si představte že má George na obličeji krev a má tepláky :)).
G= „Dreame?"
D= „ano?"
G= „omlouvám se..."
Když jsem to dořekl, tak mi začali stékat slzy po tvářích.
D= „za co? Co se děje?"
G= „1. Za to že jsem lhal a za 2. Za to že máš mikinu od krve jen kvůli tomu že jsem totální idiot."
Při této větě jsem Dreamovy začal brečet do ramene.
Pov Dream:
George mi začal brečet do ramene a u toho mě obejmul kolem krku. Trochu se mu vyhrnul rukáv od mikiny a viděl jsem že tam má docela velkou modřinu a řezné rány. Trochu jsem ho od sebe dotáhl a podíval se na něj.
D= „nemusíš se omlouvat, ale řekni mi co se stalo a proč jsi byl tak pozdě venku."
G= „bych se tě mohl zeptat na to samé"
D= „já jsem se vzbudil a nemohl jsem už usnout, ale ty máš očividně nějaký důvod, proč jsi byl venku."
Vzal jsem ho za tu ruku, kde měl vyhrnutý ten rukáv, a podíval jsem se na ni. On tu ruku rychle vyškubnul a dal si rukáv dolů.
G= „to mi udělali....ti kluci"
D= „Georgi nežli mi. Ta krev na rukou je zaschlá."
Kdyz jsem dokončil větu, tak jsem George posadil na gauč a odešel do kuchyně.
Pov George:
Když si Dream všiml té ruky, tak jsem trošku začal panikařit. Nemůžu mu říct že mě znásilnila sestřenice. Ale blbé je, že mi nevěřil to s těma klukama. Pak mě posadil na gauč a odešel do kuchyně. Za chvilku se vrátil s vodou a namočeným ubrouskem. Začal mi utírat krev z obličeje. Když utřel všechnu krev, tak se na mě začal divně dívat a dal mi ruku na tvář.
G= „co se děje?"
D= „kdo ti udělal ty řezné rány na tváři? A proč zrovna na tomhle místě?"
G= „to je od těch kluků. Když mě mlátili tak to asi udělali."
D= „Georgi, ti kluci ti nic až tak zlého neudělali. Máš sice docela dost rozřízlí ret ale jinak máš jen modřinu u oka. A předtím ti tekla krev z nosu, ale teď už ne. Takže kdo ti to udělal?"
Teď jsem fakt nevěděl co říct. Nemůžu mu říct o té sestřenici. Myslel by si, že jsem srab. A kdybych mu řekl že jsem si to udělal sám, tak mi taky neuvěří protože ví, že se to vždycky snažím co nejvíc zakrýt.
D= „udělal ti to někdo doma, že?"
_______________________________________
Caukooo. Děkuju moc za super ohlasy. Jsem ráda že se vám tento příběh líbí.
Omlouvám se za chyby.
Ily all <3
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
De TodoI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse