pov Dream:
Už jsem nějakou domu vzhůru, a dost jsem přemýšlel o Georgovi. Je asi 8 ráno a už se probudil i Alex. Začal jsem se s nim o tom bavit, protože dneska už jde domů a rada ohledně tohohle by se hodila.
„rozhodně se s ním necítím stejně jako třeba s tebou nebo ostatními kamarády. je to proste jiný. pořad na nej myslim. vždycky když na mě usne nebo něco, nejradši bych mu dal pusu nebo ho chytil za ruku" popisoval jsem Alexovy svoje pocity.
„bro jsi in love věř mi. jsem to poznal hned když jsem vás potkal. znam te dost dlouho na to abych dokázal vidět jak koukáš na lidi který miluješ, ale takhle jsi nekoukal ani na tu borku co jsi miloval dřív. plus on to podle mě cítí stejně, jenom je ze všeho zmatenej, a jak už jsem jednou říkal, on ti to první nikdy neřekne. řekni mu to co nejdřív můžeš. dost mu pomáháš a takhle by jste se mohli pomoct ještě vic. kdyby na vztah nebyl ready tak mu řekneš ze ho nenutíš nebo něco takového a mělo by to být v pohodě. nejseš debil, vim ze bys ho do ničeho nenutil, ale yk." dokončil Alex svůj monolog.
„jo asi mu to dneska nebo zítra reknu, radši nebudu čekat. dekuju" odpověděl jsem mu.
„pohoda, jsem rád že jsem mohl pomoct"
na chvilku se odmlčel než začal opět mluvit a podíval se na čas.
„každopádně už budu muset jit, mám něco domluveného s kámošem"
zvedl se, začal si brát věci a šel si obout boty
„jsem rád že jsem tě viděl a děkuju že jsem tady mohl zůstat. good luck s Georgem, pak mi napiš jak to dopadlo." obejmul mě a odešel.
už asi hodinu jsem seděl vedle spacího George a přemýšlel nad tím jak mu to řeknu. vzít ho do restaurace je basic, kino taky ne, picnic s tím že nerad jí taky nevim jestli je nejlepší nápad. Asi ho vezmu na jedno pole kde jsou hezky západy slunce. mohl bych to udělat dneska večer, je to kousek a nemusím nic extra plánovat. jenom doufat že tam nikdo nebude, ale skoro nikdy tam nikdo není, takže snad to bude v pohodě.
________________________________
ayoo cauko. krátká kapitola, ale už se nejspíš blížíme ke konci. omlouvam se ze jsem dlouho nic nevydala again, nejdřív jsem byla v US u sestřenice a ta měla na nic wifi a teď jsem na intru a nebyl moc čas bc začínala skola atd, ale teď mám celkem cas takže to brzo dokoncim. ale pak ofc budu psat další ff dw.
omlouvam se za chyby
love y'all! <33
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse