Pov Dream:
Spal docela dlouho. Když se probudil, tak si sedl, a pak šel do kuchyně. Asi zapomněl že tam jsem nebo fakt nevím. Vzpomněl jsem si, že jsem neuklidil ty flašky. Rychle jsem šel za Georgem do kuchyně, a už se chystal pít. Vzal jsem mu tu flašku z ruky.
Pov George:
Když jsem se probudil, tak jsem šel hned do kuchyně. Chtěl jsem zase pít. Fakt se cítím hrozně. Jsme ještě víc unavenej než předtím.
Už jsem se natahoval po té flašce, ale Dream mi ji vzal. Uklidil ji do nějaké random skříňky a sedl si vedle mě na židli.Chvilku jsme tam tak seděli, a byli z ticha. Bylo to takový to trapný ticho.
D= „nemáš hlad?“
Nechtěl jsem ho zklamat, tak jsem řekl že trochu jo.
Dream objednal pizzu. To bude ještě zajímavý. Ale díky bohu znám způsoby, jak se kvalitně poblejt, takže by to mělo být v pohodě.
Dream položil pizzu na stůl, a oba jsme začali jíst.
D= „hele Gogy?“
G= „mhm?“
D= „nemohl by přijet můj kámoš? Měli jsme na dnešek domluvený, že přijde. A prý měl v minulosti podobný problémy jak ty, takže by ti možná mohl nějak pomoc.“
G= „ty jsi mu řekl o tom co mi se děje?“
D= „ne, neboj. Jenom mi jendou řekl, že měl nějaký problémy. A když je trochu popisoval, tak zněli podobně, jako tvoje.“
Řešit moje problémy s cizím člověkem...no nevím no. Ale bylo by fajn, kdyby mě někdo konečně chápal, tak jsem Dreamovy kývl. On začal hned psát tomu kámošovy, že může přijít.
Pov Dream:
Bál jsem se George reakce, když jsem řekl, jestli by nemohl přijet můj kámoš. Ale díky bohu kývl. Myslím si, že by mu konečně mohl někdo pomoct.
G= „a jak se jmenuje?“
D= „Karl“
Jenom na to lehce kývl, a začal jíst.
Karlovy (bolí mě to skloňovat, but čeština je čeština) jsem řekl, že je u mě teď kámoš, kterej to nemá nejlehčí, tak ať se kdyžtak nediví proč se chová, tak jak se chová. Karl s tím byl naštěstí v pohodě.
Pov George:
Dream mi řekl, že ten jeho kámoš přijede někdy k večeru. Doufám že ne před večeří.
Každopádně, po obědě jsem hned šel do koupelny, kde jsem se radši zamkl. Sedl jsem si k záchodu a kvalitně se vybil, aby ve mě fakt žádné jídlo nezůstalo. Vypláchl jsem si pusu, a šel zpátky za Dreamem.
Po obědě jsme pouze koukali na YouTube. Uprostřed jendoho z videí, které bylo výjimečně docela zábavné, nás přerušil zvonek.
Dream šel hned otevřít, a mě bylo jasné že je to ten jeho kámoš. Karl se jmenoval ig. Je jasné že je to on bcs venku už byla tma. Slyšel jsem jak se ti dva zdraví, a já začal být ve stresu. Nerad se poznávám s novými lidmi.
Pov Dream:
Sledovali jsme s Georgem YouTube, a po dlouhé době konečně zazvonil zvonek. Šel jsem otevřít, a byl tam Karl. Pozdravil jsem se s ním, a řekl mu ať jde dovnitř.
(K=Karl)
K= „hele jak se ten tvůj kámoš jmenuje?“
D= „George. Btw fakt nevypadá nejlíp, tak to kdyžtak zatim moc neřeš“
Pov Karl:
Když jsem přišel k Dreamovy, tak jsem se musel hned zeptat na toho kluka. Nevím co čekat, bcs mi Dream řekl, že to ten kluk teď nemá nejlehčí. Tak uvidíme jak to s ním vypadá.
Když jsem vešel do obýváku, viděl jsem toho George sedět na gauči. Když se na mě otočil, s úmyslem me pozdravit, tak jsem nemohl přehlédnout jeho doslova černý kruhy pod očima.
Tak ten to asi fakt nemá nejlehčí no.
Podal jsem mu ruku, a představil se mu. On udělal to samé, a pokusil se o úsměv. Sedl jsem si vedle něho, a oba jsme se dívali na Dreama.
Pov George:
Karl zatím vypadá jako fajn typek. Tak snad si budeme rozumět. Sice nemám v plánu se s ním nějak moc bavit, ale tak uvidíme no.
Když si sedl vedle mě, tak se Dream zeptal přesně na to, čeho jsem se nejvíc bál.
_______________________________________
Caukooo. Konečně další kapitola. Omlouvám se, že teď nevycházeli kapitoly, but stěhovali jsme se.
Omlouvám se za chyby, ale jsou 3 ráno a píšu to ve stavu, kdy nevím kdo jsem. Takže chyby tady možná jsou víc než normálně.
Každopádně děkuju za tolik přečtení.
Snad se všichni máte fajn.
ILY ALL :] <33
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse