Pov George:
I když jsem měl prášek na spaní, tak jsem ráno vstal první. Šel jsem do kuchyně, sedl si, a pouze přemýšlel.
Po chvíli přišel Karl.
K= „dobré ráno. Co tady děláš tak brzo? Je teprve 7."
G= „prostě jsem se probudil, a už jsem nemohl usnout. Co ty?"
K= „vždyť ti dával Dream prášek na spaní, ne?"
Tak trochu ignoroval moji otázku, ale neřešil jsem to.
G= „jo, ale prášky mi nikdy moc nepomahály."
K= „ty jsou jedny z nejsilnějších. Mě vždycky zabrali, tak jak je možný, že tobě ne?"
G= „ty jsi měl taky problémy se spaním?"
K= „měl jsem většinu problémů co ty."
G= „jak víš, že mám nějaký problémy?"
K= „je to na tobě vidět. Seš bledej, máš kruhy pod očima, a obecně vypadáš strašně unaveně. Je poznat že to v životě nemáš nejlehčí. Taky jsem tak v jendu dobu vypadal, ale trochu lépe. Ty máš nejspíš problémy už od mala, a je to dost poznat."
Trochu jsem se zarazil, když to Karl řekl. Nedivím se že to poznal, fakt vypadám strašně, ale on nejspíš fakt chápe jak se cítím. Jako nemyslím si, že měl problémy s rodiči jako já, ale nejspíš má přehled ve věcech jako je sh a ed.
Pov Dream:
Ráno mě vzbudilo to, jak se kluci bavili. Šel jsem směrem ke kuchyni, ale zastavil se před ní, a poslouchal jejich konverzaci. Když nastala chvilka tichá, tak jsem vešel. Popřál jsem jim dobré ráno, a oni mě taky.
K= „udělám lívance."
Já jsem kývl, a George se na mě smutně podíval. Sedl jsem si vedle něj, on mě chytil za ruku a propletl naše prsty. Docela mě to překvapilo, ale nevadilo mi to. Karl udělal lívance, dal je na stůl, a mi jsme začali jíst. Teda já a Karl jsme začali jíst. George se na to jenom díval. Pořád jsme se drželi za ruce, a já mu začal palcem hladit hřbet ruky. On spevnil stisk, a začal jíst. Nesnědl toho moc, ale alespoň něco. Karl uklidil talíře, a všichni jsme si sedli na gauč.
K= „co budeme dneska dělat?"
D= „mohli by jsme se projet na skejtu."
S Karlem se už znám nějakou dobu, a vždy když jsme spolu, tak jezdíme na skejtu.
K= „okayy. Georgi, půjdeš s námi?"
G= „neumím na tom jezdit."
D= „klidně tě to naučím. Je tady jeden skatepark, kde je tak 5 lidi za den, a je to tam mega dobrý, takže tam můžeme jít"
Kluci souhlasily.
Udělali jsme že sebe lidi, a vyšli.
Venku bylo docela teplo, a já s Karlosem jsme měli kraťasy a tryčko s krátkým rukávem, ale George samozřejmě tepláky a mikinu. Karl se na něj nejdřív docela divně díval, ale pak mu to nejspíš došlo.Pov Karl:
Ve skateparku nikdo nebyl. Já jsem si jezdil sám, a Dream učil George. Byli docela roztomilí. Konečně jsem viděl se George usmívat.
Dream ho pořád držel aby nespadl, a George se Dreama taky docela pevně držel. Asi po hodině začal Dream učit George nějakej trik. Asi po 15 minutách se Georgovy povedl, a oba se radostí obejmuli (pokud znáte takovou tu krátkou animaci, tak ano, je to podle toho. Pokud neznáte tak si to musíte představit sami. ;)).
Ty dva prostě musí být spolu.
Nad svoji myšlenkou jsem se pousmál, a šel jezdit dál.
_______________________________________
Dobrej vecir. Idk co sem psát xdd.
Omlouvám se za chyby.
děkuju moc za 4k přečtení! Hrozně si toho vážím :] <33
ILY ALL
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse