pov George:
Když jsem se ráno probudil, cítil jsem, že Dream stále leží hned vedle mě, ale už mě neobjímál. Otočil jsem se čelem k němu a on se na mě hned podíval.
„konečně jsi vzhůru“ řekl a zasmál se
Donutil jsem sám sebe se na něj usmát a místo odpovědi jsem pouze kývl. Potom jsem se otočil k nočnímu stolku, vzal si mobil a podíval se na čas.
13:00
„to jsem spal zase tak dlouho?“ řekl jsem si pro sebe
Položil jsem svůj telefon zpátky na noční stolek a sedl jsem si na kraj postele. Hned potom jsem si stoupnul a vydal se do koupelny.
Opláchl jsem si obličej studenou vodou a podíval se na sebe do zrcadla. Povzdechl jsem si a šel jsem do kuchyně, kde byl Dream. Sedl jsem si ke stolu a on se mě hned zeptal co chci k jídlu. Asi by byl dobrý nápad něco sníst, protože se mi točí hlava a sotva chodim, ale předtím než jsem se vůbec zamyslel jsem řekl, že nemám hlad. On mi samozřejmě nevěřil, a hodil po mě jablko, abych snědl alespoň něco. On si na rychlo udělal míchaná vajíčka a sedl si naproti mě. Začal jíst své jídlo a zároveň mě pohledem povzbuzoval k tomu, abych snědl to jablko, které po mě před chvílí hodil. Snědl jsem víc jak polovinu, ale nebyl jsem schopný ho sníst celé. To Dream neřešil, protože byl rád, že jsem snědl alespoň něco.
Po jídle jsem si společně sedli na gauč a on pustil nějaký náhodný seriál na nevím jakém kanále. Narozdíl od Dreama jsem vůbec nevnímal děj toho seriálu, pouze jsem se díval na obrazovku a přemýšlel o úplně jiných věcech. Zase jsem cítil, jak na mě padá únava.
„nechceš jít dneska někam ven? třeba do parku? nebo kamkoliv chceš“ zeptal se Dream náhodně
„asi klidně“ odpověděl jsem
Nikam se mi nechce. Jsem rád že sedím, ale abych mu alespoň jednou v životě udělal alespoň trochu, tak s ním ven půjdu.
Když skončil jeden díl toho seriálu, tak jsme si vzali nějaké normální oblečení, dali jsme si boty a vyšli jsem ven. Venku je dost teplo. Mám na sobě šedé tepláky a bílé tričko s dlouhým rukávem. Dream má černé kraťasy a černé tričko s krátkým rukávem.
Nakonec jsem se rozhodli, že se půjdeme projít do nejbližšího parku a později možná zajdeme do nějaké restaurace na jídlo nebo do nějakého obchodu.
_______________________________________
dobrý večer :Dd
omlouvám se že je takhle kapitola tak krátká ale jsou 3 ráno a můj mozek už moc nepracuje.
děkuji moc za podporu, jste uzasnyyy <33
omlouvám se za chyby opět
taky se omlouvám že píšu pouze George pov ale píše se mi to tak líp. Ale Dreama pov pravděpodobně taky ještě bude někdy někde xddoufám že se všichni máte dobře, a pokud ne, tak doufám, že se co nejdřív dobře mít budete.
jsem na vas pysnej, jste uzasny. miluju vaaaas <333
ČTEŠ
Nepřátelé | DNF
RandomI z lidí kteří se nenávidí se jednou můžou stát přátelé...nebo něco víc?? | dokončeno TW: ed, sh, language, sexual abuse